Skrevet av Emne: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?  (Lest 32270 ganger)

Utlogget Radio Starr

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 729
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 729

  • Eid..
Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #45 : 02. juli 2008, 14:19 »
Hvor gammel er du, Radio Starr? 13? 14?

haha å herregud, så kommer du med de latterlige kommentarene dine. I tillegg som nevnt ovenfor så sier du "det sier bare hvor mye du kan om mma" som du skulle vært enn sånn selvnenvt expert!

Har sett deg si samme gammle regla om og om igjen til andre folk også! Latterlig! - "din mening" er tydeligvis lov..

Skulle ikke tru du var så gammal selv du!



- er du mann nok til å avslutte diskusjonen uten enda flere personangrep? (Seljeseth9@hotmail.com - hvis du ikke klarer det , eller andre)
Styrke, Explosivitet, og ikke utholdenhet Grin

Utlogget ubertass

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 768
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 768

Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #46 : 02. juli 2008, 14:24 »
Driter deg litt ut, Radio Starr.
Kan hende det er noko i den "samme gammle" regla ?
http://ubertass.blogspot.com
RPE handler om å leve i nuet !
There is nothing worse than aggressive stupidity.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #47 : 02. juli 2008, 14:54 »
haha å herregud, så kommer du med de latterlige kommentarene dine. I tillegg som nevnt ovenfor så sier du "det sier bare hvor mye du kan om mma" som du skulle vært enn sånn selvnenvt expert!

Har sett deg si samme gammle regla om og om igjen til andre folk også! Latterlig! - "din mening" er tydeligvis lov..

Skulle ikke tru du var så gammal selv du!



- er du mann nok til å avslutte diskusjonen uten enda flere personangrep? (Seljeseth9@hotmail.com - hvis du ikke klarer det , eller andre)

Jeg (og en del andre, vil jeg tro) får hodepine nok av å diskutere med deg på forumet; å diskutere med deg på MSN, er rett og slett uaktuelt.

For øvrig er du ganske hårsår med tanke på de personangrep og usakligheter du selv kommer med, jfr. "MMA-runkere". Du er den som hardnakket hevder at Bruce Lee lett kunne ha gjort det brukbart i dagens MMA med diverse mytiske historier om hans gatekamperfaring som 'bevis', og påberoper deg autoritet på bakgrunn av at du har trent litt JKD. Selv trener jeg submission wrestling, og følger både grappling og MMA temmelig aktivt, og mener derfor å ha en viss innsikt i fht. menigmannen når det kommer til spørsmål om hvorvidt ikke-konkurrerende kampkunstutøvere har noen særlig sjanse mot allsidige fullkontaktfightere (de historiske eksemplene på at disse sjelden gjør det bra, er overveldende mange). Hadde du hatt en viss peiling på hva slags ferdighetsnivå vi snakker om i dagens MMA, hvor mye spesifikk trening som må til innen de forskjellige disiplinene, samt hvor mye mer allsidige enn Bruce Lee selv de som ikke er allsidige nok i dagens MMA er, hadde du skjønt hvorfor jeg sier det jeg sier. Du må for øvrig gjerne hevde at jeg ikke er noen ekspert, for det er jeg ikke - men jeg vet nok mer om temaet enn du, og jeg kan godt henvise deg til konkurrerende utøvere i verdensklasse som vil si akkurat det samme som jeg.

Utlogget Zuul

Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #48 : 02. juli 2008, 15:01 »
Alle idretter, sporter og fysiske aktiviterer som drives konkurranseretta har uvikla seg voldsomt. Så også det å slåss. Å tro at en person, samme hvor god han var til å slåss på gata eller i ringen på 70-tallet hadde hatt noe å stille opp mot dagens beste er rett og slett å tro på julenissen.

Utlogget Animalpak

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #49 : 02. juli 2008, 17:09 »
Helt ok, å diskutere og argumentere mot hverandre. Men syns det blir litt teit av deg (Radio Starr)
å være så utrolig sikker på at Bruce ville gjort det bra, uten å ha sett han sloss, eller vite hvordan nivået i kampsport er i 2008.. Meeen, sikkert en jævel på å fange fluer osv han Bruce da..

                                                                   Smiley
Remember, there are starving children in Africa and skinny guys at your gym, so pretty please, with sugar on top, clean your fucking plates.

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=66577.0

Utlogget MSG

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #50 : 02. juli 2008, 17:56 »
VAN DAMME HADDE EID MMA MED SINE HØYE SPARK!!!!!!!!!!!!!!111 HAR DU SETT FILMENE HANS ELLER?!!!?  biggrin

sorry spam
Fersk juniorløfter -90 kg

210 - 150 - 245

Treningslogg!!

Utlogget Radio Starr

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 729
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 729

  • Eid..
Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #51 : 02. juli 2008, 18:04 »
Det er nettopp det, ingen av oss vet det..

Jeg vet ikke, dere vet ikke.. INGEN vet.. Derfor blir det teit av OSS å tru noe som helst. Man kan annta, å da er det dens egen personlige mening det går på. Og det er samma hvor mye kunnskap man har om MMA når man ikke har kunnskap om f.eks JKD eller den personen det gjelder.



Shemahzai, slutt ta ord ut av sammenheng.. jeg svarte på en fyr med samme mynt. Starter alldri personangrep - selv om det ikke var personangrep. Og ja du en veldig irriterende type, slenger dritt, sitter høyt på sin høye hest å trur det du sier er lov.


Hvis det er uklart hva jeg mener med Bruce Lee hadde klart seg i MMA så er det sånn her:

Jeg trur Bruce Lee har veldig bra potensial i ringen. Han har styrke, utholdenhet, speed, erfaring med slosskamper. (fra gata - som kimbo, som har som sagt igjen klart å slå erfarne mma utøvere selv om de ikke var de beste, det vil jeg kalle å klare seg brukbart!).

Med litt trening og få forståelse av hva MMA er, trur jeg Bruce Lee, ja hadde gjort det brukbart! Dvs ca som Kimbo. Klarer å ta et par motstandere som har erfaring fra det.


Hvis dere er uenig, så tru hva dere vill, så trur dere hva jeg vill! - som flere andre trur her, men det er bare dere som ikke trur bruce hadde klart seg som er aktive til å poste. Kommer ikke til å skifte mening uansett.

The end - (?)
Styrke, Explosivitet, og ikke utholdenhet Grin

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #52 : 02. juli 2008, 18:13 »
Jeg trur Bruce Lee har veldig bra potensial i ringen.

Denne diskusjonen var ikke om potensiale, snarere eksisterende ferdighet (evt. daværende sådan, mannen er jo død). Jeg tror ikke noen tviler på at Bruce Lee hadde kunnet bli rå i MMA hvis han faktisk trente MMA; det er tross alt slik alle andre MMA-fightere har blitt gode, og Lee var et stort atletisk talent.

Å hevde at han kunne ha gjort det greit i f. eks. dagens UFC med de ferdighetene han faktisk hadde, derimot, er virkelighetsfjernt.

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #53 : 02. juli 2008, 18:17 »
Å begrunne noe som helst med t3h d34dly streetfightzorz er idioti.
Ferguson har ihvertfall video av det han holdt på med.

Jeg har dengt Jörgen Kruth, betyr det at jeg har en god sjanse til å få fatt i WMC SHW-beltet?
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget hanshagerup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

  • Coming soon.....MEEEEEEEE!!
Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #54 : 02. juli 2008, 22:43 »
Denne diskusjonen var ikke om potensiale, snarere eksisterende ferdighet (evt. daværende sådan, mannen er jo død). Jeg tror ikke noen tviler på at Bruce Lee hadde kunnet bli rå i MMA hvis han faktisk trente MMA; det er tross alt slik alle andre MMA-fightere har blitt gode, og Lee var et stort atletisk talent.

Å hevde at han kunne ha gjort det greit i f. eks. dagens UFC med de ferdighetene han faktisk hadde, derimot, er virkelighetsfjernt.

Nettopp, poenget med tråden var ikke å spekulere i potensialet i tallentet til Bruce, snarere rett og slett å spekulere i om han på sitt beste med den teknikken han behersket da, hadde hatt noen sjans mot dagens gode mmautøvere, f.eks Shamrocks.
Seff en vektklasse sak, men Bruce prøvde jo å overbevise om i sine filmer at han kunne ta alle uannsett vekt og håndvåpen. Eneste som kunne stoppe Bruce var en gønner og mens man ser hans filmer virker jo det faktisk troverdig.
Jet Li har jo og en film der han moser den største amerikanske bryteren jeg har sett, han som spilte i Troy, Steve Austin eller no..uannsett..man blir litt i vilrede hvor gode disse gutta er ( Bruce, Jet og Jackie) for selv om visse ting er filmtriks, ser mye troverdig ut.

Men det slår meg at ingen kinesiske kung fumestre lookalikes eksisterer i dagens mma, så da er det vel nærliggene å tro at Ken Shamrock rimelig greit hadde bretta Bruce Lee, Jet Li og Jackie Chan samtidig....kjedelig og litt trist egentlig.

Utlogget Lex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 222

Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #55 : 03. juli 2008, 08:46 »
Feilpost
...but inside doesnt matter...

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #56 : 03. juli 2008, 23:09 »
Ken shamrock,kimbo....når folk drar disse opp når man snakker om nivå i mma er helt bak mål. Bare for å nevne det med kimbo så har han fått handplukket fightere som passer hans stil for å bygge opp Elite XC.
Her burde man rett og slett sette seg ned å se endel kamper i mma før man begynner å poste,sorry folkens.

Bruce lee er vel kanskje den mest oppskrytte "fighteren" i historien! Han kunne sikkert blitt veldig god han men hva har han egentlig oppnådd utenfor filmen?
Skjønner heller ikke at noen tror at han kunne hevdet seg i toppen i dagen mma,spesielt med tanke på det nivået det er i LW divisionene rundt omkring


Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #57 : 03. juli 2008, 23:12 »
'


hahhaa... seeeff sa jeg det Wink Bedre å qoute, siden du klarer tydeligvis ikkke å huske den letteste ting Cheesy


Btw apelars. Jeg er lei av mma runkere. Wink
Tror du fikk et kromosom for mye av mora di når du ble til.

Utlogget Razor

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #58 : 03. juli 2008, 23:25 »
Dette blir som å diskutere om Franz Beckenbauer hadde gjort det bra i internasjonal fotball idag. Han var verdens beste for noen tiår siden, men alle ville ha ledd om han hadde stilt opp i EM for noen uker siden.
Begge to var best i sin tid, og hadde utvilsomt et stort talent. Hadde de blitt født på 80-90 tallet og vokst opp med "dagens idrett" så er det nok gode muligheter for at de ville ha klart å hevde seg godt. But only God knows...

Utlogget waalern

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 51

Sv: Hadde Bruce Lee hatt en sjanse i dagens MMA?
« #59 : 09. juli 2008, 16:49 »
He he, ikke for å dra denne diskusjonen med filmhelter lenger, men skal man ta epoke for seg så kan man jo stille seg spørsmålet om Bruce Lee ville ha klart seg mot feks. Liston, Ali, Fraizer, Forman, eller letter vektklasser feks? Tror neppe Hr. Lee ville stått lenge om han skulle møtt noen av de nevnte, eller profesjonelle toppbokser i lettere klasser den tiden nei...

Mener å ha lest/sett at han var full av begeistring over Muhammad Ali, og har vel tatt endel av fotarbeidet der i fra, har han ikke??

Men at Kung fu figthere ville gjøre det dårlig i MMA er jo ikke nødvendigvis sant.. (Cung Le)
http://www.youtube.com/watch?v=nInaTMNAvAU

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!