Skrevet av Emne: Tim Sylvia vs. Fedor Emelianenko 19 JULI  (Lest 2580 ganger)

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Tim Sylvia vs. Fedor Emelianenko 19 JULI
« : 16. juli 2008, 23:31 »
http://mixedmartialarts.no/tag/fedor-emelianenko/
Nok en mulighet for the main man til å bevise at han er den beste av dem alle Smiley


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget Spokki

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 254

Sv: Tim Sylvia vs. Fedor Emelianenko 19 JULI
« #1 : 18. juli 2008, 01:26 »
Dette blir stygt for stakkers Tim... KO i første runde til Fedor.
Alder:    18.
Vekt:     73 Kilo.
Høyde:  1.83 cm.
Bosted:  Lillehammer.
Trener:  Styrke og Grappling.

Idrettsfag - Gausdal vidregående skole.

Tapout or blackout!

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Tim Sylvia vs. Fedor Emelianenko 19 JULI
« #2 : 18. juli 2008, 01:35 »
Dette blir stygt for stakkers Tim... KO i første runde til Fedor.

Neppe. Godeste Fjodor vant sist på KO for 8 år siden, hvilket var hans eneste knockout-seier noensinne i MMA. Ikke bruker han mye slag på bakken lenger heller, da han begynte å få problemer med brukne hender, så 'ground and pound'-TKO blir det nok heller ikke, selv om det en gang var en av hans spesialiteter. Sannsynligvis vinner han via submission, enten armbar eller kimura.

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Sv: Tim Sylvia vs. Fedor Emelianenko 19 JULI
« #3 : 18. juli 2008, 01:53 »
Neppe. Godeste Fjodor vant sist på KO for 8 år siden, hvilket var hans eneste knockout-seier noensinne i MMA. Ikke bruker han mye slag på bakken lenger heller, da han begynte å få problemer med brukne hender, så 'ground and pound'-TKO blir det nok heller ikke, selv om det en gang var en av hans spesialiteter. Sannsynligvis vinner han via submission, enten armbar eller kimura.

Gode poeng - men du må være enig i at mannen slår som en hest :-)

Spør Gary Goodridge, miniZulu, Choi, Cro Cop eller Nagata. Med unntak av Cro Cop, så var alle disse nær knocket - og godt og vel rocket - av en stående fedor!

Jeg tror det bare er tilfeldigheter som har avgjort at ikke flere av kampene til Fedor har endt på KO - mannen slår jo som en okse :-)
Jeg er enig med deg i at det er størst sannsynlighet for at fedor vinner på armbar eller kimura (armbar fra bunn og kimura fra topp er jo hans favorittverktøy), men man skal nok ikke se bort ifra at en hard overhand right finner det store hodet til Sylvia i høyden :-) Sylvia har litt problemer med den type strikere...

Når det er sagt tror jeg faktisk det kommer til å bli en av Fedor sine tøffeste kamper. Han er "out of shape", hendene er ødelagte og Sylvia er en vanskelig matchup. Dog tror jeg Fedor kommer til å ta denne...

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Tim Sylvia vs. Fedor Emelianenko 19 JULI
« #4 : 18. juli 2008, 02:45 »
Jeg synes egentlig litt synd på Timmern, han er en god kar, men han får utrolig mye pes for den noe kjedelige stilen sin.
Den stilen har forøvrig gjort ham til en av verdens beste tungvektere, så jeg skjønner at han forsetter med det.

Klarer han å holde Fedor på avstand så kanskje armlengden kan hjelpe ham litt, men fedor er utrolig rask, og angriper uten frykt, så det er vanskelig å planlegge mot angrepene hans.

Mitt ønske er uansett at fedor vinner en kamp som varer en stund, ingen freak accidents og ingen ensidig beat-down, timmern fortjener det. Og Fedor bør vise hvorfor han er rankert som nummer 1.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Tim Sylvia vs. Fedor Emelianenko 19 JULI
« #5 : 18. juli 2008, 03:04 »
Gode poeng - men du må være enig i at mannen slår som en hest :-)

Spør Gary Goodridge, miniZulu, Choi, Cro Cop eller Nagata. Med unntak av Cro Cop, så var alle disse nær knocket - og godt og vel rocket - av en stående fedor!

Jeg tror det bare er tilfeldigheter som har avgjort at ikke flere av kampene til Fedor har endt på KO - mannen slår jo som en okse :-)
Jeg er enig med deg i at det er størst sannsynlighet for at fedor vinner på armbar eller kimura (armbar fra bunn og kimura fra topp er jo hans favorittverktøy), men man skal nok ikke se bort ifra at en hard overhand right finner det store hodet til Sylvia i høyden :-) Sylvia har litt problemer med den type strikere...

For all del, han slår grisehardt, jeg sikter kun til kampstatistikken hans. Fuglene vet hvorfor han aldri vinner på KO - kanskje er det tilfeldig, kanskje er det pga. kombinasjonene han bruker, det er vanskelig å si. Dog, alle kan enes om at KO ikke er et typisk utfall i hans kamper, uansett hvor hardt han nå måtte slå.

Når det er sagt tror jeg faktisk det kommer til å bli en av Fedor sine tøffeste kamper. Han er "out of shape", hendene er ødelagte og Sylvia er en vanskelig matchup. Dog tror jeg Fedor kommer til å ta denne...

Mye kan skje, men jeg forestiller meg at vår russiske venn kan gjøre kål på Sylvia ganske kjapt mht. Sylvias manglende forsvar mot kast fra clinch (jfr. Couture, eller for den saks skyld Vera). Skulle Fjodor først få Tim ned på bakken, tror jeg ikke Tims submission defense vil holde særlig lenge mot en såpass dyktig submission-ekspert. Nog gjorde f. eks. temmelig kort prosess med en gang han fikk Sylvia ned.

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Sv: Tim Sylvia vs. Fedor Emelianenko 19 JULI
« #6 : 18. juli 2008, 04:26 »
For all del, han slår grisehardt, jeg sikter kun til kampstatistikken hans. Fuglene vet hvorfor han aldri vinner på KO - kanskje er det tilfeldig, kanskje er det pga. kombinasjonene han bruker, det er vanskelig å si. Dog, alle kan enes om at KO ikke er et typisk utfall i hans kamper, uansett hvor hardt han nå måtte slå.

Mye kan skje, men jeg forestiller meg at vår russiske venn kan gjøre kål på Sylvia ganske kjapt mht. Sylvias manglende forsvar mot kast fra clinch (jfr. Couture, eller for den saks skyld Vera). Skulle Fjodor først få Tim ned på bakken, tror jeg ikke Tims submission defense vil holde særlig lenge mot en såpass dyktig submission-ekspert. Nog gjorde f. eks. temmelig kort prosess med en gang han fikk Sylvia ned.

Jeg tror nok det har mye med at Fedor har den tendensen til å avslutte folk ganske raskt med subs eller slag, etter at han har "rocket" dem, og dermed blir statistikken seendes litt annerledes ut.

Blir spennende å se hvordan kampen går på bakken. Sylvia klarte seg jo bra mot Monson på bakken, men ble som du sier, tappet raskt ut av Nogueira. Har manglende magefølelse på hvordan Fedor vs Sylvia blir på bakken - kan se for meg både en begrenset prestasjon fra Fedor, (alla bakkekampsekvensene mot Cro Cop) og raske subs (alla matt lindland eller Choi som er hans siste kamper)...
Dog tror jeg Fedor kommer til å klinke til med en lang høyre, clinche og kaste Sylvia - så sjansen for at det går til bakken er imo stor :-)

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Tim Sylvia vs. Fedor Emelianenko 19 JULI
« #7 : 18. juli 2008, 13:03 »
Blir spennende å se hvordan kampen går på bakken. Sylvia klarte seg jo bra mot Monson på bakken, men ble som du sier, tappet raskt ut av Nogueira.

Jepp. På den annen side er ikke Monson en submission-spesialist på samme måte som f. eks. Nogueira (eller Mir), han vinner majoriteten av sine SW- og BJJ-kamper på poeng, litt à la Arona, så noen like stor prøvelse for Sylvias submission defense, var vel Monson neppe.

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Tim Sylvia vs. Fedor Emelianenko 19 JULI
« #8 : 19. juli 2008, 13:48 »
Grunnen til at fedor ikke har så mange KO som jeg ser det er at han går som oftest for kast eller sweeps rett etter å rystet noen mens andre fightere ofte prøver å holde det stående for å jakte etter en KO.

Når jeg ser hvordan Tim gjorde det mot Randy,Vera og Nog så tror jeg på Fedor i denne kampen. Sylvia er veldig farlig men jeg tror fedor er for hurtig og vil finne en måte å komme seg forbi "jab-gamet" til tim.

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Tim Sylvia vs. Fedor Emelianenko 19 JULI
« #9 : 19. juli 2008, 15:56 »
Fedor så uvanlig muskuløs ut på innveiingen.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget painfreak

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sv: Tim Sylvia vs. Fedor Emelianenko 19 JULI
« #10 : 19. juli 2008, 16:17 »
[27-1-0] Fedor Emelianenko vs. Tim Sylvia [24-4-0]   ------   B

[21-5-0] Josh Barnett vs. Pedro Rizzo [16-7-0]      -------- H

[29-5-0] Ben Rothwell vs. Andrei Arlovski [12-5-0]  ----------- B

[29-7-0] Renato "Babalu" Sobral vs. Mike Whitehead [21-5-0]   -------- H

[20-5-0] Matt Lindland vs. Fabio Negao [8-3-0]   -------------- H

[13-3-0] Antonio Rogerio Nogueira vs. Edwin Dewees [35-12-0]  ------ H

[9-8-0] Justin Levens vs. Ray Lazama [5-5-0] ----ingen peiling  H

[15-5-1] Mike Pyle vs. J.J. Ambrose [9-1-0]   ingen peiling H

[16-8-0] Vitor Belfort vs. Terry Martin [16-4-0]     H

[9-7-0] Savant Young vs. Mark Hominick [15-8-0] B


----------------------------------------------------

[22-4-0] Anderson Silva vs. James Irvin [14-4-1]   ----- oioioi    H, eller taper på ko

[8-2-0] Brandon Vera vs. Reese Andy [7-1-0]   ----------     H

[18-6-0] Hermes Franca vs. Frankie Edgar [8-1-0]  -------------- H

[3-0-0] Cain Velasquez vs. Jake O'Brien [10-1-0]   ---------- B

[6-2-0] Jesse Taylor vs. CB Dollaway [6-1-0]    -------H      håper cb taper haha, eller "tapper" som sist

[6-1-0] Kevin Burns vs. Anthony Johnson [5-1-0]   vetsj----------- B



Blir bedre en julaften dette Cheesy   gleder meg sykt--   masse bra kamper..
vedder på jeg får feil på halvparten hehe..

men tror nok fedor har hatt sine beste dager, men den som venter får se...

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Tim Sylvia vs. Fedor Emelianenko 19 JULI
« #11 : 19. juli 2008, 17:19 »
.


Utlogget buildern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 168
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 168

  • No pain, no gain
Sv: Tim Sylvia vs. Fedor Emelianenko 19 JULI
« #12 : 19. juli 2008, 17:24 »
Haha Tim Sylvia kommer faktisk til å dø i denne kampen.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Tim Sylvia vs. Fedor Emelianenko 19 JULI
« #13 : 19. juli 2008, 17:25 »
Et sted man kan se denne kampen på nettet?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Tim Sylvia vs. Fedor Emelianenko 19 JULI
« #14 : 19. juli 2008, 17:28 »
Et sted man kan se denne kampen på nettet?
fight2live.net eller joesondo.org

Starter 3 eller 4 i natt.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!