Skrevet av Emne: Tull om steinløfting på Norges sterkeste  (Lest 13869 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Tull om steinløfting på Norges sterkeste
« #60 : 02. august 2008, 10:21 »
Siden vi først er i gang med syting og klaging her, så må jeg si at jeg savner skryt av crewet, jeg! Wink



Fy faan de var flinke de i mannskapet ass!! Helt hinsidig bra faktisk!! Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Tull om steinløfting på Norges sterkeste
« #61 : 02. august 2008, 10:27 »
Fy faan de var flinke de i mannskapet ass!! Helt hinsidig bra faktisk!! Smile
Flinke tricepsman!  Grin
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Tull om steinløfting på Norges sterkeste
« #62 : 02. august 2008, 10:30 »
Siden vi først er i gang med syting og klaging her, så må jeg si at jeg savner skryt av crewet, jeg! Wink


Kan jeg klage på personnalpolitikken til Svend Karlsen her, eller blir det feil? Han kaller meg "tjukken" hele tiden... I fjor var jeg liksom Nordmøres triveligste, nå er jeg bare tjukk... Grin

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Tull om steinløfting på Norges sterkeste
« #63 : 02. august 2008, 10:35 »
Kan jeg klage på personnalpolitikken til Svend Karlsen her, eller blir det feil? Han kaller meg "tjukken" hele tiden... I fjor var jeg liksom Nordmøres triveligste, nå er jeg bare tjukk... Grin

Tja ... er det egentlig noe å klage på?  Grin Du skal se det bedrer seg neste år når du deltar ...
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Kenneth N

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 59
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 59

  • Bare viljen setter grenser.......
Sv: Tull om steinløfting på Norges sterkeste
« #64 : 02. august 2008, 10:50 »

Må si meg enig med Arild. Er utrolig mye syting og klaging på vinnende utøvere på forumet.
Arild Haugen gjør en utrolig prestasjon og vinner NSM, og Richard Skog med en solid andre plass. Og det dere fokuserer på er det "DERE" syns var dårlig og negativt med de to. Alle må få utrykke sin mening, men det dere har kommet med her har ingenting med meningsutrykk å gjøre. Det er ren MISUNNELSE!!!!

 Strongman er et show, og Arild og Richard gav oss et skikkelig show biggrin

 Lykke til på WSM begge to!!!! Thumbsup 
Markløft Raw : 230 kg   Benkpress Raw : 150 kg  Knebøy Raw : 220

Stokkpress : 100 kg

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Tull om steinløfting på Norges sterkeste
« #65 : 02. august 2008, 10:51 »
Hva med at Skog startet hele greie på fitnessmessa som en spøk og jeg forsatte på nrk rogaland/norge rundt og at vi har hele tiden vist at tittelen sto mellom meg og han. Derfor blir det veldig spennende og litt press og da kan det være artig og slenge noen komentarer og prøve psyken litt!

Jeg er ikke en person som sitter og bukker og nikker og ikke sier hva JEG mener. Jeg kunne holdt kjeft eller sagt hva jeg mener ved en passende anledning? Hvis det noen sinne er noen. Jeg vet godt at du leser her på treningsforum, så det er ikke noe baksnakking akkurat? Forventet meg et laaangt innlegg her i dag. Angående akkurat det du skriver om her så skrev jeg det samme: Skog ropte etter Haugen på fitnessmessa. Jeg vet ikke om du leste det eller om du ble for ivrig? Smiley Som du selv også sier så ville ikke dette blitt lagt merke til hvis feks Espen Lund hadde stått og ropt til det samme til Carl Yngvar. Er man på toppen så er det på godt og vondt.

Og vegard: trodde ikke du var så "nærtagende" på vegne av Skog.. hehe en ting er å løfte rep men en annen ting er å sende meldinger om å spare enegi osv......haha Ja det var veldig frekt!
Begynner nesten å angre litt på rosen jeg ga deg på slutten, hvis dette er takken.



Hvis Skog føler seg trampet på så antar jeg han sier i fra?
Nå må du få hisse deg opp og tolke innleggene slik du vil. Har jeg sagt at du var frekk?
Tilskuernes og tvseernes side har også alltid to sider, de som liker det de ser og de som ikke liker det de ser. Det ser du jo her på treningsforum Arild. Det er ingen som prøver å forandre deg Arild så vidt jeg har forstått, i hvertfall ikke jeg. Du har ditt image, og i dette tilfelle har Skog sitt. Folk husker hva de har sett og hørt. Det er god reklame for "showsporten" strongman.
 

mvh En breial storkjefta jævel som gikk til helvete langt over streken! takk vegard

En fin avslutning.... Er det din tolkning av de to innleggende jeg skrev tidligere?   Smiley woot hehe  I Love You
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Tull om steinløfting på Norges sterkeste
« #66 : 02. august 2008, 11:07 »

Skal bli veldig spennende å følge ham. Jeg er allikevel litt skeptisk til psyken hans i pressede situasjoner, tror det er hans største problem og ikke alle kg som skal løftes.


Har du sett NSM 2007, eller VPC 2008?
Hvis ikke dette er "pressede situasjoner" så lurer jeg på hva som skal til. Han har vel bevist ganske så grundig at han kan prestere, også når ting går til helvete

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Tull om steinløfting på Norges sterkeste
« #67 : 02. august 2008, 11:45 »
Jeg syntes virkelig hele greia med kommentar slenging var kjempe artig jeg, og alle vennene mine i stua hjemme lo høyt da vi så Arild danse i bakgrunnen biggrin tenk bare litt på om underholdningsverdien på programmet hadde vært det samme om Arild ikke hadde vært der så skjønner dere hvor viktig han er, enkelt og greit.(En Arnold persona som jeg har sagt før)
Jeg lo forøvrig høøøøøøyt og lenge da Skog sa- Pass deg så du itt krampe opp da kjukken! Om jeg hørte riktig da Grin
For konstruktiv kritikk til arrangørene så var det lite publikumsvennlig med tanke på tribunen utafor Pers hotel. På et par øvelser var det jo bra, men når folk bare kunne gå og stille seg i veien foran tribunene på feks, markløft og appolons fikk vi ikke sett hvem som løfta engang så det var dumt. Håper dere arrangerer på byggmaker igjen neste år da det var et mye mer passende sted for å få opp flere tribuner og skaper bedre oversikt for publikum. Utenom dette var det veldig imponerende utøvere og vanvittig inspirasjon til oss som så på.
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Tull om steinløfting på Norges sterkeste
« #68 : 02. august 2008, 12:26 »
jeg syntes arilds andre rep i appolons var god underholdning.. strongman er jo en showsport som flere å nevner her.. å når det er norges sterkeste mann konk å her i tilfellet arild er helt overlegen i appolons, da syns jeg har han har "lov" til å vise litt makt demonstasjon å ta en rep til for å vise hvor sterk han er..

til å med bestefaren min på 75 år så detta på tv,å nevnte det her med ett smil om munnen å uttrykte at detta var rått Smiley

er nok mye missunelse ute å går her,for jeg trur nok mange ville gjort det samme hadde de følt seg så overlengen i en øvelse,. å det er jo som sagt nsm å når ingen andre som er med i konken er i nærheten av å løfte så mye i appolons lett, da skjønner jeg godt han blir overlykkelig å vil showe litt å vise åssen maskineri han er..


ps: tricepsmannn, jeg er ikke på  deff foreløpig nei..   er nok missunelse ute å går her å, hahahahaha... Smiley

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Tull om steinløfting på Norges sterkeste
« #69 : 02. august 2008, 12:29 »
Jeg oppfattet kommentarene fra Arild og Richard som ironiske, så jeg skjønner ikke helt reaksjonene her. Det må være lov å showe ekstra ved å løfte en repp til for vise seg når man er god for MYE, MYE mer. Det blir jo mye mer underholdende når noen stikker seg ut. Richard og Arild slenger litt med leppa til hverandre, Odd Haugen går rundt å brøler høyt osv. Smiley Synes NSM var kanonbra i år, men synd det var så kort. Skulle vært på 1,5 time. Smiley Arild viser også en sympatisk side av seg selv når han står rett ved siden av Skog og heier på han under steinløftingen som vi vil se på Viking Power Challenge.
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Julenisse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 824

  • lei nå.
Sv: Tull om steinløfting på Norges sterkeste
« #70 : 02. august 2008, 14:12 »
hehehe...Dette er ingenting arild....Må tåle kritikk:-) Tenk på meg som ble kalt Fish And chip Monsteret da :-) (Blitt sponsa av mc donald nå forresten:-))  Du var litt usportslig med skog på apollo, mange venner og familie av meg reagerte på det, men vi gutta internt bryr oss ikke om det.. Men hva folket sier der ute kan bli noe annet som ikke kjenner oss:-)
OG TIL EGIL:Vi tåler ikke en trøkk, egentlig noen premenstruelle apekatter hele gjengen..haha!
Sitat
author=Arild "Hulk" Haugen link=topic=74755.msg1047154#msg1047154 date=1217658783]
Fy faen helt utrolig.......! En gjeng med dritt unger som syter! Trodde folk likte Show, personlighet og en liten fight på banen. ALLE her inne vet jeg og Skog er venner men KUN dere her inne klager og syter over dette? WHY?

Hva med at Skog startet hele greie på fitnessmessa som en spøk og jeg forsatte på nrk rogaland/norge rundt og at vi har hele tiden vist at tittelen sto mellom meg og han. Derfor blir det veldig spennende og litt press og da kan det være artig og slenge noen komentarer og prøve psyken litt!

Stellhome har såvidt jeg vet i farten aldri sagt en positiv ting om meg, men alltid rakket ned. Tusen takk

Og vegard: trodde ikke du var så "nærtagende" på vegne av Skog.. hehe en ting er å løfte rep men en annen ting er å sende meldinger om å spare enegi osv......haha Ja det var veldig frekt!
Begynner nesten å angre litt på rosen jeg ga deg på slutten, hvis dette er takken.

Litt uten om saken: Jeg er muligens noe hårsår når de gjelder kritikk, så sant det er fortjent kritikk helt ok. ja jeg kan gjøre mye dumme ting. Men dette er jo bare veldig spesielt.

Ennå sykere blir det å nevne at jeg er så eplekjekk at jeg strekker ut på helene rask! Jeg Hadde store kramper etter steinløftingen, Helene kommer bort og sier vi tar intevjuet nå ved steinene, jeg spør om å få vente men de sier nei, derfor spør jeg om jeg kan strekke ut leggen inntil beinet hennes for å ikke la krampene ta helt overhånd, men når dere ser dette klarer dere vri det til han han er faen så breial og kjekk og tror han nærmest kan spenne ned helene & co.

Men føler treningsforum blir mer og mer en jævla klage side hvor man kan slenge all mulig dritt og LETE etter faenskap å si. Hvorfor ikke bruke sidene om årets nsm til å skrøyte av utøvere, konkuransen, crew, tv sending osv. Eller eventulet komme med forslag til forbedringer ol. i stedet leter vi alltid etter feil eller noe å ta noen på. synd syns jeg. Og ja det er ofte toppen som får det. kjekkere å knuse en på toppen av pallen en slå ihjel en som allerede ligger nede, og det sjønner jeg. Men gjengen her høres jo ut som de er på jakt etter en ny bjørn dæhli.

All tilbakemelding jeg fikk fra venner, fans, tv 2 og kjente som faktisk tørr og si sin mening til meg var at det å lage slikt show med komentarer ol er absolutt bra tv og er med på å bygge opp sporten, interessen og ikke minst lage profiler.

Til bunn og grunn så er jo alt dette en sak om smak og behag. Jeg føler ikke gutta som skriver dritt her er helt ærlige med seg selv, i så fall er kanskje ikke strongman noe for deg?

mvh En breial storkjefta jævel som gikk til helvete langt over streken! takk vegard
Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Tull om steinløfting på Norges sterkeste
« #71 : 02. august 2008, 15:38 »
Jeg ser ikke hvor det kommer frem at folk er missunnelige her. Men det er det sikkert mange som er.

Uansett er det lov å vise at man er glad når man har vunnet en øvelse, som feks når Arild tok seiersdansen etter ap. axle.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Tull om steinløfting på Norges sterkeste
« #72 : 02. august 2008, 16:26 »
Først av alt så er det jo trivelig at Arild både leser og bidrar på treningsforum. Jeg har lyst å si følgende; når man kommer i rampelyset så følger det også med noen forpliktelser. Det betyr at man nok må akseptere at folk har en mening om det en driver med, i alle fall så lenge en lever av å vise seg frem offentlig og få omtale og publisitet rundt sin egen person. At vi som ser på har meninger må Arild og de andre nok leve med, så kan man jo være så uenig som bare det på det personlige plan.

Jeg tror det kunne vært sunt med litt medietrening jeg Arild, og jeg tror også det kunne vært bra for deg å skille mellom deg selv som "artist" og deg som privatperson.  Det er nok ingen her som har noe i mot deg på det personlige plan, i alle fall ikke jeg. Dersom du bruker mediene bevisst vil det nok gavne deg både imagemessig og ikke minst når det gjelder lommeboken din. Jeg er sikker på at du ønsker å bli så god som mulig i alle aspekter av strongmansporten, også det å håndtere media og fans.

Å skulle sitte på internett og ta seg nær av alt som skrives, ja da tror jeg fort du kan bli litt smårar. Du får nesten akseptere at det snakkes om deg og heller forsøke å utnytte det på beste mulige måte.

Play it smart!

Når det gjelder misunnelse så håper jeg ikke den er så veldig fremtredende fra min side i alle fall, jeg kan levende forestille meg hva det vil si å skulle hevde seg i toppen i strongman på godt og vondt.

Jeg ser du har sendt meg pm, men jeg svarer deg likegodt her jeg.


Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: Tull om steinløfting på Norges sterkeste
« #73 : 02. august 2008, 19:20 »
Verste jeg vet er folk som gnåler om Jantelov og misunnelse for den minste ting. Hvor lettenkte er dere, egentlig? Bare fordi jeg oppfattet Arilds oppførsel under NSM som "litt for mye", så betyr det at det er en konsekvens av misunnelse og et ønske om å rakke ned på Arild? Jeg er selvsagt dritmisunnelig på han, men det har ingenting med saken her å gjøre...

Jeg håper ikke det blir slik at det er ingen eller få som tør å skrive sin oppriktige mening om Arild i fortsettelsen. Det vil ikke overraske meg om en del tenker seg om to ganger slik han og mange andre tar av her og på PM-fronten.

Utlogget bjarnebanan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 648
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 648

Sv: Tull om steinløfting på Norges sterkeste
« #74 : 02. august 2008, 19:37 »
.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!