Skrevet av Emne: Brock Lesnar vs Heath Herring Video - UFC 87  (Lest 2587 ganger)

Utlogget Lagavulin

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 406
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 406


Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Brock Lesnar vs Heath Herring Video - UFC 87
« #1 : 14. august 2008, 17:36 »
Gikk som forventet. Herring stort sett på gulvet krølla sammen, med Brock oppå seg. Etterhvert som Brock lærer seg å avslutte bedre, så kan dette bli morsomt også mot de beste.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget RammahJamma

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Sv: Brock Lesnar vs Heath Herring Video - UFC 87
« #2 : 22. august 2008, 21:36 »
Gikk som forventet. Herring stort sett på gulvet krølla sammen, med Brock oppå seg. Etterhvert som Brock lærer seg å avslutte bedre, så kan dette bli morsomt også mot de beste.

Bryte skillsene hans gjorde hele kampen.

Han kan fortsatt vinne noen kamper så lenge han ikkje møter på noen med veldig god BJJ, da vil de flesta kampene hans gå slik som me Mir.

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Sv: Brock Lesnar vs Heath Herring Video - UFC 87
« #3 : 23. august 2008, 16:16 »
Eller noen som er flinkere til å scramble/unngå å bli tatt ned - og som kan knocke ham ut stående.

Utlogget RammahJamma

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Sv: Brock Lesnar vs Heath Herring Video - UFC 87
« #4 : 24. august 2008, 13:49 »
Eller noen som er flinkere til å scramble/unngå å bli tatt ned - og som kan knocke ham ut stående.

Enig der, men problemet er at det ikkje er noen i tungvekts divisjonen i UFC som kan unngå å bli tatt ned samtidig som de har god striking.

Kongo er den eneste som har kjangs til å knocke han ut, men han har vist at han ikkje klarer seg så godt med gode brytere

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Brock Lesnar vs Heath Herring Video - UFC 87
« #5 : 24. august 2008, 21:37 »
Det finnes godt nedtakningsforsvar, og så finnes det nedtakningsforsvar som er godt nok til å stoppe Lesnars nedtakninger. Sistnevnte er nok mangelvare.

Utlogget RammahJamma

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Sv: Brock Lesnar vs Heath Herring Video - UFC 87
« #6 : 24. august 2008, 21:59 »
Det finnes godt nedtakningsforsvar, og så finnes det nedtakningsforsvar som er godt nok til å stoppe Lesnars nedtakninger. Sistnevnte er nok mangelvare.

Riktig, eg kommer ikkje på noen av "strikerne" in UFC HW divisjonen nå som kan stoppe han. Men de fleste grapplerne der som Big Nog, skulle ikkje ha noen store problem med å submitte han.

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Brock Lesnar vs Heath Herring Video - UFC 87
« #7 : 24. august 2008, 22:30 »
Riktig, eg kommer ikkje på noen av "strikerne" in UFC HW divisjonen nå som kan stoppe han. Men de fleste grapplerne der som Big Nog, skulle ikkje ha noen store problem med å submitte han.

Der er jeg uenig. Lesnar er såpass mye sterkere at han vil kunne rive seg løs fra det meste. Unntaket er Nog, men han har og tapt seg en del i forhold til sin Pride tid.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget RammahJamma

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Sv: Brock Lesnar vs Heath Herring Video - UFC 87
« #8 : 25. august 2008, 00:53 »
Der er jeg uenig. Lesnar er såpass mye sterkere at han vil kunne rive seg løs fra det meste. Unntaket er Nog, men han har og tapt seg en del i forhold til sin Pride tid.

Vel han blei jo submitta av Frank Mir ganske enkelt.

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Sv: Brock Lesnar vs Heath Herring Video - UFC 87
« #9 : 25. august 2008, 12:08 »
Har nog tapt seg? Vet ikke om det er noe som indikerer på det....
Jeg er enig i at strikere (tungvektere generelt) er en mangelvare i UFC sin tungvektsdivisjon, men hvis Cro Cop kommer tilbake, tror jeg Brock kan slite. Cro Cop er dyktig mot brytere...
Ellers ser jeg for meg at Brock ville slitt mot gode allroundere som Josh Barnett (Tim Sylvia gav jo Brock tonnevis av juling på trening) etc...men nå prater vi også om toppen av isberget, Brock ville nok mest sannsynlig klart seg bra mot alle som ikke er topp 10, og muligens mot et par topp 10 i tillegg...

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Brock Lesnar vs Heath Herring Video - UFC 87
« #10 : 25. august 2008, 15:49 »
Har nog tapt seg? Vet ikke om det er noe som indikerer på det....
Jeg er enig i at strikere (tungvektere generelt) er en mangelvare i UFC sin tungvektsdivisjon, men hvis Cro Cop kommer tilbake, tror jeg Brock kan slite. Cro Cop er dyktig mot brytere...
Ellers ser jeg for meg at Brock ville slitt mot gode allroundere som Josh Barnett (Tim Sylvia gav jo Brock tonnevis av juling på trening) etc...men nå prater vi også om toppen av isberget, Brock ville nok mest sannsynlig klart seg bra mot alle som ikke er topp 10, og muligens mot et par topp 10 i tillegg...

Nå tenkte jeg på ufc. I affliction er vel muligens Arlovski, Barnett og Fedor foran. I affliction banned synes jeg Arlovski virket litt mer på hugget igjen, mens Barnett ikke var mye å skryte av der. Fedor er selvfølgelig i en egen klasse. Sylvia virket totalt ubrukelig, men Fedor kan få de fleste til å se ut som dødkjøtt.

Får Lesnar inn basic submission defense og litt system på G&P så blir han farlig for de fleste.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Sv: Brock Lesnar vs Heath Herring Video - UFC 87
« #11 : 25. august 2008, 16:22 »
Nå tenkte jeg på ufc. I affliction er vel muligens Arlovski, Barnett og Fedor foran. I affliction banned synes jeg Arlovski virket litt mer på hugget igjen, mens Barnett ikke var mye å skryte av der. Fedor er selvfølgelig i en egen klasse. Sylvia virket totalt ubrukelig, men Fedor kan få de fleste til å se ut som dødkjøtt.

Får Lesnar inn basic submission defense og litt system på G&P så blir han farlig for de fleste.

Jeg er enig i at han kan bli farlig, men jeg har ingen tro på Lesnar som champ. Mye mulig jeg må bite det her i meg om et par år, men jeg tror Lesnar vil bli for endimensjonal, samt at jeg ikke har troa på at kondisjonen hans vil holde mål. Jeg er også uenig i at Barnett så ubrukelig ut - jeg synes han så veldig bra ut mot Rizzo...han har jo en litt "flapsy" stående stil, men det har han jo også alltid hatt. Han er imo #3 HW in the world...

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Brock Lesnar vs Heath Herring Video - UFC 87
« #12 : 25. august 2008, 16:37 »
Jeg er enig i at han kan bli farlig, men jeg har ingen tro på Lesnar som champ. Mye mulig jeg må bite det her i meg om et par år, men jeg tror Lesnar vil bli for endimensjonal, samt at jeg ikke har troa på at kondisjonen hans vil holde mål. Jeg er også uenig i at Barnett så ubrukelig ut - jeg synes han så veldig bra ut mot Rizzo...han har jo en litt "flapsy" stående stil, men det har han jo også alltid hatt. Han er imo #3 HW in the world...

Mange vil se bra ut mot Rizzo nå. Er det ikke 7-8 år siden han var på topp?
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Sv: Brock Lesnar vs Heath Herring Video - UFC 87
« #13 : 25. august 2008, 18:54 »
Vanskelig å si om nivået har blitt mye bedre, eller Rizzo dårligere. Det er nok en kombinasjon. Jeg tror ikke Rizzo er så langt unna der han var, men at motstanderene han møter idag er bedre. Rizzo er uansett en farlig journeyman som har KO power - og Barnett så bra ut mot ham.


Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
UFC 91
« #14 : 08. september 2008, 19:42 »
Da får vi se hva Lesnar duger til: Eller Captain America er over høyden, men har vel noen moves igjen.

UFC® 91 COUTURE vs LESNAR - Nov-15-2008
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!