Skrevet av Emne: stramme opp..  (Lest 1549 ganger)

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
stramme opp..
« : 21. august 2008, 21:58 »
heihei..

trener 3ganger i uka, funnet nettopp ut at jeg er undernærig og må legge på meg 10kg på ca en mnd.
dette liker jeg svært dårlig, men alt for en sunn helse.

Spørsmål: nå som jeg driver å legger på meg, noen tips til hvordan jeg skal få det ekstra fettet til å bli stramt og fint samtidig som jeg legger på meg? Virker som om jeg drasser rundt på en 4pack- MED KUL dry

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Utlogget Fex

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 88

Sv: stramme opp..
« #1 : 21. august 2008, 22:06 »
10KG på en mnd? Drøyt...!

Utlogget nilster

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 449
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 449

  • AlbAlbAlb
Sv: stramme opp..
« #2 : 21. august 2008, 22:23 »
Altså du bør ikke nå opp mer en 0.5-1kg per uke, vist du går langt over er det farlig for deg. gå opp sakte, ikke skyt opp på 1måned.
Blablabla

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: stramme opp..
« #3 : 21. august 2008, 22:32 »
Altså du bør ikke nå opp mer en 0.5-1kg per uke, vist du går langt over er det farlig for deg. gå opp sakte, ikke skyt opp på 1måned.

Er personen sterkt undervektig, så gjør det ikke så mye om han/hun legger på seg litt mer pr.uke Smiley
Smiley

Utlogget Gonzalez

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 157

Sv: stramme opp..
« #4 : 22. august 2008, 14:49 »
Jeg lurer litt på hvem som har sagt at du Må legge på deg ti kilo på Én måned. Er det legen din eller sterke-Jarle på gymmen?

Utlogget thode

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 100

Sv: stramme opp..
« #5 : 22. august 2008, 19:10 »
Jeg har gått opp 3 kg denne uken (kommet hjem fra ferie haha), er det farlig?

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: stramme opp..
« #6 : 23. august 2008, 17:44 »
Du kan ikke få fettet til å bli stramt og fint.  Fett er fett.
Om du er undervektig og trener bra, så kan du trøkke i deg omtrent hva du vil uten å måtte være redd for å bli tjukk. Det er heller ikke farlig å gå opp mer enn 1kg i uka, så fremt du ikke har vært ekstremt underernært under tid. Hvis det er tilfelle, regner jeg med at du har oppfølging av ernæringsfysiolog, og lege. har du ikke det, så et så mye du orker.

At du har gått opp 3kg på en uke gjør ingenting. Det er for det meste vann. Slapp av og spis. Men ikke glem å tren Smiley
Sa brura

Utlogget thode

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 100

Sv: stramme opp..
« #7 : 23. august 2008, 18:51 »
Fint svar. Nå har jeg gått opp 4.

Utlogget nilster

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 449
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 449

  • AlbAlbAlb
Sv: stramme opp..
« #8 : 25. august 2008, 01:13 »
Er personen sterkt undervektig, så gjør det ikke så mye om han/hun legger på seg litt mer pr.uke Smiley

sant nok, men det er ikke anbefalt å gå så langt over de talla der =)
Blablabla

Mortenminstemann

  • Gjest
Sv: stramme opp..
« #9 : 25. august 2008, 15:08 »
Hvor mange kilo veier du? alder, høyde? jeg har erfaring med og være underærnert så det er bare og spørre meg hvis du lurer på noe Smiley

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
Sv: stramme opp..
« #10 : 29. august 2008, 21:17 »
ehm, 17år, vekt på 73 og er 1.95, så bør veie ca.85..akkurat NÅ veier jeg rundt 77, så det går riktige veien Smiley men sliter med musklene, har aldri gjort noe så dumt som dette før- overslankinga altså.. råd til andre som spiser lite; IKKE SPIS FOR LITE OG TREN FOR MYE..selv om dette er naturlig nok t å styre unna, så er der vel noen flere som meg der ute:P
Hvor mange kilo veier du? alder, høyde? jeg har erfaring med og være underærnert så det er bare og spørre meg hvis du lurer på noe Smiley

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
Sv: stramme opp..
« #11 : 29. august 2008, 21:19 »
har du forresten noen tips til et spiseprogram for å holde vekta?
ehm, 17år, vekt på 73 og er 1.95, så bør veie ca.85..akkurat NÅ veier jeg rundt 77, så det går riktige veien Smiley men sliter med musklene, har aldri gjort noe så dumt som dette før- overslankinga altså.. råd til andre som spiser lite; IKKE SPIS FOR LITE OG TREN FOR MYE..selv om dette er naturlig nok t å styre unna, så er der vel noen flere som meg der ute:P

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!