Skrevet av Emne: Frp på fylla med bil  (Lest 1349 ganger)

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget tattooholica

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 189

Sv: Frp på fylla med bil
« #1 : 27. august 2008, 21:30 »
sitat; Kvinnen sitter i kommunestyret i kommunen hun bor i, og sitter også i levekårsutvalget som er innstillende myndighet når det gjelder salgs- og skjenkebevillinger.

en smule dobbelt moralsk,hahaha!!
tattooholica  (164cm ca 53kg , trenger råd for å bli skikkelig fit etter å ha fått 2 barn)

Utlogget Tannfeen

Sv: Frp på fylla med bil
« #2 : 28. august 2008, 18:26 »
Nye slagordet til FrP:

"Dobbelmoral; for folk flest."
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget bjarnebanan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 648
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 648

Sv: Frp på fylla med bil
« #3 : 28. august 2008, 21:11 »
.

Utlogget tattooholica

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 189

Sv: Frp på fylla med bil
« #4 : 28. august 2008, 22:00 »
haha!!!!
tattooholica  (164cm ca 53kg , trenger råd for å bli skikkelig fit etter å ha fått 2 barn)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Frp på fylla med bil
« #5 : 29. august 2008, 10:42 »
Litt typisk det der da.. Har ekstremt vanskelig for å tro at det bare er FrP-politikere som gjør sånt, men det er nå en gang slik at media digger å blåse det opp når det gjelder partier de ikke liker. Unnskylder ikke saken, men litt kritisk kan man da være. Litt som den der pensjonssaken med stortingspolitikerne, der Bondevik ble hengt ut i avisene for å ha fått for mye utbetalt i pensjon.
Omtrent slik så det ut: "BONDEVIK og et par andre fikk utbetalt for mye i pensjon!!!11", mens faktum var at Bondevik faktisk sjøl hadde sett at det var feil, hadde tatt kontakt med Stortingets administrasjon for å få rettet opp i dette, og i tillegg faktisk hadde betalt tilbake pengene han hadde fått for mye FØR denne saken kom på trykk. Men media brukte det jo seff for alt det var verdt, hvem liker vel KrF? At gode, gamle Thorbjørn Berntsen, som var relativt profilert i sin Ap-tid, også var en av de som hadde fått for mye, var nesten ikke verdt å nevne...
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget tattooholica

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 189

Sv: Frp på fylla med bil
« #6 : 29. august 2008, 12:34 »
enig i det at man skal være litt kritisk, frp har jo fått gjennomgå en del i løpet av årene, særlig de lokale politikerne, for å nevne noen,- martin schanke, sørviknes, hun som strippet (eller hva det nå var?), eli hagen bare for å nevne noen eksempler, så har vi jo krf med bondevik, valgjerd svartstad haugland, og han lederen i krf ungdom kommer ikke på hva han heter i farten,men han har jo blitt gjort narr av en del ganger.

men med så mye vold,drap og annen dritt det står om i media velger jeg å le litt av sånne små filleting som i mange tilfeller egentlig ikke er noen nyhet.
tattooholica  (164cm ca 53kg , trenger råd for å bli skikkelig fit etter å ha fått 2 barn)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Frp på fylla med bil
« #7 : 29. august 2008, 12:46 »
Hehe forsåvidt enig. Smiley Komisk at hu skal styre skjenkebevilgninger, også blir hu tatt for fyllekjøring.. Var vel heller rekken av slike latterliggjørende saker jeg talte i mot, ikke akkurat denne saken her. Er jo i grunnen ikke så mye man kan si for å forsvare fyllekjøring.. Wink
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Frp på fylla med bil
« #8 : 29. august 2008, 13:01 »
Blir jo litt det samme som skjedde med meg i -62 under verdenshagenisseutstillingen i Berlin.

Var i finalen, men var også satt opp som eneste dommer.

Tok en krystall klar seier.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Espen Leon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 149
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 443

  • We love tabatas
Sv: Frp på fylla med bil
« #9 : 03. september 2008, 10:54 »
Gratulerer Fleksnes Smiley en seier er en seier!

Instruktør Jeet Kune Do
1.dan Kali Sikaran
1dan Hiep Vo Mon
Blått 3 Krav Maga Norge
Trener 1 selvforsvar NIF

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!