Skrevet av Emne: MyoRevolution med nytt protein!!  (Lest 2942 ganger)

Utlogget RONNY S7

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 482

Sv: MyoRevolution med nytt protein!!
« #15 : 31. august 2008, 21:35 »
De holder som regel bedre kvalitet enn mange andre på markedet også da.

Jeg vet med sikkerhet at Norkost bruker den beste kvaliteten det er å oppdrive på Erte protein isolate Smiley
1.70 og 84-86kg. Armer=44cm

Utlogget geir23

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 221
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 221

Sv: MyoRevolution med nytt protein!!
« #16 : 31. august 2008, 21:40 »
råvarene kommer vel fra samme levrandør så...

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: MyoRevolution med nytt protein!!
« #17 : 31. august 2008, 21:43 »
Jeg vet med sikkerhet at Norkost bruker den beste kvaliteten det er å oppdrive på Erte protein isolate Smiley



Hvordan vet du det ? Tongue Sier ikke at det ikke er sant, og jeg vet jeg sa at myorevolution har bedre kvalitet, men dette er det jeg har lest Børge har skrevet.

Utlogget RONNY S7

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 482

Sv: MyoRevolution med nytt protein!!
« #18 : 31. august 2008, 22:09 »

Hvordan vet du det ? Tongue Sier ikke at det ikke er sant, og jeg vet jeg sa at myorevolution har bedre kvalitet, men dette er det jeg har lest Børge har skrevet.

Jeg kjenner til markedet og vet hva erteprotein isolate koster i innkjøp, og for å si det sånn så er differansen på de forskjellig kvalitetene VElDIG liten så her er er det ikke noe å spare kontra råvaren whey feks som har store kvalitet og pris forkjeller.

NK bruker råvarer som er av ypperste kvalitet, noe sikkert de fleste andre også bruker.
1.70 og 84-86kg. Armer=44cm

Utlogget HIT

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 93

Sv: MyoRevolution med nytt protein!!
« #19 : 31. august 2008, 23:29 »
Når Børge sier at han har BEDRE kvalitet på produktene sine så sier han også at noen har DÅRLIGERE kvalitet på sine produkter. Er det noen som tror at Børge sitter på såpass mye info at han vet dette?

Børge virker som en kunnskapsrik kar både på trening, kosthold og kosttilskudd, men når de eneste to grunnene til at han er dyrere enn andre er pga kvalitet og smak så synes jeg at han er på gyngende grund.

Hvorfor betale 500kr for 3kg med erteisolat hos Børge når man kan betale 300kr for 3kg hos Norkost! Alle har jo lov å prise varene sine som de vil, men dette er jo overprising deluxe!

Utlogget HIT

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 93

Sv: MyoRevolution med nytt protein!!
« #20 : 31. august 2008, 23:31 »
Børge says it. Jeg regner nesten med at du allerede har lest dette da du har samme bilde på profilen din som han som spurte om hvordan han rettferdiggjør at prisen var dyrere, men here goes:


Jeg har ingen forpliktelse til å rettferdiggjøre noe som helst, da vår filosofi slett ikke er å drive noen priskrig. Jeg vet bare hva råvare og produksjonskostnad er på erteprotein isolat (og andre råvarer for den saks skyld), så hvis noen går inn for å underby de andre og heller tape penger er dette å gjøre seg selv en bjørnetjeneste. Pressede marginer gjør at alle tjener mindre, noen vil gå konkurs, andre vil slå tilbake med å senke prisene enda mer og så har man det gående. Det ender med at kun gigantene som kjøper inn og selger i så store volum at de kan slippe unna med noen få prosent fortjeneste blir igjen. Noe som i sin tur slår tilbake på den som startet det hele.

Kunden som hele tiden er på tilbudsjakt er også den minst lojale kunden. Så snart produsenten blir tvunget til å øke prisen igjen, forsvinner den samme kunden som handlet stort når prisen var lav over til konkurrenten som har en kampanje eller aktuelt tilbud.

Noen produkter vil være dyrere og andre vil være billigere enn konkurrentene, sånn vil det alltid være både i denne og andre bransjer.

Vi har hatt samme spørsmål rundt MyoProtein, der folk sammenligner med alt fra blandingsprodukter til konsentrater og heller aksepterer at kvaliteten ikke er like høy eller at produktet ikke har en såpass ok smak at man kan drikke det hver dag uten å måtte holde seg for nesa og få brekninger etterpå.

M-Factor smaker godt og det fantes billigere råvarer når jeg startet utviklingsprosessen, men jeg valgte - som med MyoProtein - å velge en litt bedre kvalitet og å bruke mer tid på å få til en bra smak på produktet. Kundegruppen som setter disse faktorene høyt på prioriteringslisten er også kundegruppen som er mest verdifulle for oss og som vi kommer til å fokusere på.

Når det er sagt vil det komme kampanjer både på M-Factor og andre produkter, så den som er kunde, mottar nyhetsbrev og/eller er fast besøker på våre sider vil dra nytte av dette.


getfit og hit er samme person ja!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!