Skrevet av Emne: Noen her som er flygeleder?  (Lest 3222 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Noen her som er flygeleder?
« : 15. september 2008, 07:46 »
Lurer litt på denne spennende og ganske greit betalte utdanninga. Noen her som jobber som flygeleder, og som er gira på å fortelle litt om hvordan utdanninga var og jobben er? Tænk ju.  Smile
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Noen her som er flygeleder?
« #1 : 15. september 2008, 14:06 »
Har en kompis som er det. Du må være strukturert, seriøs, tålmodig, holde hodet kaldt i pressede situasjoner. Utdannelsen er betalt og foregår delvis i Usa. Du må søke, og etter tester er det kun de beste kandidater som kommer inn. Lønna er bra, og verdt et forsøk om du mener du har hva som kreves.

Utlogget TT

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 419
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 419

Sv: Noen her som er flygeleder?
« #2 : 15. september 2008, 14:36 »
Flygeledere tjener uforskammet mye og ufortjent mye, etter mitt syn. Sammen med heismontørene har de virkelig dratt fagforeningsarbeid inn i et tilbud og etterspørselsperspektiv og skrinlagt alt som heter solidaritet .. Jeg kan ikke forstå at flyveledere skal tjene så mye mer enn bussjåfører. Litt kompensasjon for evt. utdanning bør de ha, men for øvrig er yrkene sammenlignbare.



Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Noen her som er flygeleder?
« #3 : 15. september 2008, 14:51 »