Skrevet av Emne: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??  (Lest 31465 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #30 : 29. september 2008, 15:29 »
Rart at jeg bare vet om ETT forum medlem som innrømmer AS bruk, mens hver gang det diskuteres så finnes det mengder av eksperter.

Ikke at alle som skriver her skal mistenkliggjøres, tenkte helt generelt på AS tråder.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #31 : 30. september 2008, 01:26 »
Rart at jeg bare vet om ETT forum medlem som innrømmer AS bruk, mens hver gang det diskuteres så finnes det mengder av eksperter.

Ikke at alle som skriver her skal mistenkliggjøres, tenkte helt generelt på AS tråder.

Hvem som vil stå frem og ikke stå frem, syns jeg skal være opp til hver enkelt!
Selvom jeg er enig i det du skriver at mesteparten er eksperter når det kommer aas tråder på forumet Tongue
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #32 : 30. september 2008, 08:54 »
Hvem som vil stå frem og ikke stå frem, syns jeg skal være opp til hver enkelt!

Det er jo opp til hver enkelt, så den saken er vel grei.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #33 : 30. september 2008, 10:58 »
Nei det er ikke hensikt messig og ha Helt av perioder på noen som helst kur..

Hensikten med å gå helt av periodevis er for å gi egenproduksjonen mulighet til å ta seg opp igjen. Så om man synes det er noe poeng i å kunne fungere normalt uten å tilføre kroppen testosteron, så er det hensiktsmessig.

hjerte slår også fortere og kan vokse med stor og hard fysisk aktivitet..som for eks fotballspillere og slike idretter...
Joda, det vil selvølgelig gjøre hos fotballspillere etc, forskjellen er hvor fort hjertet øker i omfang, vilket igjen påvirker hjertets evne til å oksygenberike seg selv. Kort sagt kan man ende opp med hjertesvikt pga forstoret hjertemuskel (det er mange grader av hjertesvikt så det er sagt)

Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget MR Shotgun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 825
  • Honnør: 121
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 825

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #34 : 30. september 2008, 13:24 »
Nå er det vel slik at det i utgangspunktet ikke er bra og ha i seg medisin man ikke trenger. Så av perioder eller ikke spiller vel ingen rolle for disse gutta da det i utgangspunktet er livsfarlig og missbruke medisin. Noe de tydeligvis ikke bryr seg om. Over tid vil dette føre til organsvikt som for eks nyresvikt slik at man må gå til dialyse og slike greier. Det veit vel alle her. For det finnes jo levende bevis som ikke tørr stå frem og fortelle engang.
Powerlifter...

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #35 : 30. september 2008, 13:26 »
En ting jeg ikke skjønner er hvorfor folk gidder å argumentere for steroider. Det kommer ingenting bra ut av det, og om ungdommer (som det er mange av her på forumet) leser skrekkhistorier tror jeg det bare er bra. Er liksom ikke noe vits å si at "nei det går over av seg selv", for det kommer faktisk ingenting godt ut av steroider på lang sikt, og de som faktisk er bestemt på å starte med det klarer å finne ut av informasjonen de trenger andre steder!

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #36 : 30. september 2008, 14:12 »
Nå er det vel slik at det i utgangspunktet ikke er bra og ha i seg medisin man ikke trenger. Så av perioder eller ikke spiller vel ingen rolle for disse gutta da det i utgangspunktet er livsfarlig og missbruke medisin. Noe de tydeligvis ikke bryr seg om. Over tid vil dette føre til organsvikt som for eks nyresvikt slik at man må gå til dialyse og slike greier. Det veit vel alle her. For det finnes jo levende bevis som ikke tørr stå frem og fortelle engang.

I ytterste konsekvens så _kan_ dette være sant.
Problemet er att det er både person, preparat, tid og mengdeavhengig.
Tror det er en av flere grunner til att mange mister respekten for hva de tilfører kroppen.
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget TT

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 419
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 419

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #37 : 30. september 2008, 14:56 »
Kommer ikke noe godt ut av og røyke og drikke alkhol heller..Og heller ikke alle kaffeomane rundt om kring som MÅ ha kaffe for og holde seg våken,koffein er på doping listen det og etter som det jeg kan huske..

Koffein er vel tatt ut av lista nå.

TT, kaffeoman ...


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #38 : 30. september 2008, 14:59 »
Ikke begynn å herje med kaffen. Da smeller det.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #39 : 30. september 2008, 15:21 »
Nå er det vel slik at det i utgangspunktet ikke er bra og ha i seg medisin man ikke trenger. Så av perioder eller ikke spiller vel ingen rolle for disse gutta da det i utgangspunktet er livsfarlig og missbruke medisin. Noe de tydeligvis ikke bryr seg om. Over tid vil dette føre til organsvikt som for eks nyresvikt slik at man må gå til dialyse og slike greier. Det veit vel alle her. For det finnes jo levende bevis som ikke tørr stå frem og fortelle engang.

Med så lite nyanserte meninger og påstander uten hold i, passer du rett inn i ADN. Tror faktisk du snart kan bli headhuntet.

Hvis du vil nå fram, må du droppe tullpratet

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #40 : 30. september 2008, 17:10 »
nei det er ikke hensikt messig,egenproduksjonen kommer tilbake alikevell om man er på i 10år i strekk den,om den ikke gjør det av seg selv,hjelper legen deg med det.

Du er klar over att egenproduksjonen kan bli permanent redusert?
Dvs den kommer ikke nødvendigvis tilbake igjen når man går av. Jo lengere du er på, og jo sterkere androgen du tilfører, desto større blir sjansen for å skade egenproduksjonen.

Og legen kan ikke hjelpe deg med å starte opp igjen en permanent redusert/avstengt egenproduksjon.
Det eneste han kan gjøre er å skrive ut testo på resept som en erstatning for den testoen du ikke produserer selv lenger.
Jeg kjenner selv flere som står på vedlikeholdsdoser pga permanent skadet egenproduksjon.

Og selv om sprit, kaffe, kortison, onani, for trange strømper eller hva som helst er skadelig, så er ikke det noen god årsak til å legitimere sin egen bruk av steroider.
Men der blir vi nok ikke enige..
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #41 : 30. september 2008, 19:54 »
Eller, du kan bruke det til å bygge muskler fortere, på skikkelig vis..
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #42 : 30. september 2008, 19:59 »
Jeg har i hvert fall fått bivirkninger som altfor små muskler og svak styrke ved å IKKE bruke anabole steroider Sad
Sa brura

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #43 : 30. september 2008, 20:03 »
Har fullt av kompiser som har vært på i mange år,og jo legen hjelper dne i gang igjen så den produserer selv,om den ikke er optimal driter jeg i...så lenge man skal kun få unger med den,og ikke sitte med mikroskop og telle sædceller fungerer den mere en bra nåkk ;)Men hvorfor klikker folk på steroider når di gjør selv ting som er like farlig/skadelig??

Sånn er det vettu Smiley
Når folk gjør ting som er skadelig og KUN har negative konsekvenser som f.eks å ete seg feite og dø av det, eller drikke altfor mye alkohol og til slutt dø av det ( indirekte som regel) eller usunn livsstil generelt, så synes folk det er greit, for da slipper man i det minste å være misunnelig på dem!

Når folk bruker anabole steroider så har det en masse positive virkninger også, som økt muskelmasse, selvtilitt for mange, sexlyst og drag på damene. Dette hater folk må du vite, janteloven tror jeg det heter. Det er derfor folk er så jævlig engasjert i dopingdiskusjonen, mens med en gang det er snakk om folk som dreper seg med sukker og fett, eller er idioter i fylla så sier man " folk må vel få gjøre som de vil uten at vi skal bry oss vel!!"

Sa brura

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Hvilke Bivirkninger Har Du Fått Av Dopingmidler??
« #44 : 30. september 2008, 20:15 »
Man kan vokse tilfredsstillende uten steroider, med bra kosthold og trening, for de fleste. Nok til at man oppfyller flere av de positive bivirkningene ved anabole steroider som blir nevnt her.
Og det er ingen vits i å prøve å stikke under en stol at AS er skadelig, iallefall ikke med de dosene som blir brukt..

Og så mye dårlig argumentasjon, og lite gjennomtenkte innlegg, er det ikke ofte man ser..

Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!