Skrevet av Emne: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn  (Lest 7898 ganger)

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« : 26. september 2008, 14:44 »
http://www.p4.no/story.aspx?id=272134

http://www.youtube.com/watch?v=KBAiaa8dyAg&eurl=http://www.fitnessprat.no/showthread.php?p=593962&posted=1#post593962

- Helt ærlig? Nordmenn er helt forferdelige!

 

- Hva tenker du på?

 - Jeg tenker på alt. Ikke minst er maten helt for jævlig.

  Hva synes du om de norske damene da?

 - De er noe helt annet! sier han til latter fra kameratene.



For en gjeng med trivelige snille innvandrere dere!!!!  Smiley
Non Plus Ultra

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #1 : 26. september 2008, 14:45 »
"I fjor ble det anmeldt rekordhøye 161 voldtekter og 35 voldtektsforsøk i Oslo, der gjerningsmannen i over 70 prosent av tilfellene hadde bakgrunn fra et annet land enn Norge."
Non Plus Ultra

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #2 : 26. september 2008, 14:58 »
Vet ikke helt om man kan dømme alle for de 3, men faen for noen drittholdninger de har!

Utlogget Benkleddet

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 95
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 307

  • kaillkarsk og blautkak
Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #3 : 26. september 2008, 14:59 »
Det er jo ingen tvil om at mange innvandrere har med seg noen mildt sagt uheldighe holdninger og meninger i bagasjen, men da jeg hørte det intervjuet der på youtube, så fikk jeg en følelse av at det var litt "tullete" svar! Jeg klarer i hvertfall ikke å ta dette på alvor.

Om de mente det seriøst fortjener likevel ikke svarene å bli tatt på alvor, annet som et eksempel på at man må jobbe med holdningsfremmende arbeid blant innvandrere (i den grad disse kan være representative for denne gruppen).

Angående voldtektsstatistikken så har denne blitt grundig debattert i en annen tråd.
-Sannsynligvis den eneste i landet som er utstyrt med et eget benkledd



Oslo SKs hjemmeside: http://oslostyrkeloftklubb.no

Utlogget ¤MadAss¤

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 489

  • Kappe det som kappes kan....
Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #4 : 26. september 2008, 15:06 »
Ja dette var meg tre fine du Wink Nei Einar, eneste løsningen her må nok være en semitrailer fyllt med sprengstoff og syltelabber sluppet over Oslo  Tongue

Men fra spøk til noe annet, det disse gutta sier her er ikke bra i det hele tatt og de ødelegger for seg selv og alle andre med minoritetsbakgrunn ved å uttale seg slik de gjør. Jeg velger å tro at at ikke alle innvandrere har de samme holdningene som de her, men dessverre er det heller ikke til å stikke under en stol at altfor mange faktisk har det.......
Blir ikke Norges sterkeste mann -90kg 2012

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #5 : 26. september 2008, 15:08 »
Ja dette var meg tre fine du Wink Nei Einar, eneste løsningen her må nok være en semitrailer fyllt med sprengstoff og syltelabber sluppet over Oslo  Tongue

Men fra spøk til noe annet, det disse gutta sier her er ikke bra i det hele tatt og de ødelegger for seg selv og alle andre med minoritetsbakgrunn ved å uttale seg slik de gjør. Jeg velger å tro at at ikke alle innvandrere har de samme holdningene som de her, men dessverre er det heller ikke til å stikke under en stol at altfor mange faktisk har det.......


Bare det at 70% av alle voldteker i oslo blir begått av innvandrerer underbygger det faktum at de holdningene de 3 innehar er ikke noe uvanlig fenomen  Smiley Jeg håper selvfølgelig at disse holdningene er noe få innvandrere har, men jeg tviler, jeg tviler.
Non Plus Ultra

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #6 : 26. september 2008, 15:11 »
Og skamme seg den som skulle finne på å si noe som ikke er SV-vennlig! Her i Norge skal vi nordmenn bøye oss over og ta den i ræva, mens vi smiler og viser tommel opp. Og man blir kalt rasist når man peker på forskjeller mellom mennesker som kultur og krig. Her skal man være så blåøyd at man skal ta imot folk fra totalt forskjellige kulturer, gjerne også mennesker ifra land med en blodig historie av vold og krig ( som som regel pågår enda) og tro at de skal ete fårikål etter ett par år. Det fungerer desverre ikke slik. Det eneste mange av de ikke-vestlige utlendingene forstår er desverre store muskler, eller et balltre.

Og her ser jo endel av dere som IKKE bor i Oslo sentrum hvordan det faktisk er, og hva slags holdninger ikke-vestlige utlendinger har mot nordmenn. Snakker selvsagt ikke om ALLE, men om et stort flertall. Jeg lar aldri kjæresten min gå alene i Oslo om natta, og kommer hun fra jobb etter mørket, så møter jeg henne på tbanen og følger henne hjem. Ikke faen om en eller annen ekkel jævel skal antaste henne på vei hjem.

JA til utlendinger som kan tilpasse seg, og JA til flerkulturelt samfunn, men faens NEI til utlendinger som oppfører seg som aper.

Sa brura

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #7 : 26. september 2008, 15:12 »


Bare det at 70% av alle voldteker i oslo blir begått av innvandrerer underbygger det faktum at de holdningene de 3 innehar er ikke noe uvanlig fenomen  Smiley Jeg håper selvfølgelig at disse holdningene er noe få innvandrere har, men jeg tviler, jeg tviler.

Nei, jeg har bodd i Oslo øst i snart 10 år, og er født rett utenfor. Dette er holdninger som jeg vil si et stort flertall har. Desverre.
Sa brura

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #8 : 26. september 2008, 15:13 »
Og skamme seg den som skulle finne på å si noe som ikke er SV-vennlig! Her i Norge skal vi nordmenn bøye oss over og ta den i ræva, mens vi smiler og viser tommel opp. Og man blir kalt rasist når man peker på forskjeller mellom mennesker som kultur og krig. Her skal man være så blåøyd at man skal ta imot folk fra totalt forskjellige kulturer, gjerne også mennesker ifra land med en blodig historie av vold og krig ( som som regel pågår enda) og tro at de skal ete fårikål etter ett par år. Det fungerer desverre ikke slik. Det eneste mange av de ikke-vestlige utlendingene forstår er desverre store muskler, eller et balltre.

Og her ser jo endel av dere som IKKE bor i Oslo sentrum hvordan det faktisk er, og hva slags holdninger ikke-vestlige utlendinger har mot nordmenn. Snakker selvsagt ikke om ALLE, men om et stort flertall. Jeg lar aldri kjæresten min gå alene i Oslo om natta, og kommer hun fra jobb etter mørket, så møter jeg henne på tbanen og følger henne hjem. Ikke faen om en eller annen ekkel jævel skal antaste henne på vei hjem.

JA til utlendinger som kan tilpasse seg, og JA til flerkulturelt samfunn, men faens NEI til utlendinger som oppfører seg som aper.



Dette var svært nærme det jeg tenkte når jeg leste artikkelen, hoho.  Honnør!
Non Plus Ultra

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #9 : 26. september 2008, 15:17 »
Dette er nok ikke tre av de mest intiligente innvandrere. Helt fjærne, sikkert røyka noe før dem skulle intervjus.. Disse folka der burde ikke reprensentere alle innvandrer. Vi er ikke sånne.

Jeg tror at dem ikke kan mene dette helt på alvor, som Benkleddet her sier.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget ¤MadAss¤

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 489

  • Kappe det som kappes kan....
Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #10 : 26. september 2008, 15:25 »
Blir ikke Norges sterkeste mann -90kg 2012

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #11 : 26. september 2008, 15:29 »
Dette er nok ikke tre av de mest intiligente innvandrere. Helt fjærne, sikkert røyka noe før dem skulle intervjus.. Disse folka der burde ikke reprensentere alle innvandrer. Vi er ikke sånne.

Jeg tror at dem ikke kan mene dette helt på alvor, som Benkleddet her sier.

Selvsagt er ikke alle innvadrere slik. Og jeg mener på ingen måte å fremstille nordmenn som så jævla moralskt opphøyde heller. Finnes mer enn nok av retarderte norske voldtektsmenn også. Det er ikke poenget. Det er nok gærninger i Norge fra før av, om vi ikke skulle få en haug med krigsrammede, psykotiske tenåringer ifra Afrika og midtøsten hit også. Jeg kjenner til mange flotte familier fra både afrika og araberlandene, og all honnør til dem som bringer sin kultur hit, slik at de som vil kan ta del i den, men det skulle bare mangle at de ikke også fulgte, ikke bare norske lover, men også norske samfunnsnormer.

Statistikken sier desverre sitt, det samme gjør mine personlige erfaringer, og jeg heier derfor på, ikke nødvendigvis mindre innvandringer, for det trenger vi jo, men mye mye mye strengere krav for å komme inn. Psykologisk evaluering, forståelse for andre kulturer, bedre integrering, mye lengre kurs om norsk kultur og hva som er greit og ikke greit, og ikke minst oppfølging, og språkbeherskelse. Men dette har vel ikke Norge ressurser til, da vi som verdens rikeste? land ikke engang kan gi full barnehagedekning.
Sa brura

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #12 : 26. september 2008, 15:29 »
Det er vel en grunn til at så og si ingen liker Somaliere, andre afrikanere liker dem heller dem, Somaliere er kjent som det folkslaget fra afrika med minst omtanke og respekt for andre (seg selv inkludert). Finnes mange hyggelige grupperinger blant innvandrere her i Norge (selv har jeg litt sansen for polakker, tyrkere og andre folkeslag som ikke er redd for å jobbe hardt eller si meningen sin) men Somaliere er absolutt ikke blant dem (ikke alle fra dette landet er håpløse, men mennene derfra er kjent for å være det).

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #13 : 26. september 2008, 15:46 »
mest irriterende for meg med disse somalierne er at jeg ikke får parkert utenfor haralds gym lenger fordi de opptar alle plassene der etter at restauranten deres åpnet.dt problemet slipper jeg heldigvis utenfor 24fitness  hehe

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #14 : 26. september 2008, 17:49 »
Off somaliere er ubrukelige, fatter ikke at Norge slepper inn sånne.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!