Skrevet av Emne: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn  (Lest 7892 ganger)

Utlogget Benkleddet

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 95
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 307

  • kaillkarsk og blautkak
Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #15 : 26. september 2008, 17:58 »
Off somaliere er ubrukelige, fatter ikke at Norge slepper inn sånne.

Ja off.. ALLE somaliere er UBRUKELIGE! Altså.. Hva begrunner du dette med? Den berømte "somalieres anvedelighets-undersøkelsen av 2007"? For dette blir for dumt!!
-Sannsynligvis den eneste i landet som er utstyrt med et eget benkledd



Oslo SKs hjemmeside: http://oslostyrkeloftklubb.no

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #16 : 26. september 2008, 18:06 »
Ja, en kan ikke bare dømme alle som ikke er norske ut fra disse klippene. Det blir som å høre klipp av norske nazister og så tro at alle normenn er slik.   Det blir for dumt...

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #17 : 26. september 2008, 18:09 »
Ja, en kan ikke bare dømme alle som ikke er norske ut fra disse klippene. Det blir som å høre klipp av norske nazister og så tro at alle normenn er slik.   Det blir for dumt...

Dette blir for dumt
Sa brura

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #18 : 26. september 2008, 18:17 »
For en gjeng med trivelige snille innvandrere dere!!!!  Smiley

Jeg skal hilse fra en somalier jeg kjenner, og si at han synes du også er veldig trivelig og snill! Han sa at du ikke må skjære alle over samme børsten (han mente sikkert kammen!)  Grin

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #19 : 26. september 2008, 18:27 »
kill em all.. (ekke vitsi å si noe saklig i denne saken. Hjelper ikke en dritt uansett, og emnet er blitt disuktert 10000000 ganger)

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #20 : 26. september 2008, 18:29 »
kill em all.. (ekke vitsi å si noe saklig i denne saken. Hjelper ikke en dritt uansett, og emnet er blitt disuktert 10000000 ganger)

Treningsforum kan være bekjent av denne intellektuelle kapasitet. Tenkt lenge på den?

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #21 : 26. september 2008, 18:37 »
Treningsforum kan være bekjent av denne intellektuelle kapasitet. Tenkt lenge på den?


come again?

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #22 : 26. september 2008, 18:39 »
come again?

En dåre kan spørre mer enn ti vise kan svare.

Utlogget holrun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 661
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 661

Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #23 : 26. september 2008, 18:42 »
Blir sykt irritert når jeg hører/leser slikt. Det at disse idiotene sier slikt får bare flere nordmenn til å vende seg mot dem. (Jeg er ikke rasist) Jeg har noen utlendinger til kamerater som er skikkelige ålreite folk, dessverre ødelgger disse idiotene for resten.

70% av alle voldtektene synes jeg er skremmende høyt, bør helt klar bli mye strengere å få opphold i dette landet.

Utlogget Benkleddet

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 95
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 307

  • kaillkarsk og blautkak
Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #24 : 26. september 2008, 18:44 »
kill em all.. (ekke vitsi å si noe saklig i denne saken. Hjelper ikke en dritt uansett, og emnet er blitt disuktert 10000000 ganger)

Et viktig tema kan ikke disukteres (eventuelt diskuteres) for ofte! Vi legger veldig godt merke til tallene som sier at innvandrere ikke kan oppføre seg, stadig helles bensin på bålet "innvandringspolitikk", fordi noen (desverre litt for mange) ødelegger for enda flere. Men når alt kommer til alt, hva skal man gjøre da? Overlate alt ansvar til andre land? Håpe noen andre har mer penger, bedre plass, mer fungerende lovverk, bedre kvoteringssystem, utsilingsrutiner og et bedre støtteapparat for flyktninger? Om noen kommer med et godt alternativ som ikke innebærer "kill em all", brenning eller andre banale raseutrenskingsmetoder så lytter jeg ivrig?! Jeg mener at verdenssamfunnet har et felles ansvar om å støtte og gi bistand til de som trenger det.

Det er desverre alltid noen som ikke kan oppføre seg, og dette er veldig synd. Men uavhengig av voldtektsstatistikker og andre oppfatninger om at innvandrere er slik eller slik, så nekter jeg å miste troen på det gode i mennesket. Jeg kan ikke få meg til å tro at ALLE av et folkeslag eller gruppering er på den ene eller andre måten.

-Sannsynligvis den eneste i landet som er utstyrt med et eget benkledd



Oslo SKs hjemmeside: http://oslostyrkeloftklubb.no

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #25 : 26. september 2008, 19:08 »
Blir sykt irritert når jeg hører/leser slikt. Det at disse idiotene sier slikt får bare flere nordmenn til å vende seg mot dem. (Jeg er ikke rasist) Jeg har noen utlendinger til kamerater som er skikkelige ålreite folk, dessverre ødelgger disse idiotene for resten.

70% av alle voldtektene synes jeg er skremmende høyt, bør helt klar bli mye strengere å få opphold i dette landet.

Pointet er et flertallet er idioter, som man kan se ut ifra statistikken f.eks, som ødelegger for noen få.
Sa brura

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #26 : 26. september 2008, 19:23 »
Ja off.. ALLE somaliere er UBRUKELIGE! Altså.. Hva begrunner du dette med? Den berømte "somalieres anvedelighets-undersøkelsen av 2007"? For dette blir for dumt!!

Faktisk så var det et oppslag i vg for 1år siden tror jeg at somaliere var det folkeslaget som var slappest. Å jeg mener Norge kunne tjent på å ikke sleppe flere somaliere inn og hive ut dem som er her.

Utlogget Tannfeen

Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #27 : 26. september 2008, 19:30 »
En egenskap jeg synes mangler blant mange innvandrere er evnen til å ta et oppgjør blant sine egne.
Hvor ofte skjer det at muslimer går i fakkeltog mot omskjæring, homsedrap, kvinnemishandling etc?

Blant nordmenn er dette mye mer utbredt, tenker da på saker som eksempelvis Obiora og ambulansesaken i de siste par årene, hvor nordmenn selv henter høygaffelen og krever å få de frikjente politimennenes hode på et fat. Lynsjemobb er det siste man trenger, men disse aksjonene sier mye om hvordan det norske samfunnet stiller seg til slik kriminalitet.
Jeg tviler ikke et sekund på at de fleste innvandrere VET at man ikke skal knulle ei dame som ikke har lyst på et knull, men slike episoder ser ikke ut til å fordømmes i særlig grad i deres miljø.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #28 : 26. september 2008, 19:32 »
Se på hva som skjer i Danmark, der Hells Angels har begynt med nabovakting og jakt på utlendinger. Får vi snart se noe liknende i Norge?
Sa brura

Utlogget Explosive

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 101

  • It ain`t over `til it`s over!
Sv: Somaliere og Muslimers holdninger til nordmenn
« #29 : 26. september 2008, 19:41 »
Har hørt det finnes noen idioter i Finland også...

Er ganske enig i det unknown soldier sier her. Jeg vet dog ikke hvilke statistikker det siktes til her. Likevel, at mange alvorlige lovbrudd blir begjort av spesielt menn med utenlandsk opprinnelse, er ikke til å skyve under en stol. Mennesker som bedriver alvorlig kriminalitet har som jeg har forstått mye negativ livslast. Det kan være folk som ikke har opplevd goder som oss "lovoppholdende". Dette er nok det samme for de med utenlandsk bagrunn. Etter min mening er det en stats kanskje viktigste oppgave å forebygge at mennesker drives til å bli alvorlig kriminelle. Med folk født i Norge har staten i teorien god mulighet til å drive godt forebyggende arbeid, gi folk mulighet til dannelse og utdannelse.

Når det gjelder asylsøkere og førstegenerasjonsinvandrere, har ikke staten samme mulighet til å drive forebyggende arbeid. Det blir langt vanskeligere. Mye rart kan ha hendt med mennesker som søker asyl. Mange av de som kommer til landet har ikke sett annet enn krig og vold, og slikt har blitt naturlig for dem. Jeg tror at grunnen til at vi hører om så mange kriminelle med utenlandsk opprinnelse er at staten ikke integrerer bla.a asyssøkere på en god måte. I mange tilfeller blir de kastet ut i samfunnet. Det er her det begynner å skurre for meg. Mennesker uten god sosialisering med mye voldelig balast blir kastet ut i samfunnet for nesten å klare seg selv. Jeg er for at man skal hjelpe mennesker som er i nød, landet bør være åpent for dem som sliter. Men samtidig har staten et STORT ansvar i at de som kommer inn i landet skal integreres såpass godt at alvorlige lovbrudd ikke blir begått. Dersom den norske stat ikke klarer dette, synes jeg heller vi skal begynne å redusere antallet som kommer inn til landet. Vi kan ikke drive å ta inn og ta inn uten at vi kan forsikre oss om at de vi tar inn skal fungere i samfunnet. Det er jo nedbrytende for vårt eget samfunn, der uskyldige må lide for at den norske stat kan hende tok inn mennesker som de ikke klarte å følge opp.

Ble noe rotete skrevet dette, har 39 i feber og ikke videre strålende...  
Citius, Altius, Fortius

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!