Skrevet av Emne: Tyngste bøy gjort av person med pakistansk opprinnelse bosatt i Norge?  (Lest 5196 ganger)

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Jeg har inntrykk av at veldig mange pakistanere kjører overkropp (benk, nedtrekk, curl), men ikke så mange kjører bein. Det meste jeg har sett en pakistaner trene bein med var 130kilo i knebøy. Det store spørsmålet er, hva er det meste du noensinne har sett en pakistaner har tatt i knebøy?  woot

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Tyngste bøy gjort av pakistaner?
« #1 : 26. september 2008, 21:05 »
Så en i Oasen i Namsos bryte på hele 80 kilo faktisk!! Og han bøyde seg flere centimeter også!  Grin

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Tyngste bøy gjort av pakistaner?
« #2 : 26. september 2008, 21:08 »
Så en i Oasen i Namsos bryte på hele 80 kilo faktisk!! Og han bøyde seg flere centimeter også!  Grin

Lillebror til han her da kanskje?


Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Tyngste bøy gjort av pakistaner?
« #3 : 26. september 2008, 21:15 »
Er vel en pakistansk styrkeløfter jeg vet om som er litt sterk i bøy, Ather Butt tror jeg han heter. Men han bor ikke i Norge!  Smiley
Hvorfor står det deadlift på den videoen forresten, det ligner da vitterlig på bøy?  Grin

Utlogget impulskontroll

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 468

Sv: Tyngste bøy gjort av pakistaner?
« #4 : 26. september 2008, 21:23 »
Jeg har inntrykk av at veldig mange pakistanere kjører overkropp (benk, nedtrekk, curl), men ikke så mange kjører bein. Det meste jeg har sett en pakistaner trene bein med var 130kilo i knebøy. Det store spørsmålet er, hva er det meste du noensinne har sett en pakistaner har tatt i knebøy?  woot

Min erfaring er vel egentlig at dette fenomenet ikke på noen som helst måte er begrenset til personer med pakistansk statsborgerskap eller pakistansk opprinnelse. Det virker derimot som om "de fleste", i hvert fall der jeg trener, sjelden eller aldri trener bein i det hele tatt.

Det er ikke uten grunn at jeg aldri trener bryst på en mandag. Det er jo praktisk talt umulig å finne en ledig benk når alle "en-dag-i-uka-som-alltid-er-mandag-for-da-har-jeg-dårlig-samvittighet-etter-helga"-trenerne kjører "programmet" sitt, der "programmet" som oftest inneholder benkpress, skråbenk og noen svingeøvelser som i enkelte tilfeller kan resultere i midlertidig belastning av triceps eller biceps.

(Beklager hvis noen føler seg truffet nå. Det er bare en observasjon jeg har gjort. Det kan jo godt tenkes jeg tar helt feil, og at disse folka faktisk kjører solide programmer som trener alle muskelgrupper fullt ut, f.eks. på lørdag kveld, når jeg har andre ting å gjøre enn å være på treningssenteret...)

Utlogget project-Hercules

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 72

Sv: Tyngste bøy gjort av pakistaner?
« #5 : 26. september 2008, 21:29 »
tja har vel sett fra 60-80kilo der hvor jeg trener ihvertfall mens ellers så ser det ut som at de bruker meste parten av tida av å se seg i speilet  Cool
Vekt:89-92kg
Høyde:174cm

   -=RAW=-
Knebøy: 160kg
Markløft: 180kg
Benkpress: 170kg
Smalbenk: 150kg
Millitærpress 100kg


THE MORE YOU KNOW!
THE MORE YOU GROW!

this aint for no weak ass Captain crunch noodle eatin ass mutha fucka like YOU!

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Tyngste bøy gjort av pakistaner?
« #6 : 26. september 2008, 21:32 »
tja har vel sett fra 60-80kilo der hvor jeg trener ihvertfall mens ellers så ser det ut som at de bruker meste parten av tida av å se seg i speilet  Cool

Cool

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Tyngste bøy gjort av pakistaner?
« #7 : 26. september 2008, 21:41 »
Er vel en pakistansk styrkeløfter jeg vet om som er litt sterk i bøy, Ather Butt tror jeg han heter. Men han bor ikke i Norge!  Smiley
Hvorfor står det deadlift på den videoen forresten, det ligner da vitterlig på bøy?  Grin

Han her eller?

2x269 med knebind, belte og kvart dybde. Hadde han gått dypere, så skulle jeg vært imponert. Fortsatt den sterkeste pakistaner jeg har sett, men det var jo ikke skikkelig bøy! Han har ingen filmer der har bøyer ordentlig!

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Tyngste bøy gjort av pakistaner?
« #8 : 26. september 2008, 21:48 »
meste jeg har sett var ristende neiebøy hvor han så ut som han skulle knekke sammen under en stang på 80kg, og dydbden var ca en kvart kvartbøy. morsomme var at han var skikkelig bodybuilder type med svær overkropp og lav fett%

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Tyngste bøy gjort av pakistaner?
« #9 : 26. september 2008, 21:50 »
Dette er de berømte "disco-trenerene, de må trene armene og brystet, så de ser bra ut på disco'n!". Men jeg har jobbet på ulike gym i 7 år, og aldri sett en pakistaner kjøre skikkelig tung bøy! Dette har da vært i Oslo-traktene. Alle folkeslag og nasjonaliteter er dårlige på bøy, men jeg har f.eks. aldri sett somaliere eller pakistanere gjøre skikkelig tung bøy! Wink

Jeg har sett mange store armer, skuldre, tattoveringer og gullkjeder derimot!  woot

Min erfaring er vel egentlig at dette fenomenet ikke på noen som helst måte er begrenset til personer med pakistansk statsborgerskap eller pakistansk opprinnelse. Det virker derimot som om "de fleste", i hvert fall der jeg trener, sjelden eller aldri trener bein i det hele tatt.

Det er ikke uten grunn at jeg aldri trener bryst på en mandag. Det er jo praktisk talt umulig å finne en ledig benk når alle "en-dag-i-uka-som-alltid-er-mandag-for-da-har-jeg-dårlig-samvittighet-etter-helga"-trenerne kjører "programmet" sitt, der "programmet" som oftest inneholder benkpress, skråbenk og noen svingeøvelser som i enkelte tilfeller kan resultere i midlertidig belastning av triceps eller biceps.

(Beklager hvis noen føler seg truffet nå. Det er bare en observasjon jeg har gjort. Det kan jo godt tenkes jeg tar helt feil, og at disse folka faktisk kjører solide programmer som trener alle muskelgrupper fullt ut, f.eks. på lørdag kveld, når jeg har andre ting å gjøre enn å være på treningssenteret...)

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Sv: Tyngste bøy gjort av pakistaner?
« #10 : 26. september 2008, 21:55 »
To brødre der jeg trente før har jeg sett gjøre knekniks med 160 kg..
Når jeg tenker meg om er det den eneste gangen jeg har sett en pakistaner "trene" ben.
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Tyngste bøy gjort av pakistaner?
« #11 : 26. september 2008, 22:00 »
To brødre der jeg trente før har jeg sett gjøre knekniks med 160 kg..
Når jeg tenker meg om er det den eneste gangen jeg har sett en pakistaner "trene" ben.

Der ser du.. Jeg klarte ikke engang å finne en skikkelig squat video av en pakistaner på youtube. Det beste jeg fant var denne:

se her

100kg, i halvdårlig mosjoniststil, men han prøver ihvertfall!

Celdiir

  • Gjest
Sv: Tyngste bøy gjort av pakistaner?
« #12 : 26. september 2008, 22:07 »
There you go!



Shuja-ud-din Malik, 85 kgs klassen, 193 C&J. Tok til og med gull i denne konkurransen.

Utlogget ubertass

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 768
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 768

Sv: Tyngste bøy gjort av pakistaner?
« #13 : 26. september 2008, 22:21 »
Sitat
Det store spørsmålet er, hva er det meste du noensinne har sett en pakistaner har tatt i knebøy

Teksten presiserer klart KNEbøy. Frontbøy utgår lett  biggrin
http://ubertass.blogspot.com
RPE handler om å leve i nuet !
There is nothing worse than aggressive stupidity.

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Tyngste bøy gjort av pakistaner?
« #14 : 26. september 2008, 22:23 »
jepp, sikker på at han tar 100 kg mindre og bare kvartbøy med en gang stangen er bakpå, allt annet er urealistisk Tongue Dessuten tipper jeg han er lure-pakistaner, ser ikke noen bole lenke noe sted jo!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!