Skrevet av Emne: Tyngste bøy gjort av person med pakistansk opprinnelse bosatt i Norge?  (Lest 5190 ganger)

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Tyngste bøy gjort av pakistaner?
« #15 : 26. september 2008, 22:29 »
Der ser du.. Jeg klarte ikke engang å finne en skikkelig squat video av en pakistaner på youtube. Det beste jeg fant var denne:

se her

100kg, i halvdårlig mosjoniststil, men han prøver ihvertfall!

Det klarer til og med jeg og jeg har aldri trent knebøy. "Sheer and pure strength" står det på video beskrivelsen, kanskje det men ikke særlig mye av det.

PS: Har ikke utelatt bøy for å bli disco kjekk (går nesten aldri ut for den del) men fordi jeg er født med Donald Duck bein og skjevhet i knær, hofter og rygg! (Hadde også prolaps i over 2 år) Det har dog gått seg til mye og er snart helt normalisert, så nå blir det endelig mye og tung bøy og mark framover så en slipper å skjemmes over styrken i de øvelsene!  Grin

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Topic er endret.

Nytt topic: "Tyngste bøy gjort av person med pakistansk opprinnelse bosatt i Norge?"

Celdiir: You party stopper!

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Topic er endret.

Nytt topic: "Tyngste bøy gjort av person med pakistansk opprinnelse bosatt i Norge?"

Celdiir: You party stopper!


en kompiss kjenner en dørvakt som hadde snakka med ein på byen som påsto det var en norsk-pakistaner på treningstudioet hans som nesten kom ned i 90 grader med 100kg på ryggen og kom seg opp igjen med veldig lite hjelp av spotteren, men regner med det er snakk om smithbøy da...

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Følgende historie: På et gym i Oslo hvor jeg holdt til var det en pakistaner som alltid plapret, han holdt aldri kjeft. Så en dag, sa kompisene hans til meg, "Du må kjøre han i knebøy!". Han var jo en tøffing han, så han sa: "Greit!". Han var ikke så sterk, men vi kjørte først noen sett med 60kg, så la vi på til 70kg, og til slutt gjorde han 80kg. Egentlig ville han vel gitt seg på en seks reps, men jeg stod bak, og holdt solid rundt han, og pressa han til å gjøre 12 reps på 80kg. Han brøla og skreik, og kompisene hans lo. Etter han var ferdig, så måtte han sitte på bakken. Han var helt stille. Etter en liten stund reiste han seg, men kom ikke lengre en til benkpressbenken hvor han måtte sette seg ned igjen. Glassaktig i blikket mumlet han: "Sliten i beina nå!". Dette var på en lørdag. På mandag kom han til meg og klagde, fordi han ikke klarte å spille fotball på søndagen med kompisa.

"Stokk stive jo, kunne ikke løpe en gang jo.. ja... stive ass!"


Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Er ikke kjæresten til Anett Langva pakistaner? Han svensken? Armit eller noe sånt?
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Er ikke kjæresten til Anett Langva pakistaner? Han svensken? Armit eller noe sånt?

Engelsk ordspill: Anett likes Armits armpitt!

Celdiir

  • Gjest
Amit Selberg. 285 kg på stanga.



Men så var han jo svensk da..  :Smiley

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Rå løfter iallefall! Men han kan jo være inder også?
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273


Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Du liker ikke schwartskaller eller Stallion ?

Jeg er hetero, så jeg liker ikke de mannlige spesielt, men de kvinnelige er jo helt alright! Wink

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Amit Selberg. 285 kg på stanga.



Men så var han jo svensk da..  :Smiley

4 spottere som drar allt de kan!!! Dessuten mangler fortsatt lenka rundt halsen Wink

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Er faktisk en egen øvelse det, knebøy med lenke, blir fort noen kilo ekstra!  Wink Når de kjører benk med kjetting henger de bare et par smykker på stanga og "voila!" Fantastisk!  Grin

Utlogget Raggis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 926

Ghulam Mustafa en veteranløfter som løfter/løftet for Oslo SK, har ihvertfall 220kg i 90kg klassen. Tror han er pakistaner.


Styrkeløfter som for tiden pleier skader
Stevnepers:
Bøy:250kg Benk:180kg Mark:240kg - Total:662,5kg
Raw:
Bøy:3x200kg Benk:150kg Mark:3x230kg

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Hva med tyngste bøy gjort av person med pakistansk opprinnelse bosatt i Norge men hvert på ferie i hjemlandet og en tur på Otta som ikke varte særlig lenge samt spasertur i Frognerparken med gullenke og nylig spist kebab uten å søle?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget impulskontroll

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 468

Hva med tyngste bøy gjort av person med pakistansk opprinnelse bosatt i Norge men hvert på ferie i hjemlandet og en tur på Otta som ikke varte særlig lenge samt spasertur i Frognerparken med gullenke og nylig spist kebab uten å søle?

Kjenner du noen aktuelle kandidater? Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!