Skrevet av Emne: "En stemplet mann"  (Lest 14381 ganger)

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: "En stemplet mann"
« #75 : 13. oktober 2008, 18:27 »
Det har ikke så mye å si for saken, men sikkert ikke tilfeldig at media droppet å nevne dette, da ville jo glansbildet av Ali Farah rakne

Tja. VG skrev om dette. Det samme gjorde Utrop, og de er vanligvis så ensidige i innvandringssaker at jeg nesten synes det er merkelig at de skrev om dette. Men det fikk jo lite oppmerksomhet i forhold til f.eks den andre ambulansesjåførens tidligere medlemskap i Boot Boys.

Utlogget BroadRipple

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: "En stemplet mann"
« #76 : 13. oktober 2008, 19:13 »
 Tongue

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: "En stemplet mann"
« #77 : 13. oktober 2008, 19:37 »
hvordan vet du at han var med i Boot Boys? Er hemmelig hvem som var medlem der da vettdu;)

Hvordan vet DU dette? Shocked Shocked Shocked

Fra spøk til revolver: hvis du leste innlegget mitt fikk du sikkert med deg at dette fikk bred dekning i media.

Sitat
(Dagbladet.no): VG skriver i dag at en av de to ambulansesjåførene som er under etterforskning har en fortid i den nynazistiske grupperingen Boot Boys.

Han skal som 20-åring ha vanket i dette miljøet i Hokksund, noe som bekreftes av tidligere Boot Boys leder Ole Krogstad.

- Han var med i en periode, sier Krogstad til VG.

Sjåføren nektet heller aldri for dette. Klart, han var en unggutt på tiden, og han har vel jobbet som ambulansesjåfør lenge uten å få lignende klager. Så ikke ta dette som spekulasjoner rundt hans person.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: "En stemplet mann"
« #78 : 13. oktober 2008, 23:29 »
Å ha "vanket i miljøet" kan bety så mangt mht. at det tross alt er snakk om Hokksund. Tongue Jeg kjenner folk derifra som kan påberope seg hyppig vorspiel-omgang med diverse høytstående Vigrid- og BB-personer uten at de selv har et eneste høyreekstremt ben i kroppen. Og da snakker jeg om en langt yngre generasjon enn denne ambulansesjåførens - jeg innbiller meg at Hokksund var mer dominert av høyreekstreme miljøer før enn det er i dag.

Selv blant på papiret 'offisielle medlemmer' i nynazistgrupper, er det nok en del som aldri gjør annet enn å drikke øl med kortklipte kompiser og høre på Ultima Thule, uten å ha gjort seg noen særlig vektig ideologisk formening om noe som helst.

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: "En stemplet mann"
« #79 : 14. oktober 2008, 18:04 »
Tja. VG skrev om dette. Det samme gjorde Utrop, og de er vanligvis så ensidige i innvandringssaker at jeg nesten synes det er merkelig at de skrev om dette.

OK, at Vg skrev om det fikk jeg ikke med meg, leste saken på utrop jeg også

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!