Skrevet av Emne: HAHAHAHA"#¤&"&"¤%&¤%&!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (Lest 2835 ganger)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: HAHAHAHA"#¤&"&"¤%&¤%&!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
« #15 : 17. september 2008, 22:49 »
Der bæsja du på leggen sa sossegutten
Jaja, jeg bæsja hvertfall ikke over hele trynet mitt sånn som du sa østkantguten!
Jaja, vl du ha bæsj på rei du også sa sossegutten?
Nei takk sa østkaintingen og klaske sossegutten på ryggen
Såså sa sossegutten og tissa ned ei skrent
jassågitt sa østkanstuten og tegna opp ei hore i snøen med pisset sitt
Se der er morra di sa han
Nei, nå harrru gått føirr langt sa hain vestfoldingen!!!!!!!!!!!!!!! hhhhhzzhhahah
Sa brura

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: HAHAHAHA"#¤&"&"¤%&¤%&!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
« #16 : 18. september 2008, 04:27 »
To menn satt i en bar da den ene begynte å fornærme den andre.

- Jeg har ligget med moren din! ropte han. Det ble helt stille i baren, og alle ventet på hva den andre ville gjøre. Førstemann satte i gang med å rope igjen:

- Jeg har ligget med moren din, sier jeg! Den andre kikket opp og sa: - Gå hjem nå, far, du er full.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: HAHAHAHA"#¤&"&"¤%&¤%&!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
« #17 : 18. september 2008, 04:34 »
Det var en gang en busspassasjer som i lang tid hadde tittet på nonnen som alltid tok den samme bussen som ham. Han fikk mer og mer lyst til å pule henne. En dag bussen var tom fortalte han dette til bussjåføren.

"Jeg vet hvor nonnene går for å be aftenbønnen", sier bussjåføren. "Du kan jo møte opp der forkledd som Gud, og forlange at hun stiller opp for litt sex". Mannen møter opp, forkledd som Gud. Der sitter som forventet nonnen og ber sin aftenbønn.

Mannen går fram til henne og sier: "Jeg, Gud, forlanger å ha sex med deg." Nonnen, som blir veldig overrasket over et slikt ønske, sier kun én ting: "Siden jeg er nonne vil jeg gjerne beholde møydommen min, kan du muligens ta meg bak isteden?" "Det går vel greit", sier mannen. Etter en stund når mannen har gjort sitt, river han av seg forkledningen og brøler: Haha, jeg er ikke Gud, jeg er bare en vanlig mann". Da drar nonnen av seg nonnedrakten og roper: "Haha, jeg er ikke noen nonne, jeg er bussjåføren".

 innocent

Utlogget Kaizermeister

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 343
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 343

  • Normal people worry me
Sv: HAHAHAHA"#¤&"&"¤%&¤%&!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
« #18 : 18. september 2008, 04:52 »
I heard about this guy who broke into a lion's den at the zoo and got mauled and people were talking about how there should have been better defenses put up to prevent people getting into the cage. A friend of mine suggested setting up some kind of deterrent. For example, putting some sort of fierce animal in the cage, which would attack anybody who climbed in...
In life, there are reasons and results. Results are the only thing that counts. No one has ever made an excuse for success. Excuses are made for failure.

Utlogget Razor

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: HAHAHAHA"#¤&"&"¤%&¤%&!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
« #19 : 05. oktober 2008, 21:01 »
.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!