Skrevet av Emne: Ed Coan: The Man, The Myth - The Method  (Lest 2863 ganger)

Utlogget Hege N

SV: Ed Coan: The Man, The Myth - The Method
« #15 : 12. oktober 2005, 02:48 »
...mener du den natta som vi satt toppløse og skravla hele natta, hadde putekrig og fletta hverandres hår rett etter vi dusja og såpa hverandre opp!?  rofl
OK, bare tuller, bare så vi har det på det rene. På det siste løfterstevne Mari og jeg var på måtte gutta innømme at det var slike forestillinger de hadde når to (eller flere) jenter lå over på rom sammen. Litt for mange Playboyblader, kanskje!?

Utlogget Mari Asp

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 464
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 464

SV: Ed Coan: The Man, The Myth - The Method
« #16 : 12. oktober 2005, 06:16 »
...mener du den natta som vi satt toppløse og skravla hele natta, hadde putekrig og fletta hverandres hår rett etter vi dusja og såpa hverandre opp!? rofl
OK, bare tuller, bare så vi har det på det rene. På det siste løfterstevne Mari og jeg var på måtte gutta innømme at det var slike forestillinger de hadde når to (eller flere) jenter lå over på rom sammen. Litt for mange Playboyblader, kanskje!?

Ja den kvelden Hege!!! Koselig altsaa!!!  rofl
Far det ikke mer morre enn hva en lager sjol.
Men gutta likte det, sa det er ikke sa mye som skal til! LOL

Hilse sa masse til Ed fra meg hege!!! og Matt da, nar du ser han !! ha ha

Mari Asp
Personlig trener
Hoyde 157 cm
Vekt 56kg

WPC Verdensmester i Benkpress 2008, 2009
WPF Verdensmester i Benkpress 2009, 2011

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Ed Coan: The Man, The Myth - The Method
« #17 : 12. oktober 2005, 08:52 »
Om det skjedde så catch'a jeg det sikkert ikke da jeg er vant til at folk ofte snakker til meg for å bli bedre kjent med Ed... Undecided Og jeg som trodde at de fant meg interessant...  Grin

Så teit. Hvorfor snakker de ikke direkte til Ed hvis det er han de ønsker å bli kjent med?



Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Hege N

SV: Ed Coan: The Man, The Myth - The Method
« #18 : 12. oktober 2005, 14:53 »
Ja, si det. En morsom historie skjedde under VM i Sør Afrika i 1994. Ed, venninna mi, og jeg satt bland publikum å kikka på konkuransen. Ed reiste seg og gikk og venninna mi og jeg ble sittende igjen. 2 menn som satt et stykke forran bland publikum, snudde seg og kikka intenst bakover mot oss. Dette gjentok seg over en god stund og venninna mi og jeg tenkte at " her har vi skikkelig draget". Gutta kikka og kikka og vi fniste verre. "det var da makan til oppmerkomhet", tenkte vi. Det var helt tydelig at de to synes vi var skikkelig "hotte". Etter intens glaning, reiste de seg til slutt opp, kom mot oss hvorpå jeg dunka borti venninna mi å sa "gjør deg klar til å bli sjekka opp". Da de kom fram til oss, våget den en seg bort helt rød i anskiktet, og spurte, : "Oh my God, do you really know Ed Coan!?" Skal si vi kom oss fort nedpå jorda igjen!  Grin

dave the brave

  • Gjest
SV: Ed Coan: The Man, The Myth - The Method
« #19 : 12. oktober 2005, 17:53 »
Tusen takk, det hadde vært ett minne for livet.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!