Skrevet av Emne: klarer ikke holde kjeft lenger:-)  (Lest 11299 ganger)

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« : 13. oktober 2008, 11:36 »
veit veldig godt at man skal respektere andres intresser, men nå klarer jeg ikke holde meg lengre. leste på iform i dag at kristine weber har trent styrke i 1 år?Huh? og om ikke det er nok så sier jorun steine at hun nesten ikke trener vekter lenger?Huh ha,ha, prøv å trene 1 år til et nm f.eks ski eller skøyter. bodyfitness er ingen sport, dette er intet mer enn en frøken norge konkuranse. så hva har egentlig denne merkelige og litt lurvete form for skjønnhetskonkuranse å gjøre i nkf eller et annet forbund som er forenelig med sport?? det er selvfølgelig et morsomt innslag for gutta som ser på og som har for mye testo de må få utløp for. men get out of here. playboy får du kjøpt på narvesen Wink ble litt på kanten dette, men om nivået i denne gren ikke settes høyere enn at hvilken som helst dame kan komme fra gata og rett inn på et nm så kan man legge ned hele dritten.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #1 : 13. oktober 2008, 11:40 »
Synes du Kristine og Jorun ser ut som "hvilken som helst dame"?

Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #2 : 13. oktober 2008, 11:44 »
Det at folk sier de "nesten" ikke trener er bare tøys, og det med "bare trent 1 år" er som oftest også bare tøys og tull.

Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

morni

  • Gjest
Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #3 : 13. oktober 2008, 11:50 »
Hadde det ikke vært for at jeg prøver å holde vekta litt stabil så sku jeg jaggu ha funnet fram popcornet og M  for dette kan jo bli en riktig så artig "debatt" å følge med på Smile

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #4 : 13. oktober 2008, 11:52 »
Visst man sitter med pittelitt innsikt i hva disse damene går gjennom for å oppnå det resultatet de viser frem på scenen, så hadde man aldri betvilt legitimiteten i bodyfitness som en sport. Månedsvis med hard diett og trening for å komme ned i ønsket fettprosent men samtidig opprettholde det feminine er ingen spøk. Jeg har den største respekt for disse utøverene.

Å si at "hvilken som helst dame kan komme fra gata og rett inn på et nm" vitner om dårlig forståelse om hva det kreves av hver enkelt for å oppnå formen man viser på scenen. Ta damer som Kristine Weber, Heidi Vonka Koi, Jorun Steine, Heidi Løvdal Vallèe , Thea Havstein Eriksen, Rita Vedvik Hansen etc som alle har fantastisk fysikk og har jobbet hardt for den. Sammenlign dem med en "hvilke som helst dame fra gata" og se om det ikke er visse forskjeller ute å går.

Nei å bagatelisere innsatsen og dedikasjonen disse damene viser er småelig og idiotisk.

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #5 : 13. oktober 2008, 11:55 »
Hva slags resultater du får av et års styrketrening er veldig avhengig av hva slags utgangspunkt du har og hvor trent du var i utgangspunktet. Så vidt jeg har fått med meg har svært mange av de damene som stiller i BF trent mye annet tidligere i livet. Så det er ikke hvilke som helst sofapuddinger det er snakk om her.

Å sammenligne med NM i ski eller skøyter er ikke annet enn tullete fordi det idretter med langt større tradisjoner og ekstremt mange flere utøvere.

Å gjennomføre en deff er det også særdeles få "hvilke som helst damer fra gata" som vil klare.

Tar du i betraktning både det faktum at kvinner ikke bygger muskler så lett og også har langt vanskeligere for å kvitte seg med fett er det faktisk imponerende prestasjoner, og kan ikke sammenlignes med Frøken Norge overhode.
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #6 : 13. oktober 2008, 12:06 »
Stiller meg bak Mihoe, hun skrev mye av det jeg hadde tenkt å si.

Ta feks Kristine Weber, hun har alltid vært en aktiv dame og har trent jazzballett i store deler av sitt liv. Så hun hadde et sterkt og godt utgangspunkt før hun begynte knallhard styrketrening mot nm.

+ at om Jorun Steine sier hun "nesten ikke trener vekter mer", hva vil det egentlig si? At hun trener 4 økter isteden for 7?

Til trådstarter: Syns innlegget ditt vitner om en med svært lite innsikt i sporten som har lyst til å yppe litt Wink

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #7 : 13. oktober 2008, 12:08 »
poenget her er at nivået er så lavt at om du gir meg en lettere overvektig sofagris å jobbe med, så ville jeg fått henne i form til pallplass nm 2009. og det har jeg forsåvidt også gjort, og kommer også til å gjøre i tiden fremover. men nivået er fortsatt så lavt at det er en dårlig skjønnhetskonkuranse.

IntX

  • Gjest
Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #8 : 13. oktober 2008, 12:14 »
poenget her er at nivået er så lavt at om du gir meg en lettere overvektig sofagris å jobbe med, så ville jeg fått henne i form til pallplass nm 2009. og det har jeg forsåvidt også gjort, og kommer også til å gjøre i tiden fremover. men nivået er fortsatt så lavt at det er en dårlig skjønnhetskonkuranse.
Hahaha, slutt å drit deg ut...

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #9 : 13. oktober 2008, 12:18 »
Min syn i saken er at ingen av disse grenen ( også Mr Olympia ) ikke kan betegnes som sport.

Begrunner dette med at utøverne er på sitt absolutt svakeste når konkurransene gjennomføres.

Vil ikke si det er en stor idrettsprestasjon å vinne NM i BF, men godt gjort er det da, definiert som idrett eller ikke.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #10 : 13. oktober 2008, 12:21 »
veit veldig godt at man skal respektere andres intresser, men nå klarer jeg ikke holde meg lengre. leste på iform i dag at kristine weber har trent styrke i 1 år?Huh? og om ikke det er nok så sier jorun steine at hun nesten ikke trener vekter lenger?Huh ha,ha, prøv å trene 1 år til et nm f.eks ski eller skøyter. bodyfitness er ingen sport, dette er intet mer enn en frøken norge konkuranse. så hva har egentlig denne merkelige og litt lurvete form for skjønnhetskonkuranse å gjøre i nkf eller et annet forbund som er forenelig med sport?? det er selvfølgelig et morsomt innslag for gutta som ser på og som har for mye testo de må få utløp for. men get out of here. playboy får du kjøpt på narvesen Wink ble litt på kanten dette, men om nivået i denne gren ikke settes høyere enn at hvilken som helst dame kan komme fra gata og rett inn på et nm så kan man legge ned hele dritten.

Kristine Weber har trent stort sett hele livet. Men vekttreningen begynte hun med for ca 1 år siden.

Jorun Steine konkurrerte i kroppsbygging tidligere. Hun må derfor trene seg ned for å kunne oppnå en bodyfitnessfysikk. Hun trener blant annet på gymmet mitt, og hun trener regelemessig.

Videre er du et underutviklet og retardert troll, som kun er ute etter oppmerksomhet. Jeg falt på limpinnen og skriver dette til deg nå. Shame on me.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #11 : 13. oktober 2008, 12:23 »
poenget her er at nivået er så lavt at om du gir meg en lettere overvektig sofagris å jobbe med, så ville jeg fått henne i form til pallplass nm 2009. og det har jeg forsåvidt også gjort, og kommer også til å gjøre i tiden fremover. men nivået er fortsatt så lavt at det er en dårlig skjønnhetskonkuranse.

Nivået er lavt?

Påstår du med dette at Jorun Steine, Heidi Vonka Koi, Tea Havstein m.fl stiller på scenen med heller labre fysikker?
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #12 : 13. oktober 2008, 12:26 »
Jeg skulle faktisk likt å se 4 jenter plukket tilfeldig fra gata.... på scenen i bikini sammen med tea, jorun, vonka koi og weber.

Snakker ownage her!

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #13 : 13. oktober 2008, 12:34 »
Jeg skulle faktisk likt å se 4 jenter plukket tilfeldig fra gata.... på scenen i bikini sammen med tea, jorun, vonka koi og weber.

Snakker ownage her!

Tror faktisk det hadde blitt lik effekt som da Thomas og Harald poserte med Meter'n. Grin
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
« #14 : 13. oktober 2008, 12:50 »




Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!