Skrevet av Emne: Emil Weber Meek, MMA  (Lest 540119 ganger)

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Webah MMA| Smakebilde fra krisedeffing s 147!
« #2205 : 18. august 2010, 03:54 »
Når går du kamp? Og når tenker du kutte ned på trenings mengden for å bygge overskudd!
12 september, tenker jeg kutter all trening onsdag ellers torsdags morgen.  så får jeg noen dager med fri. Tror det var det jeg gjorde sist.

cred!

pass påå ikke overtren da Shocked

Thanx!
Ikke no overtrening her vettu!

Nettopp hatt en morgen økt

"Sirkel trening"

1. Ground N Pound på sekk
2. Slegde hammer på dekk
3. Bag slams

2 min på hver uten hvile 3 sett.
I like!

Vurderer nå om jeg ikke skal dra å grapplingen i dag, er ganske sliten kjenner jeg og sov ikke så godt i natt! Vi får se :p har 15 min å bestemme meg på!

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Webah MMA| Smakebilde fra krisedeffing s 147!
« #2206 : 18. august 2010, 09:42 »
Han har skrevet om kostnadene ett par sider tilbake Wink

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: Webah MMA| Smakebilde fra krisedeffing s 147!
« #2207 : 18. august 2010, 10:28 »
12 september, tenker jeg kutter all trening onsdag ellers torsdags morgen.  så får jeg noen dager med fri. Tror det var det jeg gjorde sist.



Men tenker du ligge på så  høyt trenings nivå som du gjør nå frem til det og så kutte brått?
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Webah MMA| Smakebilde fra krisedeffing s 147!
« #2208 : 18. august 2010, 14:51 »
Ltt nysgjerrig på et sånt opphold i Thailand Smiley Kan du fortelle litt mere, feks varighet, kostnader totalt, osv? Har du kikka på noen av Treningsstudioene der nede? Hvordan er standarn?

Han har skrevet om kostnadene ett par sider tilbake Wink

Jepp skrev litt om det noen sider tilbake .

Men kan skriver litt nå og siden jeg har litt ekstra tid siden dusjen min ikke virker... !%#¤&#%!###¤%¤Y"¤!

reisen fikk vi ganske billig til 7700,-
kostnader jeg har betalt for en mnd er
Boplass, trening, scooter leie, og en "mealplan" som gir meg 2 "gratis" måltider dager + frukt og vann på gymmen.  alt det totalt 6400,- for en mnd.

Så kommer jo selvølgelig mer mat, om du ikke er SÅ nøye på hva du spiser kan du leve VELDIG billig og bra, jeg passer veldig på hva jeg spiser (fordi jeg må ned i vekkt......) så noen ting blir litt dyrere som ekstra kjøtt. Selvfølgelig fortsatt grise billig!

Eksempel på pris:

kylling salat 85 bath
spørr etter kylling for 100 bath ekstra 185 bath og diet coke = 40 KR

For en bra T-bone steak med grønnsaker = 56 kroner

Men veldig variablet på kjøtt kvalitet, spesiellt på biff.

Så det ser latterlig billig ut (og det er det også) men når du spiser 4-5-6 måltider i løpet av en dag blir det en del! Smiley

Selvfølgelig er du her på ferie og bare eter junk, blir det sinnsykt billig!

Treningssenterene er nok helt"ok", har ikke sett så mange, men trenger du ekstraordinert liksom?

Jeg tipper jeg kommer til å bruke i overkant av 20 000 totalt på en mnd. Neste gang jeg skal hit vil jeg heller være her i 2-3 mndr fordi det koster såpass mye å fly!

Og jeg drikker ikke eller fester her nede, heller ikke no bungeejumping osvosvosv, alt dette koster en del ekstra, spesiellt om du drikker 2-3 ganger i uka og kjøper deg hore xD

Men for trening 1 mnd, regn med 20-25k, da får du kjøpt deg litt falske saker og spist godt!:)

Men tenker du ligge på så  høyt trenings nivå som du gjør nå frem til det og så kutte brått?

Jaa, blir litt roligere når jeg kommer til norge igjen tror jeg.. Men blir cardio og strength and conditiong + så mye mma sparring som mulig.
Er det så dumt da?

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: Webah MMA| Smakebilde fra krisedeffing s 147!
« #2209 : 18. august 2010, 14:54 »
hehe sier ikke at noe er dumt, jeg bare lurer på hvordan du legger opp løpet ditt jeg.
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Webah MMA| Smakebilde fra krisedeffing s 147!
« #2210 : 18. august 2010, 15:18 »
hehe sier ikke at noe er dumt, jeg bare lurer på hvordan du legger opp løpet ditt jeg.
Jaoki, du virket så skeptisk når du spurte om det:P

Nei det er sånn "vi" bruker å gjøre det. Trening fram til onsdags morgen om du skal gå kamp på lørdag.  Og da har du hatt en oppkjørings perriode på 6 uker.
Min har vart en del lengre, men med litt mer fokus på styrke i starten.. angrer på at jeg ikke har kjørt mer kardio, men har vært flink denne uken , og skal fortsette med det!

Sånn jeg ser det er jeg mer enn sterk nok, men trenger mer cardio, spesiellt siden jeg skal gå 2 kamper!

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Webah MMA| Smakebilde fra krisedeffing s 147!
« #2211 : 18. august 2010, 17:53 »
JEG VIL HA SJOKOLADEPUDDING!

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: Webah MMA| Smakebilde fra krisedeffing s 147!
« #2212 : 18. august 2010, 22:36 »
Jaoki, du virket så skeptisk når du spurte om det:P

Nei det er sånn "vi" bruker å gjøre det. Trening fram til onsdags morgen om du skal gå kamp på lørdag.  Og da har du hatt en oppkjørings perriode på 6 uker.
Min har vart en del lengre, men med litt mer fokus på styrke i starten.. angrer på at jeg ikke har kjørt mer kardio, men har vært flink denne uken , og skal fortsette med det!

Sånn jeg ser det er jeg mer enn sterk nok, men trenger mer cardio, spesiellt siden jeg skal gå 2 kamper!

Var bare undrende! Høres ut som ett bra opplegg da.
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Webah MMA| Smakebilde fra krisedeffing s 147!
« #2213 : 18. august 2010, 22:40 »
Emil du er jo i ferd med å bli tyijn Wink
Men deff som faen! Looking good kjære VF Smiley
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Webah MMA| Smakebilde fra krisedeffing s 147!
« #2214 : 19. august 2010, 03:37 »
Var bare undrende! Høres ut som ett bra opplegg da.

Ja må tro det siden jakob og henning (hoved trenerene på gamle tfg) alltid har gjort det sånn! Er sikkert en måte å gjøre det enda bedre på, men velger å stole på de siden de har noen år i gamet!

Emil du er jo i ferd med å bli tyijn Wink
Men deff som faen! Looking good kjære VF Smiley

Hehe, ja begynner å bli det nå ;/ og tynnere skal det bli!
Takk for det Cheesy

Erre deg på bildet rox?:p

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Webah MMA| Smakebilde fra krisedeffing s 147!
« #2215 : 19. august 2010, 10:37 »
SLITEN! GI MEG SJOKOLADEPUDDINGEN!

Nå har jeg så lite lyst å dra på trening at dere ANER ikke blir min 11 økt denne uka og jeg føler meg "crushed" !!

Bite i meg dagens SISTE trening! uuurkh...

What you put in, is what you get out... What you put in, is what you get out...What you put in, is what you get out...What you put in, is what you get out...What you put in, is what you get out...What you put in, is what you get out...What you put in, is what you get out...What you put in, is what you get out...What you put in, is what you get out...What you put in, is what you get out...What you put in, is what you get out...What you put in, is what you get out...What you put in, is what you get out...What you put in, is what you get out...What you put in, is what you get out...What you put in, is what you get out...What you put in, is what you get out...What you put in, is what you get out...What you put in, is what you get out...What you put in, is what you get out...What you put in, is what you get out...What you put in, is what you get out...What you put in, is what you get out...What you put in, is what you get out...What you put in, is what you get out...What you put in, is what you get out...What you put in, is what you get out...What you put in, is what you get out...What you put in, is what you get out...

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Webah MMA| Smakebilde fra krisedeffing s 147!
« #2216 : 19. august 2010, 17:57 »
Deilig og harde økt i dag!
Cardioen kommer seg!

Ny circiut traning i morgen tidlig, + fredags grappling turnering og mma klokka 4!

Så er det off til Hardrock cafe og spise et godt og temmelig sunt måltid siden jeg har bursdag i morgen 20 aug Cheesy
Blir godt med litt skikkelig mat !

Ble forresten kjørt på av en scooter i dag, spennende opplevelse:p Tryna som faen, men var heldigvis vått på asfalten så jeg slapp unna uten noen nevneverdige skader Smiley

Han andre virket som var i sjokk eller noe, han bare tok scooteren og kjørte,  blødde en del fra føtter og armer, så jeg måtte kjøre kompisen hans etter på!

Knuste et speil på scooteren min og måtte ordne el starten fikk det for 420 bath som er 84 kr. Så gikk veldig bra;p

ikke mange økter igjen før helg og fri fra lørdagsformiddag! Blir godt, men dagene går altfor fort her nede,eller, tiden går for fort!

etterhelga har vi bare litt over en uke igjen med trening, kan ikke forstå at jeg har vært her i snart en mnd!!

Vel nå er det legge tid her! S

Sleep to train another day!!

Begynner  å bli ganske bra på ordtak nå??

Utlogget JohnAmund

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 893
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 893

Sv: Webah MMA| Smakebilde fra krisedeffing s 147!
« #2217 : 19. august 2010, 21:30 »
Ser bra ut dette Webah, flaks at du ikkje skada deg i scooterulykka. Gler meg til å sjå korleis det går med deg i London (var vell der turneringa var), når eg ser kor mykje du legg i treninga, kosten og alt, so må eg seie at eg har trua! Grin
Min logg
▪██─────██▪
"There is no point in being alive if you cannot do the deadlift"
- Jón Páll Sigmarsson

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Webah MMA| Smakebilde fra krisedeffing s 147!
« #2218 : 19. august 2010, 21:38 »
Begynner  å bli ganske bra på ordtak nå??

Veldig Smiley
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Webah MMA| Smakebilde fra krisedeffing s 147!
« #2219 : 20. august 2010, 02:45 »
Ja må tro det siden jakob og henning (hoved trenerene på gamle tfg) alltid har gjort det sånn! Er sikkert en måte å gjøre det enda bedre på, men velger å stole på de siden de har noen år i gamet!

Hehe, ja begynner å bli det nå ;/ og tynnere skal det bli!
Takk for det Cheesy

Erre deg på bildet rox?:p

Jess baby Wink Er endelig kommet i gang igjen!
Hvordan har du det der nede? Var du ikke på Bali, for så å være i T-town, for så å dra ned igjen eller?
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!