Skrevet av Emne: Hvordan få vekk manboobs?  (Lest 11511 ganger)

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Hvordan få vekk manboobs?
« #15 : 24. oktober 2008, 21:38 »
Ja, greit skal bare si ting som jeg er sikker på. Men, hadde jeg rett allikevell nå? Cheesy
Du trener hele brystet under benkpress ja.

Conanesp:  Om du leser trådstarters innlegg så er dette en ikkedefinert kropp, antageligvis en med person med fettprosent godt over 20, man trenger ikke å tenke gynopupper da.....




”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget -Johan-

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 750
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 750

Sv: Hvordan få vekk manboobs?
« #16 : 24. oktober 2008, 22:33 »
nå har det seg jo slik at noen menn er litt uheldige når det gjelder hvor det lagres fett på groppen. feks på puppa og magen er jo to soner. eneste måten er å miste fett, altså gå i kcalunderskudd som du sikkert vet. det andre er ¨faktisk trene brystøvelser. musklene vil komme, du vil bli mer markert altså musklene vises mer, og dine fettklumper vil ikke få så mye oppmerksomhet.

når det skal sies, så ER brystet en muskel. så tror ikke du skal høre så mye på kompisen til kompisen til kompisen til en som hadde fysioterapaut.

sett deg mål, alt blir lettere hvis man har et sluttstrek man skal komme over. enten når det gjelder cm over kassa, antall kilo i press eller hvordan se bra ut i speil.

ha en fortreffelig kveld:)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hvordan få vekk manboobs?
« #17 : 25. oktober 2008, 01:39 »
Stemmer som conan sier, at om det er "pubertetsfett" , gyno, så vil ikke dette forsvinne uansett hvor lav fettprosent eller hvor mye du trener bryst. Har hatt og har det til dels enda, men har blitt såpass stor andre steder ( armer, skuldre) at det har jevnet seg mer og mer ut med årene. Og med litt/mye muskler under fettet der så kan det til og med se ganske bra ut etterhvert! Wink

Derimot, om du ikke har hatt fett på brystet før, og dette er noe som har kommet over tid ved dårlig kosthold og lite trening, så kan det selvsagt la seg trenes bort.
Sa brura

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Hvordan få vekk manboobs?
« #18 : 25. oktober 2008, 12:40 »
Tror folk misforstår litt her. Fordi han sier manboobs er det ikke sikkert det er gyno det er snakk om


Manboobs:

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Hvordan få vekk manboobs?
« #19 : 25. oktober 2008, 18:51 »
EspenC sitt innlegg som ble flyttet med en feil:

Jaha? Så.. var det noe svar på tråden i det hele tatt?

Kanskje man skulle ha lagt en post slik som: Vi som vil diskutere hva folk sa feil i posten: Hvordan få vekk manboobs?

Eller faktisk ignorere de som ikke har peiling å komme med gode svar? Om det er noen?
Ja.. har anntydning til manboobs selv å jeg skulle gjerne ha likt å fått svar på hvordan man får kvittet seg med disse.

Resten av showet får dere hit:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=77567.msg1091620#quickreply


 Offtopic






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Orbit

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: Hvordan få vekk manboobs?
« #20 : 28. oktober 2008, 14:11 »
Takk for alle innlegg, noen mer opplysende enn andre Tongue   Jeg er 22 år og har skrevet det i første innlegget mitt, selv om jeg burde lagt til "år" etter 22.

Uansett, dette er noe som har kommet veldig gradvis i løpet av siste 3-4 år ettersom jeg la på meg mer og mer (har ikke vært overvektig før). Så ja det er tydelig at mye av fettet lagrer seg der.
Hele tråden handler om hvordan jeg skal trene det vekk og hvilken type trening og øvelser jeg bør fokusere på.

Har forhørt meg på treningssenteret (med noen trenere der) og de sa at jeg ikke bør spise mindre energimessig for jeg bør ha nok næring og energi til å trene og reparere kroppen etter trening.

Er fortsatt litt usikker på det med benkpress, men utifra det jeg har fortstått så fjerner ikke benk pupper, men gjør brystmusklene kraftige og større slik at de vises og dermed ser det bra ut.

Utlogget -Johan-

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 750
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 750

Sv: Hvordan få vekk manboobs?
« #21 : 28. oktober 2008, 22:03 »
da har du jo skjønt poenget:)
1: skal du forbrenne fett, må du spise mindre enn det du forbrenner i løpet av en dag
2: musklene dine vil ikke i seg selv gjøre at du mister mer fett på feks pecs.
3: men, jo mer muskler du har, jo høyere forbrenning vil du ha i løpet av en dag

begynn med et enkelt 5*5program, der du plotter inn endel cardio. samt med et sundt og godt kosthold tror jeg at "puppene" dine sier hasta lavista


Utlogget Thomas.R

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

Sv: Hvordan få vekk manboobs?
« #22 : 31. oktober 2008, 22:27 »
Hvor gammel er du? hvis dette er et resultat av pubertet og postpubertet (til 20 år feks) så kan det være lurt å gå til legen og få en vurdering på fjerning hvis de er store nok.

Ehh.. det står at han er 22 år gammel)
I intend to live forever. So far, so good.

Utlogget Dipsman

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

Sv: Hvordan få vekk manboobs?
« #23 : 07. november 2008, 13:59 »
Har gått litt opp og ned vektmessig i løpet av årenes gang (er nå 22). Er 193 cm høy og veier rett under 100kg. Eg e naturlig stor (tenker ikke feit, men gir litt falskt inntrykk av at jeg er veltrent så lenge T-skjorta er på Wink.
Har endelig begynt å trene regelmessig 3 ganger i uken sammen med en kamerat og har aldri trivdes med trening som nå! Vi går på boxing 1-2 ganger i uken og 2-3 ganger styrke utenom.

Tilbake til spørsmålet. Ettersom mye av fettet hos meg har lagt seg i brystområdet har jeg fått litt manboobs. Det skal jeg IKKE ha noe av, så eg trenge tips om hva er best å trene for å stramme brystkassen?

Er benk - skråbenk - pushups og slikt veien å gå?  Har hørt noen si at jeg kan få MER pupper av det. Har veldig lyst å gjøre det riktig.
Har gått litt opp og ned vektmessig i løpet av årenes gang (er nå 22). Er 193 cm høy og veier rett under 100kg. Eg e naturlig stor (tenker ikke feit, men gir litt falskt inntrykk av at jeg er veltrent så lenge T-skjorta er på Wink.
Har endelig begynt å trene regelmessig 3 ganger i uken sammen med en kamerat og har aldri trivdes med trening som nå! Vi går på boxing 1-2 ganger i uken og 2-3 ganger styrke utenom.

Tilbake til spørsmålet. Ettersom mye av fettet hos meg har lagt seg i brystområdet har jeg fått litt manboobs. Det skal jeg IKKE ha noe av, så eg trenge tips om hva er best å trene for å stramme brystkassen?

Er benk - skråbenk - pushups og slikt veien å gå?  Har hørt noen si at jeg kan få MER pupper av det. Har veldig lyst å gjøre det riktig.

Slank deg.

Utlogget Bruce-Wayne

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: Hvordan få vekk manboobs?
« #24 : 29. desember 2008, 01:04 »
Tror det er vanskelig å bygge store muskler samtidig som du skal trene bort fettet. Hvis jeg var deg ville jeg først konsentrert meg om å miste fettet, for da kan du la være å spise nesten noe uten at du mister muskler. Etter det kan du begynne med brystøvelser som benk, skråbenk osv.. Det funka hvertfall for meg og jeg hadde skikkelige manboobs før sommeren  Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!