Skrevet av Emne: Arild Haugen legger opp strongman  (Lest 71161 ganger)

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #210 : 30. oktober 2008, 00:02 »
gleder meg til å se mannen kjøre en " loco hulk" i ringen jeg Cheesy
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #211 : 30. oktober 2008, 00:03 »
Er vel kanskje dårlig gjort mot Geir M, men han får nå som fortjent.

Som man reder ligger mann !
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #212 : 30. oktober 2008, 00:05 »

Rekk opp hånda alle som håper første kampen hans blir i norge,slik at de kan se på!

Siden proffboksing ikke er lovlig i Norge så kan det bli vanskelig. Men jeg rekker opp hånda for å få endret reglene! Smiley

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #213 : 30. oktober 2008, 00:05 »
Arild VS GEir M i ben bakgårdskamp!!
Non Plus Ultra

Utlogget Håndbakken

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #214 : 30. oktober 2008, 00:06 »
Er vel kanskje dårlig gjort mot Geir M, men han får nå som fortjent.

Som man reder ligger mann !
Ja,stakkar Geir M han er jo så sympatisk..

Utlogget adonis84

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #215 : 30. oktober 2008, 00:21 »
Lenge leve JANTELOVEN!!!!!
STÅ PÅ HAUGEN... er uansett ikke en kjæft her på forumet som har peiling på hva du driver med! eller skal drive med...
og jeg kan vedde ganske mange kroner på at INGEN her hadde turt å si noe om doping til deg personelig.... patetisk..

ps... styrkeløft eller hva faen derer kaller det, er like reint/ureint som alle andre kraftsporter..
Om noen tvilte på det! Fitter kommer i alle varianter..

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #216 : 30. oktober 2008, 00:21 »
Mulig at Geir M ikke er så sympatisk. Men synes likevel det er greit at noen kaller en spade en spade en gang iblandt, slik at vi andre tar et steg tilbake og funderer på om galskapen er det som er normalt eller om det bare eksisterer i vårt lille hode:-) Wink

Utlogget Nuffe

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #217 : 30. oktober 2008, 00:25 »
Lenge leve JANTELOVEN!!!!!
STÅ PÅ HAUGEN... er uansett ikke en kjæft her på forumet som har peiling på hva du driver med! eller skal drive med...
og jeg kan vedde ganske mange kroner på at INGEN her hadde turt å si noe om doping til deg personelig.... patetisk..

ps... styrkeløft eller hva faen derer kaller det, er like reint/ureint som alle andre kraftsporter..
Om noen tvilte på det! Fitter kommer i alle varianter..

Adonis, Nuffe liker deg

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #218 : 30. oktober 2008, 00:37 »
http://www.youtube.com/watch?v=anpSolvSP68

Her har vi internett trollet Grin

Bra du ikke falt bakover og slo deg på 170kgs bøyen Geir. Ganske så bra der du sniker deg under kameraet også.  rofl
Ja, det var bra at jeg ikke falt, det hadde nok gjort vondt Wink

Forøvrig er jeg fornøyd med løftinga på filmen. Plusset på 12,5 kg på totalen etter 4 uker med trening, og det klager jeg ikke på Smiley Kom litt i ubalanse på toppen av løftet i bøyen, men ellers var det greit. Det tar lang tid å bli sterk for de aller fleste uten dop. Men jeg forbedrer raw-persene mine hele tiden, og når jeg en gang når et høyt nivå, så vil det være noe jeg har jobbet lenge og ærlig for, uten å støtte kriminell virksomhet, og uten å jukse.

Hvis jeg bare er misunnelig på alle som doper, hvorfor doper jeg ikke selv? Hvorfor begrenser denne "misunnelsen" seg kun til dopere og ikke folk som Olaf Dahl, Gilberg, Hooper, Randen, Hildeborg, Inger Blikra, Tor Herman Omland, Alexander Kirketeig etc.? Alle disse er personer jeg tror har løftet reint hele livet sitt og har etter mange års trening klart å nå et høyt nivå innen styrkeløft. Jeg "burde" vel også være misunnelig på disse i så tilfelle?

Uansett har dette ingenting med debatten å gjøre. Jeg skjønner ikke hva poenget ditt er? Dette viser nok en gang bare hvor liten tro du har på det du skriver, når du velger å gå helt off-topic og tror at dette punkterer saken i din favør?

Videre er det folk som påstår at jeg har "bashet" Haugen her. Det kan jeg virkelig ikke se at jeg har gjort? Jeg har ingenting i mot Haugen som person, og heller ikke deg Gjerdrum, det er kun visse handlinger han gjort som jeg kritiserer.  Jeg bryr meg ikke om at han har dopet seg i forbindelse med strongman, det er hans hardnakkede argumentering for at han ikke har gjort det som jeg, og mange andre her, har hatt problemer med. Det må da kunne gå an å være uenige i en sak, uten at man må ta helt av med usaklighetene?

Det eneste jeg gjorde var at jeg stillte spørsmålstegn ved etikken rundt det å hoppe over i et bokseforbund når man har bygget opp en fysikk ved hjelp av midler som er forbudte i den sporten. Jeg skrev også at dette selvsagt ikke er problematisk dersom bokseforbundet ikke har noen regler mot slikt, da blir det jo det samme som å stille strongman. Jeg konkluderte heller med ingenting i forhold til dette, men jeg syntes det var en problemstilling som var interessant. Hvordan dette er å "bashe" Haugen har jeg problemer med å se.

There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #219 : 30. oktober 2008, 00:57 »
doping er og forblir en uting
spesielt med dem som doper seg, og konkurerer aktivt,og alikevel blånekter helt til dem blir testa,og gjerne etter det også :Smiley
hvis en ikke konkurerer,så er det opp til hver enkelt,men hvis ikke, så driver man et skittent og urettferdig spill mot dem som ikke vil risikere helsa si for heder og ære Cool

VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Unforgiven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 637
  • Honnør: 228
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 637

  • the alpha and the omega
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #220 : 30. oktober 2008, 01:14 »
Å blir så jææævlig lei av å sitte å lese om spekulasjoner, beskyldninger og meninger om AAS.
kan ikke bare folk innse noen bruker, noen bruker ikke!  alle tar sitt valg og gjør som de vil, sånn er det bare!

Latterlig å "disse" folk på nettet som dette, det Arild Haugen har prestert er av høy kaliber og det setter stor respekt av det han har oppnådd. Håper det blir en bra boksekarriere, og han senere retunerer til Strongman og fortsetter der han slapp!.

 

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #221 : 30. oktober 2008, 01:25 »
Å blir så jææævlig lei av å sitte å lese om spekulasjoner, beskyldninger og meninger om AAS.
kan ikke bare folk innse noen bruker, noen bruker ikke!  alle tar sitt valg og gjør som de vil, sånn er det bare!

Latterlig å "disse" folk på nettet som dette, det Arild Haugen har prestert er av høy kaliber og det setter stor respekt av det han har oppnådd. Håper det blir en bra boksekarriere, og han senere retunerer til Strongman og fortsetter der han slapp!.

 
er det ikke lov å spekule litt rundt en sport der enkelte utøvere eser ut til det ugjennkjennelige på relativt kort tid?
skal en bare roppe hurra og ikke stille et lite spørsmål,eller være litt kritisk?
det er iallefall helt vanlig i idretter, der doping antageligvis er mye mindre utbredt enn strongman
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #222 : 30. oktober 2008, 01:29 »
Har et inntrykk av at hver bidige tråd om strongman blir ødelagt pga. enkelte som har et ekstremt markeringsbehov med hensyn til å påpeke dopbruk. Dette er nå bare irriterende, kjedelig og utdebattert. Det er i alle fall min mening. Angående Haugen: Prestasjonene og hans unge alder viser med all tydelighet at han har et ekstremt talent for denne sporten.

Utlogget T.

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 185
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 185

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #223 : 30. oktober 2008, 01:36 »
Det er vanskelig å skrive her uten at noen kommer trekkende med janteloven, misunnelse og hvor mye man løfter. Burde kanskje være mulig å si sin mening uten at noen bør tillegge en meninger eller holdninger man ikke har?
På den annen side er det klart at "alle" ville ønsket og vært så sterke som de beste her, men gjør det at de ikke kan uttrykke seg uten å bli bedt opp på julig? Sier kanskje noe om enkelte personer her på forumet?

Når det gjelder Arild vs. Svend, kan man vel ikke sammenligne? Svend vannt WSM og Arild ble nr 8? Vet ikke hvor mange ganger Svend har vunnet NSM, men det er nok en del flere enn Arild?  Hva har Arild oppnådd? Han er norges sterkeste mann i Strongman. Gjør det ham til en god proffbokser? Det gjenstår å se, men jeg tror ikke det. Ingen blir topp boksere uten årevis med trening. Slik er det i idretten. Men at han er et spesielt talent i Strongman er det ingen tvil om.

Men lykke til skal han ha, også fra meg.

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #224 : 30. oktober 2008, 01:38 »
Har et inntrykk av at hver bidige tråd om strongman blir ødelagt pga. enkelte som har et ekstremt markeringsbehov med hensyn til å påpeke dopbruk. Dette er nå bare irriterende, kjedelig og utdebattert. Det er i alle fall min mening. Angående Haugen: Prestasjonene og hans unge alder viser med all tydelighet at han har et ekstremt talent for denne sporten.
joda forstår hva du vil frem til her
alikevel så mener jeg at der er sundt å være litt kritisk
angående arild så er det ingen tvil om at han har pågangsmot og gode gener som svært få av oss har
alikevel så har jeg ingen motforestillinger mot folk som stiller litt kritiske spørsmål angående den veksten han har hatt
mannen er jo blitt en gigant fra omtrent ingenting
han er jo faktisk blitt så svær at hodet hans ser ut som en ert i forhold til resten av kroppen:-)
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!