Skrevet av Emne: badis, baltis og unknown sin sandkasse  (Lest 24626 ganger)

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #45 : 30. oktober 2008, 07:48 »
Håper det går bra med ofrene, og at den skyldige får skikkelig oppfølging og hjelp. Han har tydeligvis store problemer. Hvilke land han er fra blir utrolig lite viktig i en sånn trist sak, profesjonell hjelp og mange års oppfølging må til i denne saken, det er det ingen tvil om. Kanskje er det for sent til at han kan reddes fra å gjøre slike ting i fremtiden, men jeg håper ikke det. 

Btw, utrolig ekkelt med saker hvor kniv blir brukt mot halsen på folk. Kan ikke tenke meg noe eklere sted å bli stukket omtrent, får helt vondt i kroppen bare av å høre om det, og jeg har vært igjennom MYE fysisk smerte uten å gå nærmere inn på det. Er det noen her som har fått en kniv i halsen? Ser for meg at det må være ekstremt vondt og at man må bli utrolig redd om noe sånt skjer.
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #46 : 30. oktober 2008, 08:23 »
Kom til Norge i 88 ja, men har flere dommer på seg fra før knivstikkingen som går på vold, narkotika og andre fine ting.

Spør du meg burde han vært sendt hjem leeeeenge før dette.

Håper det går bra med ofrene, og at den skyldige får skikkelig oppfølging og hjelp.

Grunnen til at det er slik her, er pga sånne som deg som sitter og styrer. Den skyldige skal være nedprioritert langt nedi støvelskafta i en slik sak.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #47 : 30. oktober 2008, 09:13 »
\Fyren det her er snakk om bør jo vernast for omgivelsane snarast!

Nei... omgivelsene bør vernes mot ham... Wink (pirke pirke)

Har jeg fortalt historien om de to sosionomene som gikk langs en vei, og så kommer de over en som ligger halvt ihjelslått i veikanten.

Mannen har fått begge armene knekt, beinpipene stikker ut, han blør, har fått slått ut alle tennene, og det ene øyet henger frempå kinnet.

Den ene sosionomen som får talegavene tilbake førts, slår hendene foran ansiktet og utbryter:
"Vi må finne han som gjorde dette forferdelige!! For HAN trenger virkelig vår hjelp...."

Og så går de for å finne voldsmannen.....

Wink

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #48 : 30. oktober 2008, 09:33 »
Eller vel det at Somaliere har en heeeelt annen kultur og livsverdier enn oss. De har jo et helt annet syn på menneskeverd enn det vi har.

Også lever de jo 300 år tilbake i tid...

Make that 3000..
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #49 : 30. oktober 2008, 10:39 »
Nei... omgivelsene bør vernes mot ham... Wink (pirke pirke)

Har jeg fortalt historien om de to sosionomene som gikk langs en vei, og så kommer de over en som ligger halvt ihjelslått i veikanten.

Mannen har fått begge armene knekt, beinpipene stikker ut, han blør, har fått slått ut alle tennene, og det ene øyet henger frempå kinnet.

Den ene sosionomen som får talegavene tilbake førts, slår hendene foran ansiktet og utbryter:
"Vi må finne han som gjorde dette forferdelige!! For HAN trenger virkelig vår hjelp...."

Og så går de for å finne voldsmannen.....

Wink

Norge i et nøtteskall..
Sa brura

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #50 : 30. oktober 2008, 11:03 »
slik type vold som dette burde uten tvil vert slått hardere ned på Cool
tipper at fengselstraffen for denne situasjonen blir mellom 1-2år
det er alt for lite Cool
jeg mener også at slik "fylleknuffing" der det ryker noen tenner,og kjeven ute av ledd osv, bør bli slått hardere ned på Cool
vold er og forblir en uting som bør straffes hardere Wink
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #51 : 30. oktober 2008, 11:08 »
Nei... omgivelsene bør vernes mot ham... Wink (pirke pirke)

Har jeg fortalt historien om de to sosionomene som gikk langs en vei, og så kommer de over en som ligger halvt ihjelslått i veikanten.

Mannen har fått begge armene knekt, beinpipene stikker ut, han blør, har fått slått ut alle tennene, og det ene øyet henger frempå kinnet.

Den ene sosionomen som får talegavene tilbake førts, slår hendene foran ansiktet og utbryter:
"Vi må finne han som gjorde dette forferdelige!! For HAN trenger virkelig vår hjelp...."

Og så går de for å finne voldsmannen.....

Wink

Hahaha:) likte den:) 

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #52 : 30. oktober 2008, 11:39 »
Nei... omgivelsene bør vernes mot ham... Wink (pirke pirke)

Har jeg fortalt historien om de to sosionomene som gikk langs en vei, og så kommer de over en som ligger halvt ihjelslått i veikanten.

Mannen har fått begge armene knekt, beinpipene stikker ut, han blør, har fått slått ut alle tennene, og det ene øyet henger frempå kinnet.

Den ene sosionomen som får talegavene tilbake førts, slår hendene foran ansiktet og utbryter:
"Vi må finne han som gjorde dette forferdelige!! For HAN trenger virkelig vår hjelp...."

Og så går de for å finne voldsmannen.....

Wink

så sinnsykt tatt på kornet. honnør.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #53 : 30. oktober 2008, 11:49 »
I den situasjonen vi har kommet i landet der innvanderer er overrepresentert i voldskriminalitet bør statsborgerskapet inndras og vedkommende sendes ut av landet dersom han begår handlinger av så alvorlig grad som dette

JA!! OVERLAT PROBLEMET TIL NOEN ANDRE! DET HJELPER!!!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #54 : 30. oktober 2008, 11:54 »
slik type vold som dette burde uten tvil vert slått hardere ned på Cool
tipper at fengselstraffen for denne situasjonen blir mellom 1-2år
det er alt for lite Cool

For å være klassens nøørd et sekund.
Dette omfattes av straffelovens § § 229 og 232. Legemsbeskadigelse under særdeles skjerpende omstendigheter: Med særlig farlig redskap, mot forsvarsløs person og uprovosert.
Fengsel blir alltid å idømme, og strafferammen er 21 år.

I det hele tatt må han også dømmes for å bære kniv på offentlig sted. Straffelovens § 352 a. Fengsel inntil 6 måneder.

Denne mannen er derimot ikke tilregnelig, og vil naturligvis ikke kunne straffes.

Svin

Utlogget noobicius

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 301
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 301

  • Alder: 22 Vekt: 75 kg 1RM benk: 97,5kg
Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #55 : 30. oktober 2008, 11:57 »
JA!! OVERLAT PROBLEMET TIL NOEN ANDRE! DET HJELPER!!!
Det hjelper for det norske folk i alle fall..
Det er ikke bilen du kjører det kommer ann på, men armen som henger ut av vinduet=)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #56 : 30. oktober 2008, 12:04 »
Er ikke sikkert han ville gjort det samme i Somalia, all den tid han antagelig vet at han ville blitt jaktet ned og lemlestet av familiene til de han hadde stukket.

JA!! OVERLAT PROBLEMET TIL NOEN ANDRE! DET HJELPER!!!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #57 : 30. oktober 2008, 12:17 »
Kan noen forklare meg i hvilken situasjon en person som angriper uskyldige mennesker med kniv ville blitt regnet som psykisk tilregnelig?

ANYONE..som angriper noen med kniv, er IKKE tilregnelig. De eneste tilfellene der en person er psykisk tilregnelig ved vold er ved selvforsvar.

Om man skal bruke slike latterlige vedtekter, så burde man jo slippe ut omtrent alle i fra fengslene. Hva med de som har solgt 100kg heroin, eller kokain? De var jo heller ikke psykisk tilregnelige. Vedkommende vil sannsynligvis bære tydlig preg av svekkete sjelsevner og omtanke for andre mennesker vel og ve. Kan man virkelig kalle en med personlighetsforstyrrelse for psykisk tilregnelig?

Og hvorfor sitter de to gutta inne for drap og voldtekt på to små jenter ( barneheia) når de tydlig var psykisk utilregnelige? De burde jo bare behandles litt på gaustad, og slippes ut igjen! De var tydlig desillusjonerte, og man kan skylde på mobbing på skolen, og lav intelligens og dårlige oppvekstsvilkår, samt stimulasjon gjennom voldelig media ( dataspill, filmer) .

Jeg var psykisk ustabil da jeg parkerte på funksjonshemmings-plassen her om dagen. Jeg var dritstressa, nervøs og hadde nermest angstanfall! Jeg var nemlig invitert til å se en NORSK film på kino! Ja, det er sant..en time og trettifire minutter med elendig skuespill og det støgge trynet til christoffer joner. Jeg burde slippe å betale boten.
Sa brura

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #58 : 30. oktober 2008, 12:28 »
Det hjelper for det norske folk i alle fall..

"DET  NORSKE FOLK". Det høres nesten skummelt ut.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget noobicius

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 301
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 301

  • Alder: 22 Vekt: 75 kg 1RM benk: 97,5kg
Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #59 : 30. oktober 2008, 12:34 »
"DET  NORSKE FOLK". Det høres nesten skummelt ut.

Hvorfor det? Det er jo noe som heter "det norske folk" og ikke kom å si at det er rasistisk
Det er ikke bilen du kjører det kommer ann på, men armen som henger ut av vinduet=)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!