Skrevet av Emne: badis, baltis og unknown sin sandkasse  (Lest 24618 ganger)

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #90 : 30. oktober 2008, 17:27 »
Faen heller. Trist at disse svina skal ødelegge ryktet til alle somaliere. Men det får de faen meg til, om jeg ender opp som rasist er det ikke min feil. Det er hobbyknivstikkeren som SV rauslikker daglig sin feil!

Tror ryktet til Somalere hadde vært omtrent det samme uavhengig av hva som skjedde nedi byn her om dagen. lol

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #91 : 30. oktober 2008, 17:33 »
Da ville det blitt fakkeltog mot rasisme og massevis av fokus på dette, samt at SVs oppslutning ville begynt å øke igjen.

Noen som vet om noen debatter om dette på TV'en i kveld eller de nærmeste dagene? Jeg vil sitte og le meg ihjel av flauhet og skam når jeg sitter og ser på venstrevridde politikere sitter og sier at norge har sviktet fordi vi ikke har klart å intergrere ham ordentlig. Og hvor viktig det er at han blir beskyttet mot rasistiske utsagn.

Venter forresten på at kona hans skal bli kåret til årets kvinne. Eller iallfall en av konene hans.


Det værste er egentlig politiekerne oppi alt dette. De skal jo selvfølgelig spille på alt annet enn at denne personen mest sannsynlig selv har latt være å integrere seg i samfunnet. Gjort kravd på sine rettigheter uten å bry seg om sine plikter. Og SV vil nok ta det tungt at vi nordmenn ikke går inn i oss selv og avverget dette ved å sy enda flere puter under armene på ham.


Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #92 : 30. oktober 2008, 18:46 »
Noen som vet om noen debatter om dette på TV'en i kveld eller de nærmeste dagene? Jeg vil sitte og le meg ihjel av flauhet og skam når jeg sitter og ser på venstrevridde politikere sitter og sier at norge har sviktet fordi vi ikke har klart å intergrere ham ordentlig. Og hvor viktig det er at han blir beskyttet mot rasistiske utsagn.


Tabloid, TV2 i aften.
18:55

Wink

Utlogget Power from Hell (Jesus-man)

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 638
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 638

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #93 : 30. oktober 2008, 19:24 »
Hehe, så den debatten nå, og jeg er ikke spesielt beroliget. Blablabla, vi må hjelpe, blabla. Det er jo ikke det at gjerningsmennene får for lite "hjelp" som er problemet, men men for mange av dem at de i det hele tatt er i samfunnet!

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #94 : 30. oktober 2008, 19:26 »
JA!! OVERLAT PROBLEMET TIL NOEN ANDRE! DET HJELPER!!!

Nei, du har helt rett. Vi bør slippe inn alle psykopatiske mennesker fra krigsherjede overbefolkete land, la de være her, og bruke ufattelig med ressurser på å "helbrede" de. Etter de har stukket x-antall personer med kniv selvsagt. Såpass rause bør vi være

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #95 : 30. oktober 2008, 21:52 »
Nei, du har helt rett. Vi bør slippe inn alle psykopatiske mennesker fra krigsherjede overbefolkete land, la de være her, og bruke ufattelig med ressurser på å "helbrede" de. Etter de har stukket x-antall personer med kniv selvsagt. Såpass rause bør vi være

hvor har du vært de siste 10åra?
vi er faktisk godt igang =)


Utlogget BroadRipple

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #96 : 30. oktober 2008, 21:55 »
Hehe, så den debatten nå, og jeg er ikke spesielt beroliget. Blablabla, vi må hjelpe, blabla. Det er jo ikke det at gjerningsmennene får for lite "hjelp" som er problemet, men men for mange av dem at de i det hele tatt er i samfunnet!

fy faen jeg visste det haha. Skal vedde på at det var SV som kom med alt det der. Hater hater SV er på nippen til å lage en gruppe som heter "Folk flest mot SV" på samme måte som det er en "Folk flest mot FRP" på facern nå.

Utlogget Rocky-Balboa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 548
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 548

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #97 : 30. oktober 2008, 22:00 »
Enig, forbryterimporten må stoppes.
Kunne vi ikke bare ha sendt hele hurven til Svalbard eller no sånn?
Billig og enkel løsning, proviant for en måned holder vel i massevis mtp at de helt sikkert har utryddet hverandre på 1-2 uker.

Det forslaget støtter jeg 100%!
Bildelogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=103777.msg1572196;topicseen#new

The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow

Protein1991

  • Gjest
Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #98 : 30. oktober 2008, 22:03 »
fy faen jeg visste det haha. Skal vedde på at det var SV som kom med alt det der. Hater hater SV er på nippen til å lage en gruppe som heter "Folk flest mot SV" på samme måte som det er en "Folk flest mot FRP" på facern nå.

Hadde meldt meg rimelig fort inn i den gruppen. Blir så jævlig irritert på SV og deres snillistiske politikk og uendelige naivitet.
Men den gruppen din hadde vel blitt lagt ned fordi den ikke er Politisk korrekt...

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #99 : 31. oktober 2008, 00:21 »
Skjer med at alle sammen her er anti-SV og tydeligvis pro-frp?
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #100 : 31. oktober 2008, 00:33 »
Skjer med at alle sammen her er anti-SV og tydeligvis pro-frp?

Ehm... ta en tur på Grorud så skjønner du hvorfor Wink

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #101 : 31. oktober 2008, 00:36 »
Ehm... ta en tur på Grorud så skjønner du hvorfor Wink

Vært der, søstra mi bodde rett atmed Gunerius, noen venner bor i samme leiligheta, har kompiser på Grønlandsleiret og så videre. De skjønner ikke problemet. Heller ikke jeg Smiley
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #102 : 31. oktober 2008, 01:17 »
Det er jo ikke noe problem for folk flest å bo på hverken Grorud eller i Oslo sentrum.. Grorud er mye utlendinger, men mest familier , både utenlandske og norske, i alle samfunnslag, selvsagt overrepresentert av arbeiderklasse. Selv har jeg bodd sentrumsnært i mange år nå, og aldri følt meg utrygg, selv ikke langs akerselva midt på natten.

Så er det vel ikke det som er problemet heller. Oslo er en ganske stor by, og man kan fint leve et helt liv der uten å bli offer for vold, men når man ser på statistikker så ser man at den volden ( og overfallsvoldtekter) oftest utføres av ikke-vestlige.

SV`s politikk er slik at det er norges feil at innvandrere bruker vold mot nordmenn, fordi VI ikke har integrert dem godt nok. Sv mener at dette er noe vi burde tolerere og klandre oss selv for. SV er dermed et selvhaterparti.

Sa brura

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #103 : 31. oktober 2008, 01:44 »
SV`s politikk er slik at det er norges feil at innvandrere bruker vold mot nordmenn, fordi VI ikke har integrert dem godt nok.

Nå må jeg nesten spørre her: hvor i politikken til SV finner du dette? Jeg er fullstendig klar over at flere av pratiets representanter har lett for å prate om mislykket integrering, men om du kan finne et eneste sitat fra en SVer, eller en del av programmet, som legger skylden for en isolert voldshandling på manglende integrering blir jeg mektig imponert. For meg virker det som om du, og andre, legger ord i munnen på partiet. Dessuten, og dette er det viktige: du overvurderer virkelig hvor mye makt SV har når det gjelder innvandringspolitikken til Norge.

SV har blitt plukket ut som syndebukken på venstresida, akkurat slik som FrP har blitt plukket ut som syndebukken på høyresida. Ofte er kritikken berettiget. Men ofte må partiene tåle mye skyts som heller burde vært rettet mot andre parteier. Hvor stor forskjell i innvandringspolitikken til SV, AP og Høyre forestiller du deg egentlig at det er? Og hvor mange av de internasjonale forpliktelsene vi har tror du det vil være mulig for Norge å droppe ved et eventuelt regjeringsskifte for FrP får dele makten?

Protein1991: du må ha gjort en dårlig søkejobb om du tror grupper i opposisjon til SV er forbudt på Facebook. Enten det, ellers er det å bidra til å vanne ut begrepet "politisk korrekthet" ytterligere bare hakket for fristende til å la sjansen gå fra seg.
Soane: "Årets nordmann"-kommentaren er et bomskudd, si hva du vil om Farah og hans retarderte argumentasjon, men en drapsmann er han ikke.

Er det så forbanna vanskelig for folk å kritisere innvandringspolitikk eller innvandring i seg selv uten å forsøple innleggene sine med løgn, billig retorikk og sammenligninger som i beste fall er helt på trynet?

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #104 : 31. oktober 2008, 09:16 »
Klippet litt fra aftenposten, vedrørende det systemet de har i Danmark:

I Danmark holder det at en psykisk syk begår et innbrudd for å idømme tvungen behandling. Her i landet må en med mentale lidelser begå alvorlig kriminalitet for å bli idømt det samme. - Vet han er på sykehus, men ikke hvorfor

Den alvorlig sinnslidende norsk-somalieren (36) som er siktet for drapsforsøk på fem personer i Oslo sentrum tirsdag, har et titall småkriminelle forhold bak seg. Likevel ble han sjelden straffeforfulgt og ikke idømt tvungen psykiatrisk behandling, fordi lovbruddene ikke var grove nok. Det var før tirsdag.

Minst 61 i gråsonen.
36-åringen deler historie med mange andre, alvorlig sinnslidende gjengangere.

Fra 2004 til 2007 ble 7823 saker henlagt i norske politidistrikter på grunn av utilregnelighet. Bak sto 785 personer, hvorav 61 ble betegnet som klart utilregnelige med gjentatt og hyppig kriminell aktivitet.

Ni av ti er født i Norge, og 65 prosent var på uføretrygd. Fellesnevner er psykiske problemer og rus. Det viser tall fra Mæland-utvalget, som har vurdert strafferettslige reaksjoner mot utilregnelige.

De er for syke til å dømmes til straff, men blir ikke dømt til behandling fordi forbrytelsene ikke er grove nok. I Norge kommer tvungen psykisk helsevern først inn i bildet ved alvorlige voldsforbrytelser, voldtekt, frihetsberøvelse eller ildspåsettelse.

I Danmark rister de på hodet.

- I Danmark har vi ikke dette problemet med at det er noen som er psykisk syke og begår kriminalitet igjen og igjen, fordi man er for syk for å komme i fengsel og fordi forbrytelsen er for liten til å bli idømt behandling, sier overlege ved Retspsykiatrisk avdeling i København, Dorte Sestoft.

I Danmark er terskelen nemlig mye lavere for hvilke forbrytelser tvungen psykiatrisk behandling kommer til anvendelse. Såfremt den siktede er alvorlig sinnslidende holder det med innbrudd, ran eller narkotikasalg - i praksis alle forbrytelser med høyere straffereaksjon enn bøter.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!