Skrevet av Emne: badis, baltis og unknown sin sandkasse  (Lest 24631 ganger)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #105 : 31. oktober 2008, 11:10 »
Nå må jeg nesten spørre her: hvor i politikken til SV finner du dette? Jeg er fullstendig klar over at flere av pratiets representanter har lett for å prate om mislykket integrering, men om du kan finne et eneste sitat fra en SVer, eller en del av programmet, som legger skylden for en isolert voldshandling på manglende integrering blir jeg mektig imponert. For meg virker det som om du, og andre, legger ord i munnen på partiet. Dessuten, og dette er det viktige: du overvurderer virkelighvor mye makt SV har når det gjelder innvandringspolitikken til Norge.

SV har blitt plukket ut som syndebukken på venstresida, akkurat slik som FrP har blitt plukket ut som syndebukken på høyresida. Ofte er kritikken berettiget. Men ofte må partiene tåle mye skyts som heller burde vært rettet mot andre parteier. Hvor stor forskjell i innvandringspolitikken til SV, AP og Høyre forestiller du deg egentlig at det er? Og hvor mange av de internasjonale forpliktelsene vi har tror du det vil være mulig for Norge å droppe ved et eventuelt regjeringsskifte for FrP får dele makten?

Se, du får til å skrive "partiet" du også !
Sa brura

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #106 : 31. oktober 2008, 11:16 »
SV har lite makt, dessverre har AP mye, og de er ikke særlig bedre i det hele tatt.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #107 : 31. oktober 2008, 11:51 »
Se, du får til å skrive "partiet" du også !

Hæ?

Du vet, det hadde kanskje ikke vært så fryktelig dumt om du hadde prøvd å svare på tiltate en sjelden gang i blant. Du er jo ivrig til å kommentere i disse trådene, og har gjort deg selv til litt av en ildsjel når det gjelder innvandring, så det er merkelig at du tyr til skyttergrava så fort noen stiller spørsmål til det du skriver.

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #108 : 31. oktober 2008, 12:21 »
Hæ?

Du vet, det hadde kanskje ikke vært så fryktelig dumt om du hadde prøvd å svare på tiltate en sjelden gang i blant. Du er jo ivrig til å kommentere i disse trådene, og har gjort deg selv til litt av en ildsjel når det gjelder innvandring, så det er merkelig at du tyr til skyttergrava så fort noen stiller spørsmål til det du skriver.

Dette er et innlegg der det problem matisk for andre enn den personen du siktet til å skrive noe videre på. Smiley

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #109 : 31. oktober 2008, 13:27 »
Jaja...

Vel...

Det jeg tror og mener er at det som alle andre betegner denne manne som psykotisk og utilregnelig er bare tull egentlig. Han er ganske enkelt en somaler.

Mange av dere skulle ha bare visst hva slags tilstander det er i Somalia. Døde folk ligger i sidegatene uten at noen bryr seg.

Kommer man i slosskamp med en somaler der nede så er det den som skyter først som kommer best fra det.

Var en hendelse i England for noen år siden der 2 somalere hadde voldtatt et spebarn. Grusom hendelse. De hadde i ettertid hevdet at dette kurerte AIDS.

Somaler = psykotisk by default.

Skal ikke skjære alle over en kam, men jeg mener at man kan ikke prøve å "helbrede" en person som har helt totalt motsatt syn på menneskeverdi og lever 3000 år tilbake i tid. Man kan ikke vurdere psyken til en slik person etter normale vurderinger.

Slike ting som at en somaler knivstikker uskyldige er vanlig kost i somalia. Og deres vanlige leve sett blir lett sett på som småkrinimell i våre øyne.

Nå er jeg sikkert rasist, men da får nå det bare være.

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #110 : 31. oktober 2008, 13:33 »
hvor har du vært de siste 10åra?
vi er faktisk godt igang =)

Hehe, du har rett, jeg skulle skrevet vi bør fortsette å slippe inn alle disse...

Men enig med Balthazar, en bør holde seg til det som er fakta i sakene når man diskuterer.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #111 : 31. oktober 2008, 14:18 »

 en bør holde seg til det som er fakta i sakene når man diskuterer.

Ja, og fakta er at somaliere sammen med enkelte andre minoriteter er overrepresentert på den grove voldskriminaliteten i Norge, til TROSS for en betydelig mindretall. Om dette er fordi de er som de er, eller fordi vi feiler i integreringspolitikken driter jeg egentlig i, da det koker ned til at jeg ikke vil ha de i landet på bakgrunn av ovenevnte punkt.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #112 : 31. oktober 2008, 14:31 »
Hæ?

Du vet, det hadde kanskje ikke vært så fryktelig dumt om du hadde prøvd å svare på tiltate en sjelden gang i blant. Du er jo ivrig til å kommentere i disse trådene, og har gjort deg selv til litt av en ildsjel når det gjelder innvandring, så det er merkelig at du tyr til skyttergrava så fort noen stiller spørsmål til det du skriver.

Ok, så hva mener du jeg skal gjøre? Leite igjennom alle blekker, alle avisartikler, gå på lydarkivet til alle mulige instanser, nrk, deichmanske , whatever for å finne frem et sitat? Det vil komme til å bli et ekstremt stort prosjekt, og jeg har egentlig ikke tid til å sette av et år på det. Men kan ikke DU, som tydligvis synes dette var noe man burde klare, bruke litt tid på å bevise det motsatte? Jeg vil ha et skriv i posten ( send meg en pm, så får du adressen min) med alle sitater noensinne fra SV, der du setning for setning har gått igjennom og sjekket at det IKKE har vært sagt.

Sa brura

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #113 : 31. oktober 2008, 14:54 »
Robåten er hullete. Jeg skal gjøre dette så enkelt som mulig for deg.

Du fremlegger en ganske grov påstand om partiet SV i sin helhet. Du hevder at «det er norges feil at innvandrere bruker vold mot nordmenn»,  «Sv mener at dette er noe vi burde tolerere og klandre oss selv for» og «SV er dermed et selvhaterparti». Det minner mye om den typiske holdningen vi kjenner som "dagbladets kommentarfelt" hvor SV fremstilles som en gruppe landssvikere som burde dømmes deretter. Greit nok, ingen skal kunne hindre deg fra å påstå dette. Vi står imidlertid igjen med et ganske stort «men».

Om du ønsker at noen skal ta det du sier alvorlig er du nødt til å la andre se informasjonen du baserer deg på. Ettersom holdningen du beskriver tydeligvis gjennomsyrer partiet burde dette være en enkel sak. Dette har du dessverre ikke tid til, og velger dermed å skyve bevisbyrden over på meg. Kort og forenklet: «Tror du meg ikke har du å finne motstridende beviser»



Om du ser din egen urimelighet kan du hoppe over det følgende. I motsatt tilfelle kan du vurdere følgende eksempel:


La oss si en bruker på forumet, for eksempel undertegnede, velger å stemple deg som en rasist. (For å gjøre det klart: jeg mener ikke at du er en rasist, så dette er et eksempel for eksempelets skyld). Jeg kommer med følgende påstander: «Unknown Soldier mener at de kriminelle handlinger som har vært utført mot enhver gruppe som ikke er av nordisk ætt er noe de burde tolerere og klandre seg selv for, da de beveger seg på vårt territorium og dessuten er laverestående mennesker fra naturens side» og «Unknown Soldier er dermed en rasist».

Dette er alvorlige påstander, og definitivt ikke noe jeg tror du ville ment. Men om jeg altså hadde valgt å skrive dette på forumet her, og du hadde kommentert dette. Ville du mene at bevisbyrden var din? At om jeg skrev at «Jeg vil ha et skriv i posten (send meg en pm, så får du adressen min) med  sitater av alt du noensinne har sagt, der du setning for setning har gått igjennom og sjekket at det IKKE har vært sagt.»

Sannsynligvis ikke. Om du ikke ser din egen urimelighet gir jeg opp, har mer enn nok av pensum å komme meg gjennom i år til at jeg kan bruke tid på dette.

Og for å ha det på det klare: jeg har aldri hevdet at SV ikke prater om feilslått integrering og at nordmenn må ta ansvar for dette. Jeg har hevdet at de (iallfall ikke noen sentrale medlemmer) aldri har gått ut og lagt skylden for grusom kriminalitet begått av folk av utenlands opprinnelse på det norske folk.

Utlogget JERNKJEMPEN

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 42

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #114 : 31. oktober 2008, 15:02 »
Ja, og fakta er at somaliere sammen med enkelte andre minoriteter er overrepresentert på den grove voldskriminaliteten i Norge, til TROSS for en betydelig mindretall. Om dette er fordi de er som de er, eller fordi vi feiler i integreringspolitikken driter jeg egentlig i, da det koker ned til at jeg ikke vil ha de i landet på bakgrunn av ovenevnte punkt.
 Dette er jo helt riktig ..De er overrepresentert i grove vold og voldtekter saker ..problemet er jo at norske straffer for disse menneskene er ferie! Og bedre mat og senger en på asylmottaket.  Man får ikke endret de overtroiske og relgiøse holdningene disse blir hjernevasket med fra de er spedbarn...KUN en straff som nytter..dødsstraff...Da er problemet løst både for oss og landene de kommer fra!!

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #115 : 31. oktober 2008, 15:07 »
For det første er det ikke nødvendigvis ordrett sitert fra noen SV-politiker, eller kanskje ikke engang i nærheten. Men deres innvandringspolitikk synes jeg alikevell er synonymt med det jeg skrev, selv om de ikke sier dette selv. Trodde du oppfattet det..

Jaja, har også et studium jeg må igjennom, som er så langt unna politikk som overhode mulig ( joda, her kan du selvsagt si " og godt der det" )
Sa brura

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #116 : 31. oktober 2008, 15:10 »
 Dette er jo helt riktig ..De er overrepresentert i grove vold og voldtekter saker ..problemet er jo at norske straffer for disse menneskene er ferie! Og bedre mat og senger en på asylmottaket.  Man får ikke endret de overtroiske og relgiøse holdningene disse blir hjernevasket med fra de er spedbarn...KUN en straff som nytter..dødsstraff...Da er problemet løst både for oss og landene de kommer fra!!
Asylsøkere bedriver kriminalitet for å få litt bedre stell enn det har på asylmottaket??? Eneste som det burde vært dødsstraff for er slike skarpsindige slutninger.

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #117 : 31. oktober 2008, 15:14 »
Asylsøkere bedriver kriminalitet for å få litt bedre stell enn det har på asylmottaket??? Eneste som det burde vært dødsstraff for er slike skarpsindige slutninger.

Er vel ikke nødvendigvis kun en slutning dette. Men mer en relevant observasjon over tid som alle som vil godta realitet og ikke leve i fornektelse på grunn av å være politisk korrekt har lagt merke til.

Utlogget BroadRipple

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #118 : 31. oktober 2008, 15:29 »
Balthazar kan du ikke bare holde kjeft.

Neida, men har alltid lurt på en ting. Er du utlending selv? Siden du alltid forsvarer de, ikke at det er noe galt med det.

Utlogget JERNKJEMPEN

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 42

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #119 : 31. oktober 2008, 15:32 »
Asylsøkere bedriver kriminalitet for å få litt bedre stell enn det har på asylmottaket??? Eneste som det burde vært dødsstraff for er slike skarpsindige slutninger.
Tydeligvis sånne som DEG som styrerer dette landet og kansje derfor er det som det er ? Men ettersom du er på deres side burde du kansje dele deres skjebne......

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!