Skrevet av Emne: badis, baltis og unknown sin sandkasse  (Lest 24633 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #165 : 03. november 2008, 11:19 »
Seriøs debattkultur hører hjemme hos rødvinsdrikkende sosialister som har levd ett beskyttet liv. Vi mannfolk med hår på brøstet ( du får det om en 4-5 år, kanskje ) evner å kalle en spade for en spade og harselere litt med ting, til og med dra en spøk i ny og ne uten å måtte lire av oss flere a4 sider med sosialistisk, teoretisk møl.

Når det gjelder hagenisser skulle jeg gjerne stoppa deg ut og brukt deg under neste utstilling.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #166 : 03. november 2008, 12:24 »
Om ikke annet er du den perfekte skygge av den stereotypiske idiot. Om seriøsitet er homofilt stiller jeg ræva fri til disposisjon Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #167 : 03. november 2008, 12:33 »
Ok, bend over then, I'm serious too!!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #168 : 03. november 2008, 12:40 »
Om ikke annet er du den perfekte skygge av den stereotypiske idiot. Om seriøsitet er homofilt stiller jeg ræva fri til disposisjon Smiley

Største problemet ditt er at du ikke evner å se at dette ofte er en måte å mobbe stereotypene på. Selv er jo du en skikkelig stereotypisk Rød-velger, f.eks., dog uten snev av sjølironi eller humor.

Men flott at noen er seriøse, tenk om det kun var Fleksneser på forumet, ville blitt bare kødd, og mest sannsynlig endt med verdensskrig.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #169 : 03. november 2008, 14:25 »
Balti: Jeg hadde tatt deg på flekken, men har fast følge å hun liker ikke at jeg driver å kåler på med andre guttebasser. Ellers er jeg sikker på at du er en deilig kjeks, så jeg sender deg en PM hvis ting skulle gå lukt åt helvete.   Kiss Kiss





Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #170 : 03. november 2008, 14:30 »
Balti: Jeg hadde tatt deg på flekken, men har fast følge å hun liker ikke at jeg driver å kåler på med andre guttebasser. Ellers er jeg sikker på at du er en deilig kjeks, så jeg sender deg en PM hvis ting skulle gå lukt åt helvete.   Kiss Kiss
Bare vær forberedet på at han kommer til å prate og småkjefte under hele akten, om den skulle finne sted. Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #171 : 03. november 2008, 14:34 »
Bare vær forberedet på at han kommer til å prate og småkjefte under hele akten, om den skulle finne sted. Smiley

Jeg skal penetrere han så langt inn at kølla mi pirker borti drøvelen hans!

Da tenker jeg at den gamle røya får en annen låt på pipa si ja...
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #172 : 03. november 2008, 14:34 »
"Just gag him!" Hehehehe... Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #173 : 03. november 2008, 17:40 »
Jeg skal penetrere han så langt inn at kølla mi pirker borti drøvelen hans!

Da tenker jeg at den gamle røya får en annen låt på pipa si ja...

"Just gag him!" Hehehehe... Grin

Manglende humor har vært et gjenganger når folk skal kritisere meg, og jeg lurer ofte på om det ligger noe i det. Jeg sliter med å flette inn humor og morsomheter i emner som omhandler drap, voldtekt eller andre alvorlige temaer. Kjedelig, det der. Forøvrig er det lys i enden av tunellen: innlegg som de siterte dukker opp og bekrefter at det å ha en smak som ikke faller inn under hva det gjengse forummedlem anser som god humor er kanskje ikke er utelukkende negativ. :p

Sånn apropos ser jeg frem til dagen folk begynner å fokusere på hva jeg skriver, og ikke hvordan jeg skriver det eller hvem man forestiller seg at jeg er som person. Spåkona til Khan er sikert nærmere blinken enn det dere har vært foreløpig, men det er nesten litt smigrende at folk tar en så personlig interesse i dette med å avkle meg (no pun intended). Kan vi bare konkludere med at skrivemåten min på forumet reflekterer hvem jeg er i det virkelige liv 100% (ei grå og grinete mus) og så ta tak i litt viktigere debattmomenter? Smiley

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #174 : 03. november 2008, 17:51 »
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #175 : 03. november 2008, 18:09 »
nøkkelen til å få bukt med vold uansett etnisk bakgrunn, er strengere straffer Cool
har egentlig vert litt motstander av folk som mener at en bør sende tilbake kriminelle utlendinger som begår alvorlige straffbare handlinger
men nå tror jeg at det er på tide å sende innvandrere ut av landet uansett om dem har rukket å bli norske statsborgere
er på tide å ta "ballegrep" på den negative utviklingen her til lands,og det gjelder også nordmenn
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #176 : 03. november 2008, 18:09 »
javelite: Du er klar over betydningen av "O RLY", ikke sant? Jeg skal hjelpe deg litt på vei: "Oh really?" Smiley

No offence, men jeg tror du har en slags verdensrekord i å dra frem diverse internett-meme i helt feil situasjon. Så var det dette med humor igjen, da :p

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #177 : 03. november 2008, 18:31 »
javelite: Du er klar over betydningen av "O RLY", ikke sant? Jeg skal hjelpe deg litt på vei: "Oh really?" Smiley

No offence, men jeg tror du har en slags verdensrekord i å dra frem diverse internett-meme i helt feil situasjon. Så var det dette med humor igjen, da :p

Fint at du prøver deg på litt humor her da, dog uten særlig hell Wink
Sa brura

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #178 : 03. november 2008, 18:33 »

Profeten:

Angående håndteringen av Ali-Farah saken, deriblant uttalelsene til Kristin Halvorsen, så synes jeg det var meget uprofesjonelt og uheldig slik SV (med kristin i spissen) håndterte denne saken ovenfor media. Slik vi definerer rasisme og fordommer, så er faktisk mange utlendinger selv med på å bidra til denne polariseringen, samt at de gjerne har flere fordommer mot etniske norske - enn hva enkelte av oss har imot de. Så her er jeg helt enig! Allikevel synes jeg det er en forenkling å gi "venstresiden" skylden for "snillisme". Det er flere nyanser enn som så.

- Angående kilder, så er det ganske vanlig at man gir en referanse når man refererer til en kilde. Jeg skal slippe å måtte lete opp kilder som andre kommer med :-)

- Jeg kommer ikke med forslag til løsning selv - og det er helt riktig. Rett og slett fordi jeg ser hvor vanskelig og komplekst dette er, og jeg tror ikke jeg selv klarer å "koke opp" en god nok løsning som jeg kan presentere som en fasit på et forum. Det er mange fordeler og ulemper med flere løsninger, noe som gjør problemstillingen desto mer komplisert og vanskelig.

Men angående det å miste sitt statsborgerskap, så er jeg helt uenig med deg. Dette synes jeg faktisk er litt hårreisende. Hvem av oss kan egentlig definere oss som "norske". Hvor skal grensen gå? Har hudfarge eller foreldre sin etnisitet noe å si? Må man være født i Norge? Skal personer som kommer hit fra andre land ALDRI ha muligheten til å oppnå de samme rettighetene som oss? Gjør det at jeg har en skots bestefar meg noe mindre norsk enn deg?

Skal man begynne å forskjellsbehandle mennesker basert på etnisk tilhørighet, så begynner man å krysse en farlig grense mot en ideologi vi mennesker ikke er tjent med.

Hvis ikke du bor i oslo selv, så foreslår jeg at du tar deg en tur :-) Mye mulig du har vært der mange ganger, men imo er ikke oslo spesielt farlig!Jeg føler meg iallefall aldri uttrygg, og det gjør heller ikke de jeg kjenner som bor i oslo :-) Har det noe med fremmedfrykt og fordommer å gjøre?



http://www.ssb.no/emner/03/05/rapp_200018/rapp_200018.pdf

Side 35: Gjerningsmenn blant nordmenn og ikke-vestlige. Alle typer lovbrudd: Nordmenn 27,7 pr 1000 innbyggere, ikke-vestlige 53,4.

Når det gjelder statsborgarskap ser du ut som om du har misforstått meg noe. Nei, hudfarge har ikke noe å si i mitt forslag. I mine øyne er du selvsagt med din skotske bestefar like norsk som meg, og en født i Norge med utenladske foreldre er like norsk som meg, uansett hudfarge. Jeg mener at en født i annet land som i voksen alder innvandrer til Norge bør miste sitt statsborgerskap ved alvorlig kriminalitet (om ikke bør det i det miste være en lang prøveperiode før vedkommende får statsborgerskap). En som er født i Norge kan selvsagt ikke miste sitt statsborgerskap uansett. Vi forblir nok uenige her, jeg kan forstå dine innvendinger, men jeg vil til syvende og sist sette allmenn sikkerhet først. Innvandrere som ikke begår alvorlig kriminalitet har ikke noe å frykte fra mitt forslag, og det vil jo si de aller fleste.

Har vært en del i Oslo, både på dagtid og kveldstid/nattestid og det skal sies at jeg aldri har opplevd noe negativt verken fra etnisk norske eller ikke-norske. Imidlertid må man bo et sted over tid for å få et skikkelig inntrykk, noe jeg ikke har, og mine kilder er da fastboende på østkanten som ikke har malt noe særlig pent bilde av situasjonen.

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #179 : 03. november 2008, 18:34 »
Fint at du prøver deg på litt humor her da, dog uten særlig hell Wink

Øhm. Hvor prøvde jeg meg egentlig på humor i innlegget du siterte?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!