Skrevet av Emne: badis, baltis og unknown sin sandkasse  (Lest 24620 ganger)

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #195 : 03. november 2008, 19:49 »
Greit at du ikke er helt med i verden Baltus, men The Fonz, som du beskriver her, er litt outdated da Smiley Men godt forsøk! Honnør for det

Du blander Arthur 'Fonzie' Fonzarelli med James Dean, gitt. (Og Fonzie blir aldri utdatert).

For å gjenta meg selv: jeg går ikke på blindern. Så to spørsmål:

1) Hvordan går ernæringsstudiene?
2) Til Javelite: ble det noe av jusstudiene du skulle fullføre på to år?

Shocked

Personifiserte debatter er virkelig greia. Lenge leve, og alt det der. Personlig har jeg pensum å lese, og det begynner å føles ut som om jeg har gjennomgått nøyaktig samme diskusjon 20 ganger nå. Forvent min gjenoppstandelse neste gang en tilsvarende tråd oppstår (og utvikler seg på samme vis). Men før jeg takker for meg og vender blikket tilbaket til pensumbøkene (som sansynligvis også er å finne hos Blindern-studenter) tillater jeg meg å sitere en vis mann: "Men godt forsøk! Honnør for det".


Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #196 : 03. november 2008, 19:51 »
Dysleksi og idioti er en enda verre kombo. Smiley

Idiot er jeg kanskje, men dysleksi ? Skriver tilnærmet perfekt jeg gutten min Wink

Den verste kombinasjonen er for øvrig deg og treningsforum Wink

Edit:

Oh, I get it!! Jeg skrev MBD istedenfor MDB!! rolfmassofmao!  what
Sa brura

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #197 : 03. november 2008, 19:52 »
Jeg håper for din del at du kødder i hvert eneste innlegg. Wink

mdb, berømt for sine one-linere.

Edit: kjære Baltus: har aldri skrevet at jeg skulle ta jus på 2 år, du husker nok feil. Nok en gang. Men du er jo evneveik, så ble jo ikke overrasket. Nå trur jeg du må gå, støttekontakten din leter sikkert etter deg. Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Somalier knivstikker 3 uskyldige i Oslo
« #198 : 03. november 2008, 19:54 »
Du blander Arthur 'Fonzie' Fonzarelli med James Dean, gitt. (Og Fonzie blir aldri utdatert).

For å gjenta meg selv: jeg går ikke på blindern. Så to spørsmål:

1) Hvordan går ernæringsstudiene?
2) Til Javelite: ble det noe av jusstudiene du skulle fullføre på to år?

Shocked

Personifiserte debatter er virkelig greia. Lenge leve, og alt det der. Personlig har jeg pensum å lese, og det begynner å føles ut som om jeg har gjennomgått nøyaktig samme diskusjon 20 ganger nå. Forvent min gjenoppstandelse neste gang en tilsvarende tråd oppstår (og utvikler seg på samme vis). Men før jeg takker for meg og vender blikket tilbaket til pensumbøkene (som sansynligvis også er å finne hos Blindern-studenter) tillater jeg meg å sitere en vis mann: "Men godt forsøk! Honnør for det".



Lolz

Joda, takk som spør. Er midt i andre året nå, og ligger nok ikke an til en A så langt, men tror nok at en B eller i hvert fall en C lar seg gjøre Smiley Det er mye kjemi og biokjemi, som ikke er min sterkeste side ( har jeg noen sterke sider tenker du da!?! hoho), men med tanke på innsatsnivået er jeg fornøyd! Min IQ er ett sted mellom 115 og 123 hvis du lurte på det. Ikke den høyeste, men helt klart nok til å gjennomføre det meste her i verden.

Hvordan går statsvitenskapstudiene?

Ps: Du må slutte å takke for deg hele tiden. Du vender jo alltid den spisse nesa di tilbake uansett Wink
Sa brura

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: badis, baltis og unknown sin sandkasse
« #199 : 03. november 2008, 19:55 »
først måtte jeg flytte tråden til åpent forum... nå må jeg endre navn på den også...  :Smiley  Grin

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: badis, baltis og unknown sin sandkasse
« #200 : 03. november 2008, 19:56 »
først måtte jeg flytte tråden til åpent forum... nå må jeg endre navn på den også...  :Smiley  Grin

Omg, LMAOLOLZ!!!! Smiley

Dette er direkte piiiinsomt..Nesten som når jenter fjerter på seg og blir flaue!
Sa brura

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: badis, baltis og unknown sin sandkasse
« #201 : 03. november 2008, 20:01 »
Dere er så søte så, men det ble for lite rasisme og knivstikking her. Nå er det bare kjekling. Smiley

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: badis, baltis og unknown sin sandkasse
« #202 : 03. november 2008, 20:04 »
Dere er så søte så, men det ble for lite rasisme og knivstikking her. Nå er det bare kjekling. Smiley

Hvem bryr seg om rasisme og knivstikking, når man kan gjøre narr av Baltus og MBD?!

Vet du foresten hva MBD står for? Mongo Brain Dead!
Derfor bytta de til ADHD som står for Analfabet dummingen hører dårlig!  fniiiiz

Nei, på tide å ta ut resten av rusen på en film eller tv. 
Sa brura

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: badis, baltis og unknown sin sandkasse
« #203 : 03. november 2008, 20:07 »
Støttekontakten min gikk sin vei i stad her i ren frustrasjon. Jeg satt på han hele tida, han var lei av å bli brukt som fotskammel, sa han. Også krangler jeg visst for mye, med alle jeg møter, faktisk. Kaller folk.. ting. Sier at de må gå vekk og heller prøve å finne igjen støttekontakten sin, når det egentlig er jeg som savner min egen. Sad Jeg kan ikke noe for det, lett tilbakestående med autistiske tendenser. Spør meg gjerne om jeg kan ramse opp tusen desimaler av pi, men ikke spør meg hvem som er statsminister. JEG VET DET IKKE; OKG!" er ikke min skyld, det er sivilombudsmannen sin skyld, og ambassaden i london....



Hehe bra navn på tråd. Skulle hatt flere sånne. Jeg koser meg stort, hadde det holdt på litt lenger nå hadde jeg laga meg popkorn og tatt på meg 3d-brillene. Grin


Hvem bryr seg om rasisme og knivstikking, når man kan gjøre narr av Baltus og MBD?!

Vet du foresten hva MBD står for? Mongo Brain Dead!
Derfor bytta de til ADHD som står for Analfabet dummingen hører dårlig!  fniiiiz

Nei, på tide å ta ut resten av rusen på en film eller tv. 
Ler så jeg griner

Skal lage sånn der auto-honnør script til deg, soldat-gutt, er det greit eller? Hehehe
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: badis, baltis og unknown sin sandkasse
« #204 : 03. november 2008, 20:52 »
Ingen er så smigrende..tror det nok er noe som FÅREGÅR!!!

Kan godt hende det er noe med ombudsmannen eller, vedtektssakskyndig I HURUM!!!
Jeg har , sendt, brev, til, en god del, instanser i Hurum og Svelvik og omegn , og den eneste , SÅM, jeg har fått svar fra, er ILLUMINATI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sa brura

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: badis, baltis og unknown sin sandkasse
« #205 : 03. november 2008, 20:57 »
Ingen er så smigrende..tror det nok er noe som FÅREGÅR!!!

Kan godt hende det er noe med ombudsmannen eller, vedtektssakskyndig I HURUM!!!
Jeg har , sendt, brev, til, en god del, instanser i Hurum og Svelvik og omegn , og den eneste , SÅM, jeg har fått svar fra, er ILLUMINATI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



There's only one JanB.
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: badis, baltis og unknown sin sandkasse
« #206 : 03. november 2008, 21:04 »
There's only one JanB.

Det er ikke JanB, det er Ribbsy Ribb. JanB er ikke halvparten så loonie som Ribbern!
Sa brura

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: badis, baltis og unknown sin sandkasse
« #207 : 04. november 2008, 09:26 »
Venter dog ennå på dagen da enkelte debattanter her inne kan fremme sin egen mening og komme med forslag til løsninger selv, kontra å alltid prøve å låse fast andre med sine finurlige retoriske grep og lange avhandlinger.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: badis, baltis og unknown sin sandkasse
« #208 : 04. november 2008, 09:54 »
Jeg skal svare deg her, siden du faktisk går bort fra den personlige drittslenginga:

Hvilke løsninger skulle jeg, eller andre, bidra med selv? Kritikken mot Unknown Soldier, Soane og flere gikk ikke på løsninger de hadde kommet med eller støttet (hvor var løsningene deres i denne tråden?) men useriøsiteten i innleggene og at førstnevnte nektet å underbygge påstandene sine, som tross alt var ganske grove. Se over innleggene som startet hele greia igjen ...

Det jeg finner mest interessant er at du "venter dog ennå  på dagen da enkelte debattanter her inne kan fremme sin egen mening" men tilsynelatende finner det irrelevant at Soldier aldri gadd svare meg på de punktene jeg arresterte han på. Selv når det svaret jeg forventet gikk direkte på hva han hadde skrevet mens det svarer du forventer går på noe jeg ikke har kommentert eller nevnt med ett eneste ord? Men for all del, man skal vel ikke forvente det samme fra meningsfeller som fra motdebattanter? Eventuelt det, eller den samme gamle "Seriøs debattkultur hører hjemme hos rødvinsdrikkende sosialister som har levd ett beskyttet liv." Det er vanskelig å fastlåse folk som frivillig har surret seg inn i tvangstrøya, vet du.

Har ikke sitert fra eller referert til noen av de som har pratet om tvungen hjemsendelse som løsning. Og når jeg ikke kommenterer noe løsningsorientert,  hva skulle være en alternativ løsning? Også, siden gamle grekere er where it's at skal jeg sitere min mann Sokrates fra forsvarstalen hans før dødsdommen ble fastslått:

"Hver gang går det nemlig slik til, at de tilstedeværende tror at jeg eier viten om de emner som jeg viser at min motpart i diskusjonen mangler"

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: badis, baltis og unknown sin sandkasse
« #209 : 04. november 2008, 10:51 »
Følte deg truffet nå ja. Det sier jo sitt.

Å begynne å sitere de gamle grekere er i seg selv direkte flaut, og du bør virkelig ikke begynne å dra de parallellene der.

De du nevner har ivertfall i lignende tråder sagt sin mening, mens du kjører den samme gamle tralten. Du bruker samme type unnvikende/angripende retorikk teknikk som politikerne gjør. Du synes sikkert at du er veldig smart og tror du briljerer slik du holder på. Men ser man litt nøye på innleggene dine så er dette møl fra ende til annen, som man kunne klippet og limt rett inn fra nærmest hvem som helst politisk nettblogg.

Det du KAN vinne litt på, er at du har TID og GIDDER å skrive laaange innlegg - skulle jeg svart deg på alle punkter ville mitt innlegg måtte blitt enda lenger enn ditt.

Jeg har ingen problemer med å kunne være konstruktiv og komme med konkrete tiltak jeg mener vår regjering kunne gjort annerledes - men du ville kun angrepet meningene og forslagene mine,kontra å komme med dine egne synspunkter. Dette antagelig fordi du ikke har noen egentlig, men liker å fyre oppunder en diskusjon. Dette er også hovedgrunnen til at ikke bare jeg, men flere her inne synes du er en liten bedrevitende pjokk.

Hadde du blitt sittende fast i ett debattprogram mot en gjennomsnittlig oppegående,la oss si, taxisjafør hadde du blitt eid. Du imponerer ingen med fremmedordene du har lært nylig på skolen eller av moren din. Det er hva du står for til syvende og sist, og hvordan du klarer å argumentere for dette slik at alle, selv ett barn, skal kunne forstå det, som teller.

Det som er skummelt er når du og dine likestilte plutselig en gang får makt til å faktisk bestemme noe, og ta avgjørelser. Jeg skulle like å se deg komme med en integreringsplan som ville fungert, og ellers asylpolitiske avgjørelser. Det er disse temaene som du aller hissigst setter på agendaen her på TF ivertfall, og selv om du ikke kommer med forslag selv så regner jeg med at du har meningene dine langt ut på venstresiden politisk sett.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!