Skrevet av Emne: Freestlye Rap Battle: Translated  (Lest 1490 ganger)

dodraugen2k

  • Gjest
Freestlye Rap Battle: Translated
« : 05. november 2008, 19:44 »

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Freestlye Rap Battle: Translated
« #1 : 05. november 2008, 20:18 »
Ser du er ute etter å fiske komplimenter vedrørende din tidligere mangel på humoristisk sans, som nå er oppgradert til "kul og folkelig" humor.

Fra spøk til revolver..

Funny Cheesy
Sa brura

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Freestlye Rap Battle: Translated
« #2 : 05. november 2008, 20:25 »
Ser du er ute etter å fiske komplimenter vedrørende din tidligere mangel på humoristisk sans, som nå er oppgradert til "kul og folkelig" humor.

Atte hæ?

Du gjorde bitterheten tydelig i sandkassa. Om jeg ikke skal kunne lage innlegg i fremtiden uten at du trekker inn konspirasjonsteoriene dine og den liksom- agendaen min om å omsider vinne din gunst har vi noen kjedelige innlegg i vente ... Sånn seriøst, trolling er virkelig latterlig, og jeg tror jeg snakker på vegne av ganske mange medlemmer når jeg påstår at "diskusjonen" også har gått over til det latterlige.

På tide å vokse opp?

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Freestlye Rap Battle: Translated
« #3 : 05. november 2008, 20:41 »
Kan ikke dere to bare holde kjeft for en gangs skyld?

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Freestlye Rap Battle: Translated
« #4 : 05. november 2008, 20:44 »
Kan ikke dere to bare holde kjeft for en gangs skyld?

Takk for at du gjentar poenget i innlegget mitt, altså. Jeg er selvsagt enig, og det er ikke tilfeldig at jeg ikke har svart trollinga i sandkasse-emnet. Klart, skal ethvert innlegg jeg i fremtiden skriver bli etterfulgt av sårede følelser blir det vanskelig.

Men ja, sorry for all off-topic-skrivinga.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Freestlye Rap Battle: Translated
« #5 : 05. november 2008, 23:56 »
Atte hæ?

Du gjorde bitterheten tydelig i sandkassa. Om jeg ikke skal kunne lage innlegg i fremtiden uten at du trekker inn konspirasjonsteoriene dine og den liksom- agendaen min om å omsider vinne din gunst har vi noen kjedelige innlegg i vente ... Sånn seriøst, trolling er virkelig latterlig, og jeg tror jeg snakker på vegne av ganske mange medlemmer når jeg påstår at "diskusjonen" også har gått over til det latterlige.

På tide å vokse opp?
Du er den faktisk eneste som ikke tok spøken hans.

Fra spøk til revolver..

Ganske bra den der, må si jeg lo godt.  biggrin Obama-stemmere? Huh Hehe Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Freestlye Rap Battle: Translated
« #6 : 06. november 2008, 10:48 »
Atte hæ?

Du gjorde bitterheten tydelig i sandkassa. Om jeg ikke skal kunne lage innlegg i fremtiden uten at du trekker inn konspirasjonsteoriene dine og den liksom- agendaen min om å omsider vinne din gunst har vi noen kjedelige innlegg i vente ... Sånn seriøst, trolling er virkelig latterlig, og jeg tror jeg snakker på vegne av ganske mange medlemmer når jeg påstår at "diskusjonen" også har gått over til det latterlige.

På tide å vokse opp?

Lool..Det faktum at du ikke forstår sosiale interaksjoner, Baltus, er vel ikke lenger noe å lure på. Jeg er faktisk dypt skuffet over at du viser like lite sosial intelligens som Erik Ribsskog, og at du ikke engang forstod at jeg spøkte med deg. Jeg synes videoen var funny.  Du tåler ikke engang en liten dytt i siden, og det er greit. Skal slutte å mobbe deg , da du tydligvis har blitt mobbet så mye som barn/tenåring (dvs, present time) at du har blitt immun mot både selvironi og kameratslig erting.
Sa brura

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!