Skrevet av Emne: obama vs McCAIN  (Lest 5937 ganger)

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: obama vs McCAIN
« #30 : 04. november 2008, 13:32 »
Obama vinner lett! Håper han kan bidra til noen positive endringer. Han er neppe noen mirakelmann, men en hvilken som helst intelligent person vil være et enormt steg opp i forhold til Bush.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget siljem

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 120

Sv: obama vs McCAIN
« #31 : 04. november 2008, 13:35 »
Liker ikke at det skal være så jævlig politisk korrekt å "heie på" Obama. En annen ting jeg har merket meg, er at når man spør folk hvorfor de vil se ham som president, svarer folk: "Fordi han er svart." Persolig har jeg ikke tatt stilling i saken. Men det blir spennende å se hvordan det utvikler seg i USA i løpet av de fire neste årene, uansett utfall.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: obama vs McCAIN
« #32 : 04. november 2008, 13:39 »
Ikke ment helt seriøst, selvfølgelig, men mener å huske å ha lest et sted at i løpet av de siste 10 valgene har den høyeste vunnet 8 av gangene. Amerikanerne ser visst på presidenten som en farsfigur som skal forsvare dem, og de fleste vil vel forsvares av en som er så stor som mulig.. Ikke mine ord, bare så det er sagt, leste det i VG eller no. Tongue

Dette er jo så random som det går an. 8 av de 10 siste bussjåførene jeg har hatt har hatt mørkt hår istedenfor blondt (50/50) sjanse, derfor ser busselskapene etter en med mørkt hår fordi det er lite arisk, fordi de mener folk av ikke arisk utseende er bedre til å kjøre.

Eeeh. Eller tilfeldigheter.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: obama vs McCAIN
« #33 : 04. november 2008, 13:44 »
Så lenge alle andre håper på Obama så får vel jeg heie på at McCain vinner selvfølgelig!
Jeg har ingen tro på at det blir noen ny politikk i USA selv om man får en demokrat bak roret.

Hilsen den konservative kverulanten.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Explosive

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 101

  • It ain`t over `til it`s over!
Sv: obama vs McCAIN
« #34 : 04. november 2008, 13:45 »
Foretrekker Obama foran John McCain (eller var det McClane?) og det kan nevnes at jeg foretrekker Bush framfor Palin. Det kvinnemennesket gir meg frysninger.... Bush vet man i alle fall hvor man har. MEN, jeg blir ikke overrasket om de hersens amerikanerne presterer å velge McCain som neste president.  
Citius, Altius, Fortius

Utlogget Explosive

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 101

  • It ain`t over `til it`s over!
Sv: obama vs McCAIN
« #35 : 04. november 2008, 13:47 »
Obama vinner lett! Håper han kan bidra til noen positive endringer. Han er neppe noen mirakelmann, men en hvilken som helst intelligent person vil være et enormt steg opp i forhold til Bush.

En hvilken som helst sjimpanse ville ha vært et positivt steg opp i forhold til Bush.
Citius, Altius, Fortius

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: obama vs McCAIN
« #36 : 04. november 2008, 13:49 »
Hvis amerikanerne velger mccain fortjener de ikke bedre.

Men uansett så tror jeg neppe han fortsetter i Bush's fotspor. Men Obama er nok best siden han er Democrat og USA trenger å jevne ut de sosiale forskjellene litt.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: obama vs McCAIN
« #37 : 04. november 2008, 13:52 »
Liker ikke at det skal være så jævlig politisk korrekt å "heie på" Obama. En annen ting jeg har merket meg, er at når man spør folk hvorfor de vil se ham som president, svarer folk: "Fordi han er svart." Persolig har jeg ikke tatt stilling i saken. Men det blir spennende å se hvordan det utvikler seg i USA i løpet av de fire neste årene, uansett utfall.
Jeg tror først og fremst folk i Europa er tilhengere av Obama fordi han ikke representerer en ideologi som er like langt til høyre som McCain. Generellt sett funker det svært dårlig å helle for mye mot en av retningene, enten det er for mye mot venstre, eller for mye mot høyre.

Videre representerer McCain en del gammeldagse kristne verdier som heldigvis ikke på langt nær er like viktige i Europa som de er i USA.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: obama vs McCAIN
« #38 : 04. november 2008, 13:57 »
Trodde jeg skulle klikke da en McCain velger sa dette : Reporter ; Why wont you wote for Obama ? McCain velger ; Uhm ... Because hes a nigger !!

Såg noen andre dette på tv2 ? Fy faen ...
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget siljem

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 120

Sv: obama vs McCAIN
« #39 : 04. november 2008, 14:00 »
Ja, europeere kan vel ha litt vanskeligheter med å identifisere seg med McCain, eller amerikanske verdier generelt. Det er kanskje derfor det er litt vanskelig å sette seg inn i alt. Men det er jo ganske morsomt å se valgkampen og virkemidlene som brukes. Det er så åpenbart at det er latterlig.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: obama vs McCAIN
« #40 : 04. november 2008, 14:36 »
Så lenge alle andre håper på Obama så får vel jeg heie på at McCain vinner selvfølgelig!
Jeg har ingen tro på at det blir noen ny politikk i USA selv om man får en demokrat bak roret.

Hilsen den konservative kverulanten.

Tror nå at bare det å få noen som ikke er like krigshissige vil kunne ha en effekt.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: obama vs McCAIN
« #41 : 04. november 2008, 14:41 »
Obama er halvt svart halvt hvit er han ikke?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: obama vs McCAIN
« #42 : 04. november 2008, 14:42 »
Obama er halvt svart halvt hvit er han ikke?

Har kun sett ham med buksene på, så jeg er usikker.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: obama vs McCAIN
« #43 : 04. november 2008, 14:45 »
Til opplysning: Store deler av alle nordmenn som utvandret til USA kom fra bibelbeltet på sørlandet, sørvestlandet. De kristenfundamentale verdiene som karakteriserer Amerika i moderne tid er en etterlevning som de NORSKE bosetterne har fremhevet fremfor noen andre av de ulike etniske gruppene som utgjør dagens amerikanere.

Det er også hevdet at USA ikke ville vært slik det er i dag uten det radikale tilskuddet med nordmenn som strømmet over havet...

Så på en måte har vi "oss selv å takke" for forholdene i USA...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget DanielF

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 168

Sv: obama vs McCAIN
« #44 : 04. november 2008, 14:57 »
Til opplysning: Store deler av alle nordmenn som utvandret til USA kom fra bibelbeltet på sørlandet, sørvestlandet. De kristenfundamentale verdiene som karakteriserer Amerika i moderne tid er en etterlevning som de NORSKE bosetterne har fremhevet fremfor noen andre av de ulike etniske gruppene som utgjør dagens amerikanere.

Det er også hevdet at USA ikke ville vært slik det er i dag uten det radikale tilskuddet med nordmenn som strømmet over havet...

Så på en måte har vi "oss selv å takke" for forholdene i USA...

Skal vi takke oss selv for verdier våre tipp-oldeforeldre hadde what
Self improvement has always been a passion of mine. - Homer Simpson

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!