Skrevet av Emne: Kampsport og styrke  (Lest 1441 ganger)

Utlogget N1co

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1

  • Nico heite ej å ej trena kampsport.. woho =p
Kampsport og styrke
« : 09. november 2008, 20:27 »
Hei.. Jeg er da helt ny i trening osv.. men jeg har nå får ikke så veldi lenge siden startet med kick boxing og taekwondo.. Kick boxing er mandag(18.00-19.30) og onsdag(19.15-20.45)  / Taekwondo er tirsdag(18.00-19.30) og torsdag(20.30-22.00)  .. men jeg tenkte å føye inn styrke trening mandag, onsdag, fredag .. siden jeg slutter av jobb hverdag kl 14.30 har jeg da fra ca kl 15.00 til 16.00 og trene på.. Det jeg er ute etter og vite er.. vell egentli alt Embarrassed som foreksempel trenings program, måltid, hva jeg burde spise osv og når :-P
Mudo - Trening med mening :-o

Utlogget krugans

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 895

Sv: Kampsport og styrke
« #1 : 09. november 2008, 22:03 »
Hmmm

Jeg skjønner godt at det er lett å la seg rive med når man finner noe man liker, men det er viktig å la kroppen hvile mellom hver trenings økt. Ikke noe iveien med å kombinere styrketrening med kampsport, men med måte.

hvis du trener kampsport 4 dager i uka kunne jeg egentlig ikke tenke meg å trene styrke mer enn endag i uka. Det er veldig lett å miste motivasjonen og allt blir ett slit, jeg vill anbefale deg å ta det gradvis, tren kickboxing og taekwondo alene en så kan du supplere etterhvert med styrke økter.

av styrke program så kan du jo teste dogcrap har god erfaring med det! hvis du modifiserer dette programmet til å kun dreise seg om base øvelser i starten så er det veldig nyttig.

hva du bør spise er det ikke lett å svare på, men få i deg rikelig med næring etter trening ihvertfall!






Utlogget Lillefighter

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 649
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 649

Sv: Kampsport og styrke
« #2 : 10. november 2008, 18:14 »
Er greit å konsentrere seg om en kampsport..du kan jo selvfølgelig trene to,men da burde de ha
litt tilhørighet..boksing og kickboxing,MMA og thaiboxing(eller kb),MMA og bryting.
Kickboxing og TKD er jo ganske langt unna hverandre da..,burde vel anbefale deg å droppe pyjamasidretten,men det er da opp til deg hva du vil bruke tiden din på..men du blir ikke en god kickboxer av å drive med TKD ved siden av..og vica versa..

Også burde du ikke bare ha styrke i tillegg til kampsporten,men også joggeøkter..
"I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark."
Muhammad Ali


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!