Brock hadde ikke noe valg...hadde han eksplodert i første runde, ville Randy hatt større fordel enn om han tok det roligere. Brock gjorde en bra kamp og vant på et bra slag. Randy var "game-plan" favoritt uansett :-) Brock måtte enten vinne på KO eller styrke/brytekunnskapene sine og TKO'e Randy på bakken. Jeg trodde det siste kom til å skje (om Brock ville vinne), men det så ikke ut til at Randy slet nevnverdig med brytingen hans...og etter et par runder, når ikke Brock lenger hadde kjempekreftene sine, så tror jeg vi ville sett Randy på topp :-)
Mye mulig det ja, men jeg synes Randy så andpusten ut i mellom rundene. Det er jo tungt å clinche med et 130 kilos monster...
Jeg har sett kampen alltfor mange ganger på rad nå, og jeg blir stadig vekk mer imponert over Brock sitt opplegg. Måten han henger på Randy i clinchen for å trette han ut og lar Randy bære hans vekt, synes jeg var overaskende bra fra Brock sin side.
Spennende å se hvilke kamper han får framover, men jeg tror han kommer til å forbli i toppen av Heavyweight klassen. Beltet taper han sikkert, men tror han klarer å få det tilbake etterhvert.
Jeg er ikke like sikker på om Gonzaga hadde tatt Lesnar så lett som du tror.
Randy klarte å kontrollere Gonzaga greit, så jeg tror vi hadde sett en kjapp takedown av Lesnar, for så total dominasjon på bakken...
Og jeg tror ikke Gonzaga har samme utholdenhet som Lesnar, så lufta ville nåkk fort gått ut av ballongen...tror jeg