Skrevet av Emne: Treningslogg MMA  (Lest 6547 ganger)

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Treningslogg MMA
« #15 : 25. november 2008, 11:59 »
Trening mandag:

Oppvarming
Diverse submission driller
NoGi BJJ resten av treningen

Mat: Ble endel dritt i dag. Var innom et internasjonalt treff og der svbar det mange som hadde med mat fra landet de kom fra...jeg kunne jo ikke vaere uhoflig sa detble litt. Var desverre en del sukker i masse av det de hadde der.

250 g kyliing, 250 kg ris etter trening.

En god nyhet er at vi far en veldig god iransk brytetrener na. I Iran skulle han vissnok veart hovedtrener for en bryteklubb med 400 utovere...konge! Gleder meg til trening senere i dag

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Treningslogg MMA
« #16 : 26. november 2008, 19:29 »
Trening tirsdag

Bryting freestyle:
Armdrags, generelle bryteovelser
armdrags til doubleleg takedown,singel leg, leg trip

bryte treneren vi har naa er veldig veldig god, noe som er veldig uvanlig i england. Super happy na! Smiley

Ma huske a kjope ny bryte beskytter for orene.

Utlogget JohnAmund

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 893
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 893

Sv: Treningslogg MMA
« #17 : 26. november 2008, 19:32 »
Spanande å sjå ein MMA logg Smiley Lukke til med treninga vidare! Wink
Min logg
▪██─────██▪
"There is no point in being alive if you cannot do the deadlift"
- Jón Páll Sigmarsson

Utlogget Kaizermeister

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 343
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 343

  • Normal people worry me
Sv: Treningslogg MMA
« #18 : 26. november 2008, 20:02 »
Ma huske a kjope ny bryte beskytter for orene.
Det er jo et hån. Må du bytte ut nicket ditt iallefall.
Hvilket gym trener du på forestn? Noen kjente fjes du ruller med? Vært fett med noen bilder..
In life, there are reasons and results. Results are the only thing that counts. No one has ever made an excuse for success. Excuses are made for failure.

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Treningslogg MMA
« #19 : 26. november 2008, 21:38 »
Leste en plass at du skulle bli sterkere. Hvor er styrketreninga? Øvelser og kg osv. Har du noe å skjule? Wink
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Treningslogg MMA
« #20 : 27. november 2008, 12:51 »
Onsdag:
MMA trening:Pads trening 3 ganger * min med 30 sek pause
Spark og takedowns.
Takedowns: Kjorte en nye variant pa double leg der man spinner rundt og kaster pa slutten.. og her fikk jeg slatt opp en gammel skade i albuen! ^&*^&*
Jeg har veart var pa a ikke sla den opp igjen men na kom den igjen. Fikk iset ned albuen ganske mye sa den foles bra i dag. haper paa den beste.


Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Treningslogg MMA
« #21 : 27. november 2008, 12:57 »
Det er jo et hån. Må du bytte ut nicket ditt iallefall.
Hvilket gym trener du på forestn? Noen kjente fjes du ruller med? Vært fett med noen bilder..
Hehe,treneren sa jeg bare burde skaffe meg det. Han har konkurrert profesjonelt selv og har noen ganske saftige noen. Men kjenner jeg meg selv rett sa bruker jeg de bare na og da :p
Skal fa lagt ut noen bilder men pc min har krasja sa ma fa fikset den forst. Ingen kjente fjes her nei

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Treningslogg MMA
« #22 : 27. november 2008, 13:53 »
Leste en plass at du skulle bli sterkere. Hvor er styrketreninga? Øvelser og kg osv. Har du noe å skjule? Wink
Hehe... Cheesy
Aukkurat na er jeg iltt usikker pa hva jeg skal gjore. Jeg har skade i hoyre skulder og vestre albue som gjor at jeg ikke kan lofte noe tungt i det hele tatt, noe som er veldig demoraliserende.
Bikker vekta pa over 30 kg i hantler sa far jeg rett og slett ikke opp vekta pa den sia, laser seg nesten. Albuen har kjent bra ut lenge men det skal saa lite til a fucke den opp nar jeg trener sapass mye.

I tillegg har vi dette med vekta. Jeg veide 85 na for noen uker siden og har gatt ned til 83 kg na. Skal prove a na welterweight (77 kg) til februar og da vet jeg ikke om jeg kan kjore sa altfor mye styrke uten a oke i kilo. Jeg trenger et nytt strykeprogram men har ikke tid til a lage et na pga eksamen og sett i forhold til hva jeg burde forbedre meg pa sa er det vel heller andre ting jeg burde bruke tid pa. Jeg er veldig eksplosiv og opplever veldig skjeldent at jeg at problemer med at noen er sterkere enn meg. Hvis jeg skal ga for Welterweight sa er om jeg er sterk nok min minste bekymring Smiley

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Treningslogg MMA
« #23 : 28. november 2008, 15:34 »
Torsdag: var pa skolen hele dagen, the one and only vending machine fikk kjort seg hardt. Dagens hoydepunkt..det datt ut 2 poser potetgull istedenfor en.
Darlig samvittighet i dag.


Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Treningslogg MMA
« #24 : 29. november 2008, 16:24 »
Fredag:
Fotball spilling med gutta....lenge siden na men det var faktisk veldig morsomt.
Bra anarob trening i 2 timer.

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Treningslogg MMA
« #25 : 29. november 2008, 16:31 »
Lordag:
Trening med det skotske landslaget i Jiu jitsu. De hadde trening her i omradet sa jeg spurte bare om det var ok om jeg kunne vaere med, noe som var greit Smiley

gikk veldig bra,trente i 4 timer standup,kast og bakkekamp. Gikk 3  internkamper og vant de alle ganske greit egentlig. Noen av reglene er veldig uvante men bare justerte litt underveis. scorte bade staende og pa takedowns pluss jeg fikk 2 submission.

Treneren vill ha meg med pa neste trening ogsa og da er det litt flere fra landslaget som kommer,blir bra.

Og na skal jeg til et MMA show for a stotte 3 av gutta pa gymmet,konge! Cheesy

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Treningslogg MMA
« #26 : 29. november 2008, 16:35 »
UUh, fett!

Hvor i landet er det du bor ? Jeg har og en drøm og å kunne begynne å trene mma! Trener noe kickboxing, men er ikke så veldig profft at det gjør noe ^^

Trener du på klubb eller bare sammen med noen kompiseR?

Utlogget JohnAmund

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 893
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 893

Sv: Treningslogg MMA
« #27 : 29. november 2008, 17:02 »
Lordag:
Trening med det skotske landslaget i Jiu jitsu. De hadde trening her i omradet sa jeg spurte bare om det var ok om jeg kunne vaere med, noe som var greit Smiley

gikk veldig bra,trente i 4 timer standup,kast og bakkekamp. Gikk 3  internkamper og vant de alle ganske greit egentlig. Noen av reglene er veldig uvante men bare justerte litt underveis. scorte bade staende og pa takedowns pluss jeg fikk 2 submission.

Treneren vill ha meg med pa neste trening ogsa og da er det litt flere fra landslaget som kommer,blir bra.

Og na skal jeg til et MMA show for a stotte 3 av gutta pa gymmet,konge! Cheesy

Så du vann tre av tre kampar mot utøvarar frå det skotse landslaget i Jiu Jitsu? Det er jo veldig imponerande Cheesy
Min logg
▪██─────██▪
"There is no point in being alive if you cannot do the deadlift"
- Jón Páll Sigmarsson

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Treningslogg MMA
« #28 : 30. november 2008, 12:57 »
UUh, fett!

Hvor i landet er det du bor ? Jeg har og en drøm og å kunne begynne å trene mma! Trener noe kickboxing, men er ikke så veldig profft at det gjør noe ^^

Trener du på klubb eller bare sammen med noen kompiseR?
Bor i Nord England! Er jo bare a starte det,noen klubber der du bor?
Startet med treninger med kompiser...hadde nokkel til treningsenteret,veldig handy Smiley
Nar trener jeg i en klubb der det er ganske mange som gar kamper.
Vi var pa et ganske stort show i gar,dodsbra! 3 av vare gutter gikk kamper og d alle vant  i 1 runde! TKO pga kne i ribbeina pa bakken (3-4 brudd,auch), Heelhook og en armbar fra guard.

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Treningslogg MMA
« #29 : 30. november 2008, 13:09 »
Så du vann tre av tre kampar mot utøvarar frå det skotse landslaget i Jiu Jitsu? Det er jo veldig imponerande Cheesy
Det var bare internkamper,men ja gikk overraskende glatt Smiley Sann i forhold til mange jeg har trent med tidligere og trener med na sa synes jeg det er et hakk ned i niva. Men na har de vel flere utovere som kommer neste gang som jeg haper er litt bedre.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!