Skrevet av Emne: Steroider i militæret?  (Lest 20998 ganger)

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Steroider i militæret?
« #45 : 22. november 2008, 16:39 »
hahahahahahaha!Fordi norge har et forsvar faktisk :p

Du tror virkelig russland ikke innvaderer norge fordi de er redde for det STORE skumle norske forsvaret....  biggrin

Norge hadde blitt most, knust og plyndra av hvilken som helst stormakt.... Sorry to say!

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Sv: Steroider i militæret?
« #46 : 22. november 2008, 16:46 »
Er de ikke motivert, så SKAL de bli motivert! Er du frisk, skal du tjene landet du bor i....er en grunn til at du bor og lever trygt!! Du er så heldig at du kan dra ned på butikken, kjøpe deg noe godt, leie film, dra hjem, dra på fest, leve godt....hvorfor?? Fordi Norge har et forsvar!!

Norge har vel såvidt noe som kan kalles forsvar.
Er nok av andre grunner at man kan gjøre slikt du! Wink

Ikke helt enkelt det med verneplikten heller.
Det å ha inn totalt umotiverte soldater ødelegger for utdanningen, og de vil neppe være til noe nytte om det skal oppstå noe.
Det jeg derimot ikke skjønner, er hvorfor noen skal synke såpass lavt at man pisser på seg selv, griner til presten og alt mulig rart for å slippe unna tjenesten.



Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Steroider i militæret?
« #47 : 22. november 2008, 16:50 »

Det jeg derimot ikke skjønner, er hvorfor noen skal synke såpass lavt at man pisser på seg selv, griner til presten og alt mulig rart for å slippe unna tjenesten.


couldn't agree more!

Utlogget Ken Velde

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 185
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 185

Sv: Steroider i militæret?
« #48 : 22. november 2008, 17:03 »
Til trådstarter: når jeg var inn til sesjon sa jeg bare at det var uaktuelt å inn til førstegangs tjeneste. Jeg la opp slik at jeg virka litt halv psycko.

At en general, sjersjant osv skulle bestemme når jeg skulle stå opp, hva jeg skulle gjøre. Å at dagsformen hans skulle bestemme om det ble dass skrubbing eller kakebua. Nei, da kom det til å klikke for meg. Blodbad osv. Fortsatte med at jeg ga faan i konsekvensene. kunne godt bli beordret til kakebua eller bot for det som skjedde med eventuel general som plaga meg på feil dag. Hjem skulle jeg være uansett.

Kort fortalt Smiley

Uansett, off topik. Hvorfor leke krig i skogen med forsvaret? norge har ikke mye å stille med vis vi havner i en skikkelig krig allikevel. Vi stiller oss nøytrale uansett tenker jeg.
Har godt kunna tenkt meg å verva meg i en av de styrkene som hærjer i afghanistan, irak osv men det er en annen story.
Nord Norge Grand Prix - Amatør  3.plass      2010

Kristiandsand Showlift NM i -105kg  5.plass   2010


Trondheim Strongman - Kaliber Gym

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Sv: Steroider i militæret?
« #49 : 22. november 2008, 17:06 »
Til trådstarter: når jeg var inn til sesjon sa jeg bare at det var uaktuelt å inn til førstegangs tjeneste. Jeg la opp slik at jeg virka litt halv psycko.

At en general, sjersjant osv skulle bestemme når jeg skulle stå opp, hva jeg skulle gjøre. Å at dagsformen hans skulle bestemme om det ble dass skrubbing eller kakebua. Nei, da kom det til å klikke for meg. Blodbad osv. Fortsatte med at jeg ga faan i konsekvensene. kunne godt bli beordret til kakebua eller bot for det som skjedde med eventuel general som plaga meg på feil dag. Hjem skulle jeg være uansett.

Kort fortalt Smiley

Uansett, off topik. Hvorfor leke krig i skogen med forsvaret? norge har ikke mye å stille med vis vi havner i en skikkelig krig allikevel. Vi stiller oss nøytrale uansett tenker jeg.
Har godt kunna tenkt meg å verva meg i en av de styrkene som hærjer i afghanistan, irak osv men det er en annen story.

Hehe, ja det er nok generalen som står å skriker deg opp i ansiktet Grin Fenrik tenker jeg. Kanskje kvartermester tilogmed!
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget Ken Velde

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 185
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 185

Sv: Steroider i militæret?
« #50 : 22. november 2008, 17:15 »
he he Smiley ok, fenrik da. Bøyer meg i støvet der. Wink
Nord Norge Grand Prix - Amatør  3.plass      2010

Kristiandsand Showlift NM i -105kg  5.plass   2010


Trondheim Strongman - Kaliber Gym

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: Steroider i militæret?
« #51 : 22. november 2008, 17:18 »
hahahahahahaha!Fordi norge har et forsvar faktisk :p

Du tror virkelig russland ikke innvaderer norge fordi de er redde for det STORE skumle norske forsvaret....  biggrin

Norge hadde blitt most, knust og plyndra av hvilken som helst stormakt.... Sorry to say!
Norge har vel såvidt noe som kan kalles forsvar.
Er nok av andre grunner at man kan gjøre slikt du! Wink

Ikke helt enkelt det med verneplikten heller.
Det å ha inn totalt umotiverte soldater ødelegger for utdanningen, og de vil neppe være til noe nytte om det skal oppstå noe.
Det jeg derimot ikke skjønner, er hvorfor noen skal synke såpass lavt at man pisser på seg selv, griner til presten og alt mulig rart for å slippe unna tjenesten.




Neimen da kan vi fjerne alt militært i Norge da, så vil tiden vise hva som skjer...Synes det høres ut som et veldig godt forslag, slipper hvertfall å plage norske unggutter med noe sånt... Får værra måte på..?!?!
Kan jo åsså kjøpe oss campingstoler på EuroPris, så vi kan sitte ned og se på når landet vårt herjes med av hvem som helst..!  Gleder meg!
men..selvsagt er vi bare små i en stor krig, men krig er èn ting, hva med Beredskap?? Katastrofer i landet?? Tragedier i eget land der hvor Forsvaret jobber på spreng?? Kompetanse og handling innen atomisk, biologisk og kjemisk krigføring? Kan jo skyve alt dette ifra oss, og legge ansvaret i henda på "Ivan" eller "uncle Sam"?
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
Sv: Steroider i militæret?
« #52 : 22. november 2008, 17:34 »
Til trådstarter: når jeg var inn til sesjon sa jeg bare at det var uaktuelt å inn til førstegangs tjeneste. Jeg la opp slik at jeg virka litt halv psycko.

At en general, sjersjant osv skulle bestemme når jeg skulle stå opp, hva jeg skulle gjøre. Å at dagsformen hans skulle bestemme om det ble dass skrubbing eller kakebua. Nei, da kom det til å klikke for meg. Blodbad osv. Fortsatte med at jeg ga faan i konsekvensene. kunne godt bli beordret til kakebua eller bot for det som skjedde med eventuel general som plaga meg på feil dag. Hjem skulle jeg være uansett.

Kort fortalt Smiley

Uansett, off topik. Hvorfor leke krig i skogen med forsvaret? norge har ikke mye å stille med vis vi havner i en skikkelig krig allikevel. Vi stiller oss nøytrale uansett tenker jeg.
Har godt kunna tenkt meg å verva meg i en av de styrkene som hærjer i afghanistan, irak osv men det er en annen story.

Tror ikke du trenger å gjøre deg til for å virke psycko...
Finn fem feil.

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Sv: Steroider i militæret?
« #53 : 22. november 2008, 17:35 »
Neimen da kan vi fjerne alt militært i Norge da, så vil tiden vise hva som skjer...Synes det høres ut som et veldig godt forslag, slipper hvertfall å plage norske unggutter med noe sånt... Får værra måte på..?!?!
Kan jo åsså kjøpe oss campingstoler på EuroPris, så vi kan sitte ned og se på når landet vårt herjes med av hvem som helst..!  Gleder meg!
men..selvsagt er vi bare små i en stor krig, men krig er èn ting, hva med Beredskap?? Katastrofer i landet?? Tragedier i eget land der hvor Forsvaret jobber på spreng?? Kompetanse og handling innen atomisk, biologisk og kjemisk krigføring? Kan jo skyve alt dette ifra oss, og legge ansvaret i henda på "Ivan" eller "uncle Sam"?

Ingen av oss påstår at man skal legge ned forsvaret, så hvor tar du alt dette fra?

Det jeg sier er at jeg ser lite vits i å kalle inn totalt udugelig ungdom til militærtjeneste.
Mener det burde vært mer frivillighetsbasert slik at man får mer kvalitet i utdanningen..

oli

  • Gjest
Sv: Steroider i militæret?
« #54 : 22. november 2008, 17:52 »
Til trådstarter: når jeg var inn til sesjon sa jeg bare at det var uaktuelt å inn til førstegangs tjeneste. Jeg la opp slik at jeg virka litt halv psycko.

At en general, sjersjant osv skulle bestemme når jeg skulle stå opp, hva jeg skulle gjøre. Å at dagsformen hans skulle bestemme om det ble dass skrubbing eller kakebua. Nei, da kom det til å klikke for meg. Blodbad osv. Fortsatte med at jeg ga faan i konsekvensene. kunne godt bli beordret til kakebua eller bot for det som skjedde med eventuel general som plaga meg på feil dag. Hjem skulle jeg være uansett.

Kort fortalt Smiley

Uansett, off topik. Hvorfor leke krig i skogen med forsvaret? norge har ikke mye å stille med vis vi havner i en skikkelig krig allikevel. Vi stiller oss nøytrale uansett tenker jeg.
Har godt kunna tenkt meg å verva meg i en av de styrkene som hærjer i afghanistan, irak osv men det er en annen story.

tviler på at du hadde kommet inn i forsvaret uansett hvor mye du ville?

grinepaver med rødt hår og freiner som deg, som griner bare du ser litt blod siden du tror det er røde håret ditt som smelter..  "rødt hår og freiner henger på greiner, rødt hår og freiner henger på greiner"

neiognei, det var det stor tap..


"Har godt kunna tenkt meg å verva meg i en av de styrkene som hærjer i afghanistan, irak osv men det er en annen story."
og det her må være den dummeste kommetaren i hele treningsforum historie...



1000 - honnør.. eller trenger bare 6 ved nærmere ettertanke..

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Steroider i militæret?
« #55 : 22. november 2008, 17:55 »
Det er jo slik at de mest motiverte kommer faktisk inn i militæret, det er ikke så mange som tjenstegjør nå som det var for mange år siden.

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: Steroider i militæret?
« #56 : 22. november 2008, 18:01 »
Ingen av oss påstår at man skal legge ned forsvaret, så hvor tar du alt dette fra?

Tar det ifra de som evt måtte ha en likegyldig holdning til Forsvaret!

Norge har jo et hav av potensielle soldater, de udugelige kan jo se på det som en mulighet til å bli bedre..
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Sv: Steroider i militæret?
« #57 : 22. november 2008, 18:06 »

"Har godt kunna tenkt meg å verva meg i en av de styrkene som hærjer i afghanistan, irak osv men det er en annen story."
og det her må være den dummeste kommetaren i hele treningsforum historie...


Vedkommende tror nok han får utlevert en AG3, ammunisjon og noe annet utstyr for så å kunne etterligne Rambo der nede.  Grin

Det er jo slik at de mest motiverte kommer faktisk inn i militæret, det er ikke så mange som tjenstegjør nå som det var for mange år siden.

Det er fortsatt veldig mange som ikke er spesielt motiverte for tjeneste.
Har selv vært på innrykk flere ganger, og det vises veldig godt. Smiley

Jeg har også hørt om episoder der folk vil inn i forsvaret, og som er både fysisk og psykisk oppegående, men som ikke blir innkalt fordi de forskjellige avdelingene har fyllt kvotene sine for hvor mange de skal kalle inn.
Det er så latterlig som det kan bli, ettersom man vet at en stor del vil gå ut allerede første dagen.

Tar det ifra de som evt måtte ha en likegyldig holdning til Forsvaret!

Norge har jo et hav av potensielle soldater, de udugelige kan jo se på det som en mulighet til å bli bedre..

Det er vel sant at norge har mange potensielle soldater, men da bør man kunne friste med noe mer enn 1
30 kroner dagen, og dimmisjonsgodtgjørelse på 25 000 ,- eller hva den nå er. Smiley
De udugelige bør ikke kalles inn i det hele tatt. Bortkastede penger.

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: Steroider i militæret?
« #58 : 22. november 2008, 18:17 »

Jeg har også hørt om episoder der folk vil inn i forsvaret, og som er både fysisk og psykisk oppegående, men som ikke blir innkalt fordi de forskjellige avdelingene har fyllt kvotene sine for hvor mange de skal kalle inn.
Det er så latterlig som det kan bli, ettersom man vet at en stor del vil gå ut allerede første dagen.

Sant så sant!

"Ikke faan om jeg skal hersjes med av sersjanter og generaler.." -som noen sa..! 
Er det stoltheten som råder? Wink Hva er det som gjør slike så unike i forhold til andre som må rette seg etter overordnede i Forsvaret?
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget Ken Velde

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 185
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 185

Sv: Steroider i militæret?
« #59 : 22. november 2008, 18:19 »
tviler på at du hadde kommet inn i forsvaret uansett hvor mye du ville?

grinepaver med rødt hår og freiner som deg, som griner bare du ser litt blod siden du tror det er røde håret ditt som smelter..  "rødt hår og freiner henger på greiner, rødt hår og freiner henger på greiner"

neiognei, det var det stor tap..


"Har godt kunna tenkt meg å verva meg i en av de styrkene som hærjer i afghanistan, irak osv men det er en annen story."
og det her må være den dummeste kommetaren i hele treningsforum historie...



1000 - honnør.. eller trenger bare 6 ved nærmere ettertanke..


He he.. Morsomt med sånne storkarer som deg. Har nok sett en god mengde blod. Du kjenner ikke meg så ikke lat som det heller.Smiley Hadde kommet inn i forsvaret vis jeg ville. Uten å slite noe særlig. Men hvorfor? Lære meg disiplin? Bli mann? Fortell meg det. Hadde nok grusa deg lett i det meste kamerat. Vi har alle forskjellige mål å meninger i livet.

Jeg så ingen grunn til å inn i forsvaret, så jeg droppa det. Du var inn å likte det? ok, greit for meg. Du må ty til frekke kommentarer når du snakker til meg å, sier sitt om deg jenta mi;)

Jeg gikk ikke off topik, du gjorde det. Bra!
Nord Norge Grand Prix - Amatør  3.plass      2010

Kristiandsand Showlift NM i -105kg  5.plass   2010


Trondheim Strongman - Kaliber Gym

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!