Skrevet av Emne: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?  (Lest 30603 ganger)

Utlogget 1983

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 628
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 628

  • No Pain No Gain
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #45 : 22. november 2008, 12:41 »
Er jo litt morro med dem som trener benkpress når jeg kommer og når jeg er ferdig med min økt, ja da trener de faktisk benkpress da også.. og 95% av gangene jeg ser disse personene på gymet, så ligger de under benkpress stanga!

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #46 : 22. november 2008, 12:54 »
jeg var veldig stor før jeg ble skadet, og det var så artig hver eneste gang jeg kom inn i vekt rommet og det var ganstarne med headband, gasp og gullkjeder. Trodde de var så ufattelige fete og med engang man kommer og faktisk løfter litt ordentlige vekter så forsvant de alltid etter noen minutter. Det samme skjedde omtrent på alle gymmene jeg var innom, og det var like artig hver gang:)
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #47 : 22. november 2008, 12:59 »
jeg var veldig stor før jeg ble skadet, og det var så artig hver eneste gang jeg kom inn i vekt rommet og det var ganstarne med headband, gasp og gullkjeder. Trodde de var så ufattelige fete og med engang man kommer og faktisk løfter litt ordentlige vekter så forsvant de alltid etter noen minutter. Det samme skjedde omtrent på alle gymmene jeg var innom, og det var like artig hver gang:)
du mener valla-gutta som tar crossover og peck-deck på bryst og flexer som helter i speilet etterpå ja? hehe

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #48 : 22. november 2008, 13:00 »
Den gangen, på "Fiskehallen" i Drammen, "Persen" dreit den hvite superdrakta full helt nedbøyd med omlag 250-300kg på skuldrene. ......det var i grunn lett å få et umiddelbart og visuelt inntrykk av hva som hadde skjedd......
Etter å ha fått lagt fra seg stanga - løp han hjulbeint mot dass mens han høylytt ropte "Å FYYYYYY FAAAAAN!!!"


Denne og flere lignende historier er en av grunnene til at hvite superdrakter gikk raskt av moten......


Rart å kjøre forbi Fiskehallen og tenke på at det var et hardcore gym back in the days Smiley

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #49 : 22. november 2008, 14:14 »
Det første lokalet der jeg løftet jern, var i et bittelite vektrom i kjelleren under en av driftsbygningene på en landbruksskole.  Jeg husker første gangen jeg løftet 50 kg i benkpress.   Jeg brukte en tikilos stang påsatt to digre tjuekilos kumlokk fra Ilajern.  Bare synet av de to digre, blå hjulene ga meg rus.  Jeg gikk rundt med nesa i sky resten av uka, og trodde VM-tittelen var like om hjørnet.

En gang gikk jeg fullstendig tom på et sett i benkpress, og endte opp med stanga INNI MUNNEN.  Heldigvis var det en annen kar der som reddet situasjonen.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #50 : 22. november 2008, 14:35 »
Ho ho, stanga inni munnen! Ah Ilajern ja! Mange gamle minner dukker opp.

Gloria in Excelsis Deo


kingkris3

  • Gjest
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #51 : 22. november 2008, 14:53 »
Skulle ta litt benk her om dagen med litt for mye vekt på. Klarte ikke å få opp stanga og kameraten min måtte hjelpe meg Ohmy Vi begge fikk sikkelig lattis å han dro stanga mot halsen min å jeg trodde jeg skulle bli kvelt. Når vi endelig klarte å dra stanga opp ble det litt skakt å alle vektene på den ene siden datt av (dette bråka jo ikke i det hele tatt da Lips Sealed). Etterpå lo jeg så jeg datt av benken 

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #52 : 22. november 2008, 16:42 »
vel, jeg har en opplevelse som kanskje er morsom da kompissene lo men jeg likte den ikke, den er også gammal og jeg tror jeg har fortalt om det før.
jeg dreiv å løfta benk og skulle ta et sett på 90kg, setter meg opp på benken og slapper av littegranne før jeg skal løfte, legger meg ned, løfter av stanga og blir vridd som en galing mot høyre...
viser seg at mens jeg har sitti å tatt en luftepause(på benken vel og merke) så har en luring tatt av 15kg på venstresia.. dvs: jeg sitter igjen med 35kg på ene sia av stanga og 20kg på den andre.. arti det der, resulterte i strekk og helvete.. banning og faenskap! hehe

jeg så vel ut som en ildsint same som nettopp har tatt en bygutt i å voldta hele reinsdyrflokken min når jeg gikk rundt å banna etterpå
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Temakorg

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #53 : 22. november 2008, 17:07 »
Det mest komiske jeg har opplevd på gymen var vel nå jeg så godt som "bodde" der. 2 timer hver dag.
En dag jeg var oppe på styrkerommet så jeg en SKIKKELI stor kis som lå og løfta benk. jeg satt meg ned og begynte litt rolig med manualer. når han la merke til det så jeg han fikk ett lurt smil og satt seg ned ved siden, og utklasset meg i både repitisjoner og vekt. han ver en skikkelig ekkel fyr som måtte eie en 16åring Tongue

etter en stund kom det en liten og kort (160) nordlending inn på styrkerommet. han sto å tøyde ut litt for å så varme opp på benken. han varmet opp med 70 kilo. 25 reps.

Og da kom det sleipe smilet på han svære kisen. han la seg ned på benk og løfta 150 kilo. følte seg skikkelig stolt og så "ned" på nordlenningen. Så spurte nordlenninen "e d dær alt du har?" sværingen la på ekstra 20 kilo. klarte 5 reps. nordlenningen fortsatte "e d dær alt du har?" 20 kilo ble lagt på enda en gang. nordlenningen lo og sa "fjærn dæ, no ska du få sjå ka ein ækta mannj kannj" så la han på 40 kilo og tok 10 reps. sværingen sto og måpte. nordlenningen reiste seg opp opp kakka mannen på skuldra og sa "spis meir frukt og ta tran, så bli du kansje like flenk som mæ." sværingen gikk ut av styrkerommet med senket hode.

Så ikke så mange sleipe smil etter den dagen nei Wink

Utlogget JohnAmund

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 893
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 893

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #54 : 22. november 2008, 17:20 »
10 reps på 230 ja Smiley Er jo greie vekter det for en kortvokst same Tongue
Min logg
▪██─────██▪
"There is no point in being alive if you cannot do the deadlift"
- Jón Páll Sigmarsson

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #55 : 22. november 2008, 18:23 »
Haha jeg husker når jeg prompa på gymmet så det nesten var noen som hørte det. Det var skikkelig flaut. Har ledd mye av det de siste 20 åra. Jeg blir helt tomat bare jeg tenker på det.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #56 : 22. november 2008, 20:52 »
Noe av det beste jeg har sett må være en episode sist sommer. Der jeg trener er de ei søt blondine med passende jur. Hu gikk rett bort til "steppmaskinen" og satte igang.
Et par minutter etterpå kom en liten 16-åring å satte seg på en sykkel ved siden av henne som fronta maskinen som jeg satt ved.
Etter det ene settet mitt hørte jeg at han der karen begynnte å snakke i telefonen som han på en merkelig måte klarte å peke ned mot rumpa på hu her blondina, mens jeg kunne høre at han trykket på tastene på mobilen.
Jeg begynnte å smile litt mens jeg tenkte hvor idiotisk dette her ser ut, og et par sekunder etterpå hører jeg, " KAATSHHHHHHHHHHH" og hele rommet blir fylt opp med et lite lysglimt.
Hu er her blondina stoppet og og sa/skreik "OM DU TOK BILDE AV MEG," mens alle stoppet opp og stirret på han her gutten.
Han ble tomatrød i fjeset, tok telefonen raskt i lomma, og tok en fin powerwalk rett ut av gymmet.
Merkelig nok såg jeg aldri han her igjen Cheesy
- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #57 : 22. november 2008, 22:20 »
Noe av det beste jeg har sett må være en episode sist sommer. Der jeg trener er de ei søt blondine med passende jur. Hu gikk rett bort til "steppmaskinen" og satte igang.
Et par minutter etterpå kom en liten 16-åring å satte seg på en sykkel ved siden av henne som fronta maskinen som jeg satt ved.
Etter det ene settet mitt hørte jeg at han der karen begynnte å snakke i telefonen som han på en merkelig måte klarte å peke ned mot rumpa på hu her blondina, mens jeg kunne høre at han trykket på tastene på mobilen.
Jeg begynnte å smile litt mens jeg tenkte hvor idiotisk dette her ser ut, og et par sekunder etterpå hører jeg, " KAATSHHHHHHHHHHH" og hele rommet blir fylt opp med et lite lysglimt.
Hu er her blondina stoppet og og sa/skreik "OM DU TOK BILDE AV MEG," mens alle stoppet opp og stirret på han her gutten.
Han ble tomatrød i fjeset, tok telefonen raskt i lomma, og tok en fin powerwalk rett ut av gymmet.
Merkelig nok såg jeg aldri han her igjen Cheesy

Hehe, så jævli bra.  rofl

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #58 : 22. november 2008, 22:34 »
NICE
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget patrick82

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 45

  • :D
Sv: Hva er det morsomste du har opplevd på gymet?
« #59 : 22. november 2008, 22:35 »
Jeg fikk lættis da en fyr kom inn og skulle makse benk. Han skulle ta 75 kg. Det som var morsomt var at han la vannflaska si på brystet som var full av vann.. Joda han løfta men han fikk den ikke opp igjen så det endte med at stanga gikk rett ned og oppå flaska som eksploderte over hele han Tongue Alle der inne fikk latterkrampe og spottern hans også . Så lå han der med stanga på brystet og hosta og harka helt til spottern tok seg sammen Tongue
jeg er seriøs

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!