Skrevet av Emne: Blind vold på gata i Carl johan. va hadde dere gjort?  (Lest 5417 ganger)

Utlogget Gooners

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 9

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/krim/article2451874.ece

Reporteren filmer det og ser på at en man blir fyrt i bakken.

Hva hadde dere gjort?

Noen som har opplevd noe sånt?

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Har opplevd sann mange ganger, som regel blander jeg meg aldri inn hvis jeg ikke kjenner personene og det er en mot en. Men gar det sa langt som pa klippet bruker jeg a prove a stoppe det. Det som gjorde at folk kanskje ikke reagerte var at det var lite folk der samt han hadde en flaske i handa som vapen.

Jeg har hoppet inn i en klynge og rivd med meg en jeg kjenner som ble banket opp av en gjeng pa 7-8 stykker...greit for han at jeg kom da men sann for egen sikkerhet er det livsfarlig. De nolte nar jeg kom ettersom jeg brolte som en tulling samt at det spilte vel inn at jeg hadde pa meg dorvaktuniformen. Skjedde kanskje 50 meter unna der jeg var pa jobb.
Ikke sa lett bestandig det der,er lett a ende opp som gronnsak fordi du ville vaere helt..

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Men la oss for all del gjøre AAS-brukere til kriminelle, skumle som de er! Alkohol og tobakk er jo ikke på langt nær like farlig.... Arrrhh.. too.....many....jokes....
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Vanskelig å si hva man HADDE gjort, men når man ser slikt så sier det jo seg selv at man skulle ønske man hadde litt alenetid og kunne fortelle eventyr på sengen hans Smiley
Non Plus Ultra

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Jeg hadde blandet meg og prøvd å få dem til å slutte. Stilt meg i mellom dem, etc. Hvis ikke det hadde gått ville jeg lagt vinnern i bakken og ringt politiet.

Hadde dem angrepet meg hadde jeg banket begge.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Hadde selvfølgelig dratt fram bazookaen min å blåst hue av jæveln..
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget JERNKJEMPEN

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 42

Men la oss for all del gjøre AAS-brukere til kriminelle, skumle som de er! Alkohol og tobakk er jo ikke på langt nær like farlig.... Arrrhh.. too.....many....jokes....
navnet ditt passer jo bra...

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Jeg hadde blandet meg og prøvd å få dem til å slutte. Stilt meg i mellom dem, etc. Hvis ikke det hadde gått ville jeg lagt vinnern i bakken og ringt politiet.
Det problematiske med å gjøre sånt er at så utrolige mange er bevæpnet nå om dagen.
Vanskelig å si om det er verdt å ofte sitt eget liv.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
navnet ditt passer jo bra...
Så du er enig, altså? Cheesy
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Jeg har desverre sett noe som synes værre ting på gaten der om ikke utfallet er værre så har jeg selv vært vitne til 7 stk. overfalle og hoppe på en stakkar.

For 4 mnd siden hadde jeg nok gått inn å gjort det slutt etter at jeg hadde vært sikker på at det var bare disse to som holdt ilag og ingen stod bak veggen å bare ventet på rette situasjon.
Fristelsen hadde også vært å trompe flaska inn igjennom kjeften til tuten hadde kommet til enden for å si det slik.

Det er mulig forulykkede her er plagsom i fylla, men det er ingen grunn til å gjøre slikt for det. Det er bare å snu å gå i den andre retningen.

I dag hadde jeg nok bare sett på og tatt bilder eller filmet seansen.

Uansett er dette ting som ikke bør forekomme i et samfunn der man kan få brevkurs i nesten alle verdens språk. De språk som ikke er i den kategorien befinner seg i regnskogen e.l. og det er heller tvilsomt de driver med slike øvelser.
Nordisk mester i håndbak 2014.


IntX

  • Gjest
Sv: Blind vold på gata i Carl johan. va hadde dere gjort?
« #10 : 06. desember 2008, 01:48 »
Jeg hater å måtte se folk oppleve vold av denne kaliberen. Det var sikkert ikke bare en reporter i den TV2-bilen så det er forkastelig at de ikke blandet seg og fikk avverget tumultene. Hadde de tatt bilder eller flashet med blitsen så hadde afrodritten fått kalde føtter og løpt avgårde tipper jeg.

Jeg tåler ikke å se folk bli urettferdig behandlet eller banket opp på gata, så jeg hadde nok prøvd å leke helt. Hadde det vært meg som satt i min bil og observerte så hadde jeg gått ut med en gang og prøvd å få dem hver til sitt. Balltre har jeg alltid liggende i bilen og er til for å brukes om vedkommende skulle opptre truende.

Godt at dritten ble tatt, men han var nok på gata allerede morgenen etter...

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Blind vold på gata i Carl johan. va hadde dere gjort?
« #11 : 06. desember 2008, 01:58 »
Jeg hater å måtte se folk oppleve vold av denne kaliberen. Det var sikkert ikke bare en reporter i den TV2-bilen så det er forkastelig at de ikke blandet seg og fikk avverget tumultene. Hadde de tatt bilder eller flashet med blitsen så hadde afrodritten fått kalde føtter og løpt avgårde tipper jeg.

Jeg tåler ikke å se folk bli urettferdig behandlet eller banket opp på gata, så jeg hadde nok prøvd å leke helt. Hadde det vært meg som satt i min bil og observerte så hadde jeg gått ut med en gang og prøvd å få dem hver til sitt. Balltre har jeg alltid liggende i bilen og er til for å brukes om vedkommende skulle opptre truende.

Godt at dritten ble tatt, men han var nok på gata allerede morgenen etter...

Ja balltre er skikkelig smart..
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Blind vold på gata i Carl johan. va hadde dere gjort?
« #12 : 06. desember 2008, 02:48 »
Havnet midt opp i et voldtektforsøk for en tid tilbake. Noe som i mine øyne er enda værre da jenta i utgangspunktet var sjanseløs Tongue 

Jeg nølte ikke et sekund med å blande meg, og ville ikke nølt i dag heller. Her er det instinktene som tar over, og det tror jeg ikke går an å gjøre noe med. Rettferdighetssansen tar overhånd rett og slett.

Det endte med full utrykning med politi og ambulanse, og de trodde fyren var død med det samme de kom, men de fikk etterhvert livstegn, dog ikke mye. (Jeg slo han kun to ganger grunnet han gikk på meg når jeg prøvde å roe det hele ned, altså selvforsvar!) Da de spurte hvem som hadde gjort dette fortalte jeg som det var, og heldigvis for meg var det flere vitner som etterhvert hadde kommet til. 

Fyren ble kjørt bort i ambulanse, og jeg ble dratt med bort av et par politimenn for å avgi forklaring. Jeg sa jeg sto for det jeg hadde gjort, og at jeg ville ha gjort det samme igjen.

Etter min forklaring og noen vitner som også forklarte seg fikk jeg et klapp på skulderen, men de sa at jeg burde være litt forsiktigere neste gang >Cheesy

Det hører med til historien at jenta som ble forsøkt voldtatt klikket fullstendig når han lå der livløs. Hun prøvde å sparke han i både baller og ansikt, men det fikk jeg stoppet.

Så moralen er: GI FAAN I Å PRØVE Å VOLDTA HVIS JEG KOMMER TILFELDIGVIS GÅENDE! >Cheesy
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget Håpløs

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 89
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 89

Sv: Blind vold på gata i Carl johan. va hadde dere gjort?
« #13 : 06. desember 2008, 03:59 »
faen er det som skjer med folk? :S
alt kan løses med stein, saks, papir eller krone-mynt.

-;)

Utlogget geir23

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 221
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 221

Sv: Blind vold på gata i Carl johan. va hadde dere gjort?
« #14 : 06. desember 2008, 07:08 »
Hadde jeg havnet i denne sitvasjonen før jeg ble pappa hadde jeg nok gått imellom disse gutta, men den dag i dag er jo nok får "feig". syntes jornalisten fikset dette på en bra måte. man veit jo aldri med disse somalierene. de nøler ikke med og bruke våpen. hoff lei a dette folke slaget, de står får mye grov vold!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!