Skrevet av Emne: hjelp til å miste fett rundt magen, ikke muskler.  (Lest 3464 ganger)

Utlogget mark1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Hva spiser du til frokost når du spiser frokost?

Jeg bruker enten pf sin måltidserstatter eller herballife sin til frokost, sammen med en scoop protein, blandet med melk.
Dette holder akkurat til at jeg begynner å bli sulten igjen til ved 11-12 tiden, prøver så godt jeg kan å spise hver 3dje time, så da passer det fint.
Jeg spiser ganske lite, rundt 1500kcal om dagen, har en hvileforbrenning på rundt 2400kcal så jeg spiser kanskje i minste laget, men det jeg merker veldig godt er om jeg tar ett glass cola eller en sjokolade/kakebit, da begynner magen å skrike etter mat lenge før neste måltid, så pass på sukkernivået i ting du spiser, for det får du som regel svi litt for.

Jeg tar carbo blokker når jeg skal spise mat jeg vet jeg kanskje ikke burde spist, f.eks potetgull, noen ganger også før jeg spiser pasta om jeg ikke skulle føle behov for karbohydrater, eller på dager jeg tar fri ifra diett.
Om det har noen effekt vet jeg ikke, men jeg har de jo liggendes så hvorfor ikke...
Trener jo så mye og er så forsiktig med hva jeg spiser så de 250kronene de pillene koster føler jeg er greit.

rapid burn variantene har jeg ikke noe erfaring med, men mener det beste er å endre litt på livsstilen fremfor å tro at pillene gjør susen.
From fatass to not so fatass
Nov. 08 98kg bf: 25.7%                       Okt. 98.4kg bf: 16.3% spise løfte spise løfte
Mai.  09 94kg bf: 19.4%                      des. 09 102kg bf: 18.5 slutt på bulk
Aug. 09 92kg bf: 16.1%
Sep. 09 92kg bf: 15.7% prøver å bulke

Utlogget haagiboy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

Når jeg først spiser forkost blir det en skive med skinke.

har tenkt å investere i pf sin måltidserstatter og gjøre det samme som du gjør, litt ekstra protein og litt melk. Det vil vel gjøre sitt til at jeg fortsatt kan bygge muskler OG miste litt ekstra fett?

carbo blocker høres jo fint ut, og jeg spiser jo en del potetgull og pasta, så vil nok investere i den også. venter bare på lønna nå ^^

jeg endrer selvfølgelig livsstil også. Drikke brus å spise godteri bare i helgene er jo ett skritt jeg prøver å ta. I tillegg trener jeg 3 ganger i uka på ryp.

Har forresten skrevet ned alt jeg har spist på 3 dager nå. Hjelp meg gjerne med å regne ut kaloriinntaket på sånn som jeg er nå!

Torsdag:
2 epler
1 kyllingfilet surret med 3 skiver bacon
Fullkornspasta (nesten en hel tallerken full)
Ostesaus (sånn pose)
1 pose superchips
en halv boks rømme med dip

Fredag:
1 Banan
1 glass ferskpresset appelsinjuice, selvlagd
Taco med kyllingkjøttdeig
2 ruter melkesjokolade
1 glass cola

Lørdag
2 skiver med skinke
Hjemmelgd pizza med kyllingkjøttdeig, 3 store stykker.
et par never chips og godteri.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!