Skrevet av Emne: jeg tror jeg må kaste opp... skjekk disse gutta!!!  (Lest 10467 ganger)

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: jeg tror jeg må kaste opp... skjekk disse gutta!!!
« #60 : 09. desember 2008, 20:26 »
Syns det dere gjør er like gale... Dere sitter her og kritisere andre fordi de gjør det de vil (forhåpenligvis)..
Hva med og slutte å kritisere andre å se dere i speilet? Dere er nok ikke perfekte selv.. Itillegg er det viktigste å ha det bra med seg selv.. Kem faen bryr seg om folk er metro,emo eller spessiele generellt.

Syns det er bra folk tør og være individuelle (gjerne ikke at emoer bør skjære seg osv men) men til vise grenser. 

Individuality is either the mark of genius or the reverse. Mediocrity finds safety in standardization.
- Frederick E. Crane


De fleste her burde ha bedre ting å gjøre enn å sitte hjemme foran pcen og skrive "jevla homoer brenn i hævelte".. Gå og slå ein dør eller någe vis du har mye sinne..

Eh, de grupperingene du nettopp nevnte er jo det motsatte av individualister. Det er folk som reiser som flokker, sminker kler seg og snakker helt likt, nærmest som kopier fra et samlebånd. Det er mange folks slaviske trendfokus som plager meg, det er svakt og latterlig og være så avhengig av å være som alle andre. Det sitatet dreper jo pretty boys, de er som sagt en flokk med helt like "individer".
Og hvorfor skal vi ikke få kritisere/gjøre narr av disse folka? Det er få grupper i samfunnet som er mer stigmatisert enn oss som trener med vekter, når alt kommer til alt gjengjelder de nok tjenesten (såfremt det er kult nok å rakke ned på oss da).

Skjønner litt av poenget ditt også, men folk må få lov å ha og uttrykke meninger, ytringsfrihet kalles det visst!  Smiley For min del har dette ingenting med sinne å gjøre, jeg klarer bare ikke å forstå hvorfor "menn" vil se ut som (stygge) damer, that's all, og jeg er tydeligvis ikke alene heller...

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: jeg tror jeg må kaste opp... skjekk disse gutta!!!
« #61 : 09. desember 2008, 20:38 »
Eh, de grupperingene du nettopp nevnte er jo det motsatte av individualister. Det er folk som reiser som flokker, sminker kler seg og snakker helt likt, nærmest som kopier fra et samlebånd. Det er mange folks slaviske trendfokus som plager meg, det er svakt og latterlig og være så avhengig av å være som alle andre. Det sitatet dreper jo pretty boys, de er som sagt en flokk med helt like "individer".
Og hvorfor skal vi ikke få kritisere/gjøre narr av disse folka? Det er få grupper i samfunnet som er mer stigmatisert enn oss som trener med vekter, når alt kommer til alt gjengjelder de nok tjenesten (såfremt det er kult nok å rakke ned på oss da).

Skjønner litt av poenget ditt også, men folk må få lov å ha og uttrykke meninger, ytringsfrihet kalles det visst!  Smiley For min del har dette ingenting med sinne å gjøre, jeg klarer bare ikke å forstå hvorfor "menn" vil se ut som (stygge) damer, that's all, og jeg er tydeligvis ikke alene heller...
Ja er enig i litt av det du sier.
Men en emo er en som gjerne la oss si er deprimert/søker oppmerksomhet, passer ikke inn(spessiel) og vil eksperimentere..
En metro/brunkremgutt er en som gjerne er deprimert/lav-selvtilit/søker oppmerksomhet og gjerne også vil eksperimentere..

Skal vedde penger på halvparten av de gutta med brunkrem der var deprimerte før de begynte å ty til slike tilltak. Du tar liksom ikke bare 102tusen timer sol vis du har det bra med deg selv og utseendet ditt.. Eller bruker 1l brunkrem dagen. Tipper det hjalp til å begynne med så endte de opp som noen fjols hele gjengen og ble mer og mer like de folka de omgås med.. Akkurat som kroppsbygger miljøet hvor mange skal ha tribals og gå i hvite singlets 24/7 (ingenting gale me det)..

Jeg blandet gjerne indiviualister litt feil inn i dette men (ok ganske feil) men poenget er har folk det bra seg selv.. la de være i fred.. Men du er litt individualist (på en måte i mine øyne) hvis du tør og gjøre det du vil (f eks bli emo)... er bedre å gjøre det du vil enn å leve et normal kjedelig middels liv..


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: jeg tror jeg må kaste opp... skjekk disse gutta!!!
« #62 : 09. desember 2008, 20:43 »
Darwin was right....

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: jeg tror jeg må kaste opp... skjekk disse gutta!!!
« #63 : 09. desember 2008, 21:12 »
Noen andre som ikke får innstalert det nyeste adobe flash som kreves til bla. youtube nå? Får feilmelding bare når jeg skal innstallere fila Sad

Edit: Grunnen til at jeg prøvde å laste ned, var fordi youtube mente at jeg trengte ny versjon. Men etter å ha restarta pcen trengte jeg ikke lenger tydligvis  Huh

Sikkert noe viruslureri...
Sa brura

Protein1991

  • Gjest
Sv: jeg tror jeg må kaste opp... skjekk disse gutta!!!
« #64 : 09. desember 2008, 21:58 »
Tenk om samtlige "pretty boysa" en dag glir på brunkremen og slår bakhuet på baderomsgulvet ^^

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
Sv: jeg tror jeg må kaste opp... skjekk disse gutta!!!
« #65 : 09. desember 2008, 22:08 »
boys boys boys looking for a good time, ekke det en eller annen sånn dance hit?
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: jeg tror jeg må kaste opp... skjekk disse gutta!!!
« #66 : 09. desember 2008, 22:18 »
Haha. Er sånt at du får en god følelse når du ser at folk faktisk kan kle seg opp slik.
Husker det var ei norsk side med noe lignende. Keege gutta eller noe? Stinka hvertfall bærum lang vei av det.
- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: jeg tror jeg må kaste opp... skjekk disse gutta!!!
« #67 : 09. desember 2008, 23:49 »
Næmmen i svarte helvette! Flatbrøsta fjortisjenter!

Gutter med brunkrem og fuglebryst ser fattig ut ass.. GO BOOBS!


Meen om noen trenger oppskrifta sååeh:

Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: jeg tror jeg må kaste opp... skjekk disse gutta!!!
« #68 : 10. desember 2008, 00:05 »
Helt grei han der karen. Har mange kompiser som ser sånn ut. Skjønner ikke hva dere whiner om folkens..
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: jeg tror jeg må kaste opp... skjekk disse gutta!!!
« #69 : 10. desember 2008, 00:25 »
rofl

en bekjent av meg fra USA tok bussen sammen med meg fra oslo sentrum, gjennom storgata og opp til Bjerke. Det kom på 3-4 slike gutter, og gikk av etter to stopp... Han spurte meget overrasket; "What was THAT??"

Så keege greier hadde han ikke sett snurten av i Miami der han kom fra.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: jeg tror jeg må kaste opp... skjekk disse gutta!!!
« #70 : 10. desember 2008, 00:35 »
Helt grei han der karen. Har mange kompiser som ser sånn ut. Skjønner ikke hva dere whiner om folkens..

Lol, vis oss bilder a..Cheesy
Sa brura

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: jeg tror jeg må kaste opp... skjekk disse gutta!!!
« #71 : 10. desember 2008, 00:38 »
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: jeg tror jeg må kaste opp... skjekk disse gutta!!!
« #72 : 10. desember 2008, 00:47 »
Helt grei han der karen. Har mange kompiser som ser sånn ut. Skjønner ikke hva dere whiner om folkens..
yoyo Drikke lol
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: jeg tror jeg må kaste opp... skjekk disse gutta!!!
« #73 : 10. desember 2008, 00:51 »
Hvor bor alle sammen egentlig? langt uti skauen? Masse sånne folk i miljøet der jeg bor.

Det som er "ille" er jo ikke utsende men når de har brukt dårlig brunkrem som lukter. Eller i gymmen når de bruker opp halve boksen med voks.

Helt vanlige folk dette. Noen vil kanskje jeg er en sånn en selv, men det er jeg ikke. I alle fall ikke hardcore "pretty boy".
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: jeg tror jeg må kaste opp... skjekk disse gutta!!!
« #74 : 10. desember 2008, 01:01 »


Helt vanlige folk dette. Noen vil kanskje jeg er en sånn en selv, men det er jeg ikke. I alle fall ikke hardcore "pretty boy".
Finnes det forskjellige kategorier av dere?
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!