Skrevet av Emne: Utskjellingstråden  (Lest 185334 ganger)

Utlogget Bighush

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 242
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 242

Sv: Utskjellingstråden
« #90 : 06. januar 2009, 06:11 »
Faen om jeg skal din forp@?#$ brilleape, kukskalle og ikke minst NWLTSMJ (Neuter who loves to swallow manly juices)!

Når skal vi få fjernet de jævla schizofren her på forumet? Ta pillene dine du stakar.

Utlogget Tannfeen

Sv: Utskjellingstråden
« #91 : 06. januar 2009, 07:43 »
Søren klype. (!)

Sånn, der var det gjort.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Utskjellingstråden
« #92 : 06. januar 2009, 15:15 »
HAHA. Du har tydeligvis aldri lest overskriften på denne tråden. Men men... what Kan jo ikke alltid forvente så mye av sånne som deg!  rofl Men angående den med pillene: Kanskje litt veel oppbrukt i våre dager Grin
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Bighush

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 242
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 242

Sv: Utskjellingstråden
« #93 : 06. januar 2009, 18:02 »
HAHA. Du har tydeligvis aldri lest overskriften på denne tråden. Men men... what Kan jo ikke alltid forvente så mye av sånne som deg!  rofl Men angående den med pillene: Kanskje litt veel oppbrukt i våre dager Grin

Skjønner du har dårlig erfaring med penisforlengende piller.

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Utskjellingstråden
« #94 : 06. januar 2009, 21:37 »
Skjønner du har dårlig erfaring med penisforlengende piller.

Men du har bare gode erfaringer med de mener du? Cheesy

Utlogget Bighush

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 242
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 242

Sv: Utskjellingstråden
« #95 : 06. januar 2009, 21:40 »
Men du har bare gode erfaringer med de mener du? Cheesy


Gjør det vondt?

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Utskjellingstråden
« #96 : 06. januar 2009, 21:45 »

Gjør det vondt?

Nei så lenge ho ikke biter . . .

Utlogget Symbiose

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Sv: Utskjellingstråden
« #97 : 06. januar 2009, 21:49 »
Forpulte fitteselger som dyttet TVen min ut på gata for så å komme med det styggeste gliset noensinne, skulle ha kjørt en knyttneve opp i trynet på deg.

Dritt-Sony som ikke kan lage en ordentlig TV uten at det er døde pixler midt på den jævla skjermen jeg betalte penger for. Faen meg ubrukelig hele gjengen.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Utskjellingstråden
« #98 : 06. januar 2009, 21:52 »
Forpulte fitteselger som dyttet TVen min ut på gata for så å komme med det styggeste gliset noensinne, skulle ha kjørt en knyttneve opp i trynet på deg.

Dritt-Sony som ikke kan lage en ordentlig TV uten at det er døde pixler midt på den jævla skjermen jeg betalte penger for. Faen meg ubrukelig hele gjengen.

Men bra du betalte for tv'n denne ganga iallefall.   Du er som han Kjell , jobba som Kriminell.

Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

Sv: Utskjellingstråden
« #99 : 07. januar 2009, 02:57 »
Jeg vil gjerne rette et stort hat mot folka som styrer hvilke reklamer som vises på tv. Det er mulig at de tror at fordi de viser de samme reklamefilmene i HVER JÆVLA REKLAMEPAUSE så vil vi til slutt bli så hjernevaska at vi kjøper dritten, eller så er det folkene som betaler for å få vise reklamene sine på tv som tror det, EITHER WAY så burde disse onde, onde menneskene bli hengt opp i rustne metallkroker etter kjønnsorganene sine

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Utskjellingstråden
« #100 : 07. januar 2009, 10:26 »
La din indre sol brenne sterkt og lenge. (og nei jeg mener ikke halsbrann og sure oppstøt)





Og nå som det begynte å bli slik det skulle her kommer en gladnisse inn og ødelegger morroa for alle. Ser at du hentet deg godt inn igjen etterhvert, konge.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Utskjellingstråden
« #101 : 07. januar 2009, 10:40 »
Skjønner du har dårlig erfaring med penisforlengende piller.

Hva faan har penisforlengende piller med denne saken å gjøre Huh. Du er så jævli STOKK DUM! Den eneste grunnen til at du tar opp dette med kuk, er at du har så liten kuk selv at den eneste måten du kan få bedre selvtillit på er å prate om den (sånn at forhåpentligvis noen kan støtte deg)! Synd på sånne med så dårlig selvtillit som deg Undecided
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Bighush

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 242
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 242

Sv: Utskjellingstråden
« #102 : 07. januar 2009, 11:08 »
Og nå som det begynte å bli slik det skulle her kommer en gladnisse inn og ødelegger morroa for alle. Ser at du hentet deg godt inn igjen etterhvert, konge.

Driter vell for faen i hva du mener vell, brenn!!

Utlogget Bighush

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 242
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 242

Sv: Utskjellingstråden
« #103 : 07. januar 2009, 11:11 »
Hva faan har penisforlengende piller med denne saken å gjøre Huh. Du er så jævli STOKK DUM! Den eneste grunnen til at du tar opp dette med kuk, er at du har så liten kuk selv at den eneste måten du kan få bedre selvtillit på er å prate om den (sånn at forhåpentligvis noen kan støtte deg)! Synd på sånne med så dårlig selvtillit som deg Undecided

Wow er du evneveik du eller? Kan du si til sønnnen din (ja jeg veit det er morra di som leser og skriver for deg) for det første så driter jeg i penispillene hans, for det andre er det mye enklere å slanke seg så den feite magan ikke henger over kuken. I tilegg så be han holde kjeft eller så skal jeg faen meg komme å eta deg (morri di) levende!!

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Utskjellingstråden
« #104 : 07. januar 2009, 15:56 »
Hehe, du er morsom du! Hvor gammel er du egentlig? Fjortis? Sånne som deg har INGENTING på et forum å gjøre, og når du trekker inn andre personer enn den faktiske innleggsskriveren, da har du ikke helt skjønt det... For din informasjon er moren min død, så det er nok ikke hun som skriver innleggene...
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!