Skrevet av Emne: Min diett for å bli tynnere, hva syns du? (oppdatert)  (Lest 7434 ganger)

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
neinei..cottagecheese eller kesam da?
så fint da. at du fikk glede av d Smiley

spis hva du vil, men jeg rører ikke det dær Wink

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Bare barn som ikke tørr og prøve ut nye ting Grin
Liker ikke tunfisk jeg heller noe særlig, men får i meg som oftest 2 bokser om dagen Cheesy

haha, barn ja. d handler vel ikke om d... jeg er ikke et dyr:P
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

neinei..cottagecheese eller kesam da?

japp, skrev d i et tidligere innlegg, så sant jeg husker riktig Smiley cotted cheese og kesam spiser jeg.
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
hehe, bra du liker det da..siden du er vegi..Wink spiser du egg og drikker melk? viss ikke..da burde du vurdere kosttilskudd..
japp, skrev d i et tidligere innlegg, så sant jeg husker riktig Smiley cotted cheese og kesam spiser jeg.

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Hvorfor legger du ut "kostholdet" ditt her, og forventer å få hjelp, når du tydligvis gir ganske faen i hva folk sier for å hjelpe deg på rett vei? Det er jo tydlig at du har problemer med å se selv hva som er feil med maten du spiser.

Mitt tips er at du begynner å høre litt mer på hva de med erfaring sier (Luxie blandt annet), og er litt mer åpen for tips.

Og en ting til: om du absolutt vil ned i vekt, så kan du ikke la kostholdet gjøre alt. Du må opp av sofaen!

neida, gir ikke faen Smiley bare svarer på inleggene jeg.
( noen overreagerer litt da. ) SÅ lite spiser jeg ikke altså! jeg føler meg veldig mett.
men uanz så må jeg oppdatere den planen litt - ting har forandret seg.

jaja, vet at jeg må trene, og skal vel begynne snart. men d er så døds kaldt ute. og ikke har jeg noen tilgang til treningssenter heller Sad
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

hehe, bra du liker det da..siden du er vegi..Wink spiser du egg og drikker melk? viss ikke..da burde du vurdere kosttilskudd..

hehe trur ikke du har lest inleggene tidligere jeg;) jeg spiser både egg og drikker melk. + at jeg tar kosttilskudd.
jeg kommer ikke til å dø folkens - slapp av! Tongue
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
jeg leste det..men status er avdubbing forran skjermen her så..du får unnskylde Wink

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

haha, barn ja. d handler vel ikke om d... jeg er ikke et dyr:P

Joa, du er pattedyr? Grin

Uansett, du burde prøve tunfisk, det er faktisk en del som liker det Smiley Men hvis du absolutt ikke vil er det ikke mange som kan gjøre noe med det Smiley

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

jeg leste det..men status er avdubbing forran skjermen her så..du får unnskylde Wink

hehe okey daså Tongue
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Utlogget lena-alex

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 255

Joa, du er pattedyr? Grin

Uansett, du burde prøve tunfisk, det er faktisk en del som liker det Smiley Men hvis du absolutt ikke vil er det ikke mange som kan gjøre noe med det Smiley
pattedyr liksom. lol xD
Don't wish for it, work for it!

Lena Alexandras mat- og treningslogg  Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!