Skrevet av Emne: Det er en farlig hovedstad vi har i Norge  (Lest 22267 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Det er en farlig hovedstad vi har i Norge
« #15 : 12. desember 2008, 14:45 »
Bare å pumpe seg svær, så bråker de med noen andre.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget mariusmp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 106

  • The last pull, makes the bull!
Sv: Det er en farlig hovedstad vi har i Norge
« #16 : 12. desember 2008, 14:59 »
Mine rekorder:

Markløft: 180kg x 3
Benkpress: 130kg x 1
Knebøy: 110kg x 10



Treningslogg:  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89529.msg1303201;topicseen#new

Utlogget ¤MadAss¤

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 489

  • Kappe det som kappes kan....
Sv: Det er en farlig hovedstad vi har i Norge
« #17 : 12. desember 2008, 15:20 »
Det er jo kulturen deres! Skulle jo bare mangle at vi lar dem beholde litt av kulturen når de kommer hit. Alt annet er jo rasistisk.

Toleranse og medmenneskelighet handler om å respektere andre menneskers kulturer, dessuten så må vi huske at vi (nordmenn) for 1000 år siden ikke var så mye bedre selv!

Hehe du får jo 1000år til å høres ut som om det 10år.

Jeg som sikkert de fleste andre kjenner blodet koke når jeg nesten daglig leser om alle overfallene, voldtektene, drapene, ranene og den blinde volden. For ikke lenge siden ble en ung kvinne dratt inn i en bil og voldtatt av flere menn i Drammen. Altså helt tilfeldig overfalt. Dama mi bor rett i nærheten av der dette skjedde og jeg tenkte hva om det hadde vært henne....... Hva hadde jeg gjort da, når jeg kan bli så forbanna bare av å lese om at det har skjedd noen andre jeg ikke kjenner en gang. Det som er så jævli er at neste gang noe sånt skjer så kan like så godt skje med henne eller noen andre som en av dere kjenner. Og hva faen er det som får folk til å gjøre sånt?Huh??

Hva er som gjør at det for meg aldri er et tema og voldta noen eller banke opp tilfeldig folk på gata mens for andre så er detta liksom kult??? Er det virkelig så stor forskjell på hva som anses som rett og galt rundt om i verden ? Har disse folkene som driver med sånt alltid vært sånn, har de en medfødt redusert hjernekapasitet som fører til total mangel på respekt for andre menneskers liv?

Det er mange ganger jeg blir forbanna jeg også, og der er mer en en gang jeg har tenkt " fy faen for en jævla kukskalle, skulle grisebanka den hjernedøde brødskalken". Men det skal virkelig være noe alvorlig før jeg virkelig hadde gjort det. Idioter er det overalt og det er lov å bli forbanna hvis noen dytter til deg på byen, sniker i køen, slenger dritt bla bla bla. Men det finnes andre løsninger  enn å samle 5 mann og "drepe" vedkommende... Nødverge paragrafen sier jo sitt og det lov å forsvar seg selv og andre men blind vold og faenskap, hva er liksom greia???

Jeg heller mere og mere over til at noen mennesker dessverre ikke har livets rett. Rasshøl kan jeg styre meg for........
Blir ikke Norges sterkeste mann -90kg 2012

Utlogget Tannfeen

Sv: Det er en farlig hovedstad vi har i Norge
« #18 : 12. desember 2008, 16:21 »
Hehe du får jo 1000år til å høres ut som om det 10år.

Jeg som sikkert de fleste andre kjenner blodet koke når jeg nesten daglig leser om alle overfallene, voldtektene, drapene, ranene og den blinde volden. For ikke lenge siden ble en ung kvinne dratt inn i en bil og voldtatt av flere menn i Drammen. Altså helt tilfeldig overfalt. Dama mi bor rett i nærheten av der dette skjedde og jeg tenkte hva om det hadde vært henne....... Hva hadde jeg gjort da, når jeg kan bli så forbanna bare av å lese om at det har skjedd noen andre jeg ikke kjenner en gang. Det som er så jævli er at neste gang noe sånt skjer så kan like så godt skje med henne eller noen andre som en av dere kjenner. Og hva faen er det som får folk til å gjøre sånt?Huh??

Hva er som gjør at det for meg aldri er et tema og voldta noen eller banke opp tilfeldig folk på gata mens for andre så er detta liksom kult??? Er det virkelig så stor forskjell på hva som anses som rett og galt rundt om i verden ? Har disse folkene som driver med sånt alltid vært sånn, har de en medfødt redusert hjernekapasitet som fører til total mangel på respekt for andre menneskers liv?

Det er mange ganger jeg blir forbanna jeg også, og der er mer en en gang jeg har tenkt " fy faen for en jævla kukskalle, skulle grisebanka den hjernedøde brødskalken". Men det skal virkelig være noe alvorlig før jeg virkelig hadde gjort det. Idioter er det overalt og det er lov å bli forbanna hvis noen dytter til deg på byen, sniker i køen, slenger dritt bla bla bla. Men det finnes andre løsninger  enn å samle 5 mann og "drepe" vedkommende... Nødverge paragrafen sier jo sitt og det lov å forsvar seg selv og andre men blind vold og faenskap, hva er liksom greia???

Jeg heller mere og mere over til at noen mennesker dessverre ikke har livets rett. Rasshøl kan jeg styre meg for........

Du skjønte at innlegget var sarkastisk ment?  Wink

Poenget er at en vanlig respons når det fokuseres på vold i andre kulturer er å unnskylde dem med at vår egen kultur også var voldelig en gang. På samme måte som at det hevdes at islam er en voldelig religion, så blir det forsvart med at kristendommen var like voldelig når den ble innført osv.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

Sv: Det er en farlig hovedstad vi har i Norge
« #19 : 12. desember 2008, 16:29 »
Det er ikke hovedstaden som er farlig, men innvandrerne / etniske.

Wink

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Det er en farlig hovedstad vi har i Norge
« #20 : 12. desember 2008, 17:51 »
Sist uke i oslo var det en mann i 50 åra som skulle av bussen på en holdeplass 2 kurderjævler skulle på, da er det jo normal skikk å la mannen få komme seg av bussen før man går på.. Men nei! De to jungeldyra presser på så mannnen ikke kommer av, han blir sint og dytter kurderne ut av bussen. Da slår han ene kurdern til den norske 50åringen, som svarer med et saftig slag som sender jæveln i bakken.
Den eldre hadde på seg en sekk, denne tar da den andre kurderern tak i og drar mannnen i bakken, deretter begynner begge og mishandle 50åringen med slag, spark og knær mot hode, lever og nyreregionen.

En svart kar ser dette, løper bort og klinker til begge kurderne.. det rare nå er at 50 åringen begynner slå negern også, antagelig trodde han at han også var med og sparke/slå.

Det løser seg opp etterhvert, men 50åringen kommer heller dårlig ut av det.


Hva slags oppførsel er dette? Vi kan jo ikke akseptere at folk skal få herje sånn?
Hvorfor kan ikke utlendinger oppføre seg som folk? Og hva faen er det de snakker om når de snakker om rezpekt, bør de ikke da også vise litt GJENSIDIG RESPEKT?

De får trossalt komme til dette fredlige, rike og flotte landet når de kommer fra krigsherja land, de får penger fra staten, de blir integrert og de får jobbe.. Og hva gir de tilbake? Bare dritt, kvalm og vold!
Send dem ut!




Er ikke han svarte utlending da? han prøvde å hjelpe han, også får han seg en på tryne?
Å dytte til noen uten de andre har gjort noe, uten å blokere inngangen.

Hvor er regelen med at man slipper ut de andre først ellers kan du bruke fysisk makt for å komme deg videre. Når det kommer 2 stk og skal inn på bussen så kan vel han like godt gå til siden, lettere å flytte på en liten tropp, enn en hel hær.

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Det er en farlig hovedstad vi har i Norge
« #21 : 12. desember 2008, 19:00 »
Er ikke han svarte utlending da? han prøvde å hjelpe han, også får han seg en på tryne?
Å dytte til noen uten de andre har gjort noe, uten å blokere inngangen.


Jo han svarte var utlending, men var nok en misforståelse der.. '

Den eldre mannen måtte jo ut! Man blir jo ikke med til neste stasjon fordi 2 kurdere står i veien for deg og presser deg innover, da må du jo bare presse tilbake.

Hvor er regelen med at man slipper ut de andre først ellers kan du bruke fysisk makt for å komme deg videre. Når det kommer 2 stk og skal inn på bussen så kan vel han like godt gå til siden, lettere å flytte på en liten tropp, enn en hel hær.

Har du noensinne tatt tog/buss?

Hvis du skal av, og noen går på kan det lett skje at busssjåføren lukker døra og kjører så fort de har kommet på.
Hvis du derimot får gå av først vil sjåføren se at det står 2 stykker utafor som skal på og vil dermed vente til de har kommet på.
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Det er en farlig hovedstad vi har i Norge
« #22 : 12. desember 2008, 19:03 »
Nord for polarsirkelen: Nordlendinger
Nord for vidda: samer Wink
Masse reindriftsamer langt sør også, f.eks. her på Røros.  Flest samer finner du jo faktisk i Oslo...
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Waal

  • Gjest
Sv: Det er en farlig hovedstad vi har i Norge
« #23 : 12. desember 2008, 19:17 »
Det er bare å slutte å stemme SV det folkens Wink

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Det er en farlig hovedstad vi har i Norge
« #24 : 12. desember 2008, 19:42 »
Jo han svarte var utlending, men var nok en misforståelse der.. '

Den eldre mannen måtte jo ut! Man blir jo ikke med til neste stasjon fordi 2 kurdere står i veien for deg og presser deg innover, da må du jo bare presse tilbake.

Har du noensinne tatt tog/buss?

Hvis du skal av, og noen går på kan det lett skje at busssjåføren lukker døra og kjører så fort de har kommet på.
Hvis du derimot får gå av først vil sjåføren se at det står 2 stykker utafor som skal på og vil dermed vente til de har kommet på.

Det går ikke ann å misforstå, etter lesningen så virker det som dette var en aggresiv mann, som ber om bråk

Har tatt bussen men ettersom det er en del årsiden jeg fikk lappen så er det en stund siden, en bussjåfør kjører ikke når han ser mannen er på vei ut, og det er 2 stk som skal på..

Det jeg tipper var at fyren var det vil kaller halv rasistisk denne 50 åringen.

Hadde det vært en norsk mann som hjalp han, hadde han lett sett at dette var en som kom for å hjelpe å ikke slått noen.

Det er kjent at noen invandrere blir lett hissige, å når det er 2 stk av dem, så er det ikke særlig lurt å bare dytte til den ene.

Tipper dette var en "tøffing som ikke lar seg herse med disse nye innvandrerene som har just kommet her til landet, han er norsk HAN sitt land"

Utlogget Tordenskjold

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Det er en farlig hovedstad vi har i Norge
« #25 : 12. desember 2008, 19:47 »
Sist uke i oslo var det en mann i 50 åra som skulle av bussen på en holdeplass 2 kurderjævler skulle på, da er det jo normal skikk å la mannen få komme seg av bussen før man går på.. Men nei! De to jungeldyra presser på så mannnen ikke kommer av, han blir sint og dytter kurderne ut av bussen. Da slår han ene kurdern til den norske 50åringen, som svarer med et saftig slag som sender jæveln i bakken.
Den eldre hadde på seg en sekk, denne tar da den andre kurderern tak i og drar mannnen i bakken, deretter begynner begge og mishandle 50åringen med slag, spark og knær mot hode, lever og nyreregionen.

En svart kar ser dette, løper bort og klinker til begge kurderne.. det rare nå er at 50 åringen begynner slå negern også, antagelig trodde han at han også var med og sparke/slå.

Det løser seg opp etterhvert, men 50åringen kommer heller dårlig ut av det.


Hva slags oppførsel er dette? Vi kan jo ikke akseptere at folk skal få herje sånn?
Hvorfor kan ikke utlendinger oppføre seg som folk? Og hva faen er det de snakker om når de snakker om rezpekt, bør de ikke da også vise litt GJENSIDIG RESPEKT?

De får trossalt komme til dette fredlige, rike og flotte landet når de kommer fra krigsherja land, de får penger fra staten, de blir integrert og de får jobbe.. Og hva gir de tilbake? Bare dritt, kvalm og vold!
Send dem ut!





Beste jeg noengang har hørt, ut med dem. Alle sammen
In Flames - Only for the weak!

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Det er en farlig hovedstad vi har i Norge
« #26 : 12. desember 2008, 19:54 »
Det går ikke ann å misforstå, etter lesningen så virker det som dette var en aggresiv mann, som ber om bråk

Har tatt bussen men ettersom det er en del årsiden jeg fikk lappen så er det en stund siden, en bussjåfør kjører ikke når han ser mannen er på vei ut, og det er 2 stk som skal på..

Det jeg tipper var at fyren var det vil kaller halv rasistisk denne 50 åringen.

Hadde det vært en norsk mann som hjalp han, hadde han lett sett at dette var en som kom for å hjelpe å ikke slått noen.

Det er kjent at noen invandrere blir lett hissige, å når det er 2 stk av dem, så er det ikke særlig lurt å bare dytte til den ene.

Tipper dette var en "tøffing som ikke lar seg herse med disse nye innvandrerene som har just kommet her til landet, han er norsk HAN sitt land"

Så om det står en kar å kneer deg i trynet så du ser ut som en kjøttkake mens en annen står å sparker deg i magen så legger du merke til hvem som gjør hva?

Og nei, bussjåføren ser ikke det når bussen er stappa full som en kalkun på nyttårsaften.
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Det er en farlig hovedstad vi har i Norge
« #27 : 12. desember 2008, 20:03 »
Så om det står en kar å kneer deg i trynet så du ser ut som en kjøttkake mens en annen står å sparker deg i magen så legger du merke til hvem som gjør hva?

Og nei, bussjåføren ser ikke det når bussen er stappa full som en kalkun på nyttårsaften.

Man legger merke til om en av de forsvinner vekk ja. Klarer man å slå, klarer man å forstå Wink

bussjåføren ser framme at det står 2 som skal ut, eller en som skal av.. ellers hadde han ikke stoppet Wink

Utlogget Nesserfan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 49
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 49

Sv: Det er en farlig hovedstad vi har i Norge
« #28 : 12. desember 2008, 20:06 »
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=545178
http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/krim/article2451874.ece

Jeg synes det begynner å bli et ganske så bra utvalg av slike saker i og rundt Oslo nå om dagen.
Er det virkelig så "farlig" å bo i den største byen i Norge?
Synes ikke det går en dag uten at jeg hører om en ny episode som omhandler for eksempel blind-vold, drap, gjengopprør, knivstikking osv.

Føler du deg truet der du bor?
For en stakkars nordlending som sitter innesnedd på vidda, og som ikke har noen andre bekymringer enn om scooteren går tom for bensin, er det vanskelig å forstå disse hendelsene

Faktisk så er de farligste stedet i et sted i nord, der hvor det er nesten sånn
mafialignende tilstander. Folk skyter hverandre for rein og sånt. Sikkert mange
som har hørt om dette før. Helt sprøtt.

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Det er en farlig hovedstad vi har i Norge
« #29 : 12. desember 2008, 20:09 »

bussjåføren ser framme at det står 2 som skal ut, eller en som skal av.. ellers hadde han ikke stoppet Wink
Han ser de 2 som skal på ja, derfor stopper han Wink
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!