Skrevet av Emne: Hvilken protein pulver bruker du, og hvilken mat får du dine proteiner fra?  (Lest 1947 ganger)

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Hvilken protein pulver bruker du, har brukt, likte du best, og hvilken kilder når det gjelder vanlig mat får du dine proteiner fra?
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Spacejim

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 76
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 76

Bruker whey tech fra PF. vet det er delte meninger om det, men det funker bra for meg. og jeg bor like ved grensen, så jeg betaler ikke mer en 520Kr for 3Kg Smiley

Ellers spiser jeg mye kyllingfilet, Egg og får i meg ca 2liter melk om dagen.
Cowards die many times before their deaths,
 The valiant never taste of death but once.

Utlogget Scarface

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

Har brukt en del forskjellige. Fra Norkost, 90 + fra Ej-shop og proteinfabrikken. Må si at pulveret fra proteinfabrikken falt best i smak, selv om det er litt stivere i prisen en hos de andre.
fra maten så får jeg i meg proteiner fra Egg, tunfisk, meieriprodukter og brød/korn varer.

Utlogget 1983

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 628
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 628

  • No Pain No Gain
Bruker proteinpulver fra kost1 og tn, da jeg syns disse er gode på smak!

Spiser vanlig mat! en god del kylling, dama har sier hun aldri har sett noen som har vært så glad i egg som meg:D Egg spiser jeg hver dag! endten kokt eller stekt:)

Utlogget Tøffingen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 80

Bruker 90+ fra ej-shop(sjokoladesmak), god kvalitet og smak. Prisen er ikke så verst heller. Ellers kommer proteinene fra melk, fisk, tørrfisk, diverse kjøtt, tunfisk og egg Wink
"It ain't about how hard you hit, it's about how hard you can get hitted and keep moving forward,
how much you can take and keep moving forward."



"Live for nothing, or die for something"

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Bruker for tia Star Nutrition Whey 80 og SELF-Omninutrition.. Sistnevnte smaker helt forjævli, men kaster ikke 2kg proteiner.. Protein er protein.

Har brukt det meste.

Spiser kylling, sjømat, kjøtt, erter, nøtter og egg for proteiner i mat.
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Christer-R

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 446
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 446

  • feit1
90+ fra nutrisport. Sjokoladesmak. God smak og helt ok pris. Smiley

Av mat spiser jeg egg, kylling (mye), fisk, kjøtt, drikker melk og spiser tunfisk.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Hæregård solsikke brød, melk, litt kjøtt og litt fisk. Hovedsakelig proteiner i fra melk og brød altså. Egg spiser jeg sjeldent fordi jeg hater smaken og får lyst å brekke meg.

Av proteinpulver bruker jeg whey med jordbærsmak, det liker jeg ikke og har tenkt å prøve sjokolade.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

KingLeonidas

  • Gjest

Luke lowrey har utviklet et revolusjonerende styrke prg, spenst prg, som viser deg hvordan du utvikler mest mulig med power på kortest mulig tid. Alt er matematisk utviklet med tanke på utviklingen av raw power, og kan ikke motsies, fordi det er matematikk og fysikk som prg eg bygget på. Han har også utviklet og satt sammen et helt sinnsykt effektivt recovery/restitusjons prg, som gjør slik at du gainer mye mye raskere og i det hele tatt fra treningen.
Synergien (kombinasjonen av alt tilsammen) er SYKT, og folk blir anklaget for å bruke steroider fordi resultatene er såpass raskt at de ikke kan skjønne det.

Luke lowrey har klienter fra nba, nfl, nhl, OL deltagere, hele det kinesiske olympiske laget og fler.
Han har blitt tilbudt 17 millioner dollar for eksklusive rettigheter til prg, men hakke takket ja enda.

Kan poste opp restitusjons prg en gang, håper jeg ikke kommer i trøbbel for det da

Ja, post restitusjonsprogrammet du Smiley . må ha beviser for å tro på ord som "sinnsykt" og "revolusjonerende" når det omhandler trening Smiley

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Vil bare nevne en vitamin som hjelper på protein opptaket og absoberingen
Vitamin B6

Vitamin B6 hjelper med fordøyelsen av protein, i tillegg til at den hjelper med å rense "villi"en i tarmen vår og kolonen, som fører til bedre opptak og absobering av protein, samt andre næringsstoffer.

Villi, er hårlignende protusjoner i tarmene.. Og oppgaven til villi`en er å sakte ned gjennomgangen av mat, og samtidige fange opp mat partikler imellom disse finger lignende villi`ène, slik at blodet i villi`en kan absobere næringsstoffene fra maten.

SÅ vitamin B6 anbefales på det sterkeste for bedre opptak og absobering.
 
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!