Skrevet av Emne: Tekstmelding fra Gaza  (Lest 13716 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Tekstmelding fra Gaza
« #45 : 05. januar 2009, 13:51 »
Jeg skal ikke legge meg for hardt opp i diskusjonen da jeg ikke har nok kunnskap, men ift det som foregår akkurat nå har palestinerne selv startet det denne gangen, og det ser ut til at enkelte USA/Israel fiendlige her inne ikke har fått det med seg.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Tekstmelding fra Gaza
« #46 : 05. januar 2009, 14:40 »
Meget bra observert Fleksnes. Kunne ikke vært mer enig! Wink
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Jannycash

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 73

Sv: Tekstmelding fra Gaza
« #47 : 05. januar 2009, 15:40 »
Fucked up det greiene der ass Sad

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Tekstmelding fra Gaza
« #48 : 05. januar 2009, 15:42 »
Jeg har løsningen på hele dritten. Hele verden burde boikotte den ekte terrorstaten som er USA. Hadde det ikke vært USA, hadde aldri jødene trengt seg inn mellom hundre islamstater (de hadde heller ikke greid det, hvis ikke USA hadde støttet dem).

Konklusjon: For at all faenskap skal bli borte, burde alle land i verden gå hånd i hånd sammen og tvinge USA til å stoppe dritten de har begynt med.

Nå er vel faktisk USA generelt sett som er det eneste landet som gidder å gå inn å faktisk gjøre noe. De startet bra da de stoppa 2. verdenskrig da de nuka Japan. Synd at de ikke kan bruke den samme løsningen i dag. Trist men sant.

USA er helligdom! Obama er Gud! Og dens veier er uransakelige!

Utlogget Scarface

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

Sv: Tekstmelding fra Gaza
« #49 : 05. januar 2009, 16:02 »
Noe som forundrer meg litt er at mens såkalte fredsaktivister verden over flyr rundt i gatene og demonstrerer mot Israel fordi noen sivile dør i angrep rettet mot terrorister, så er det like mange sivile som blir drept i kongo, bare på en mye mer bestialsk måte. Hvorfor er det ingen som demonstrerer mot disse grusomhetene ?
Hvorfor drar ikke venstrevridde norske leger der hvor folk trenger mest hjelp ?
grunnen er nok at folk demonstrerer av politiske grunner, og de bruker bilder av noen skadde sivile for å prøve å få frem budskapet sitt, eller hva nå en de prøver på.
 
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=545715

" Ofrene skal ha blir «hakket til døde» og tvunget inn i bål."
" fem personer i landsbyen Faradje fikk leppene skåret av."





Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Tekstmelding fra Gaza
« #50 : 05. januar 2009, 16:18 »
Noe som forundrer meg litt er at mens såkalte fredsaktivister verden over flyr rundt i gatene og demonstrerer mot Israel fordi noen sivile dør i angrep rettet mot terrorister, så er det like mange sivile som blir drept i kongo, bare på en mye mer bestialsk måte. Hvorfor er det ingen som demonstrerer mot disse grusomhetene ?
Hvorfor drar ikke venstrevridde norske leger der hvor folk trenger mest hjelp ?
grunnen er nok at folk demonstrerer av politiske grunner, og de bruker bilder av noen skadde sivile for å prøve å få frem budskapet sitt, eller hva nå en de prøver på.
 
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=545715

" Ofrene skal ha blir «hakket til døde» og tvunget inn i bål."
" fem personer i landsbyen Faradje leppene skåret av."
[sarkasme]
Beklager, dette angår oss ikke, det er jo i Afrika, og det er jo som vi alle vet et "tapt" kontinent uten noe som helst håp for fremtiden; vi har vel mer eller mindre gitt opp den kampen, noe som i og for seg er helt ok. Alle vet jo at Afrika er håpløst. Smiley Dessuten er det jo ingen jøder nedi der, så hvem bryr seg. [/sarkasme]

"LRA har de siste 20 årene terrorisert deler av Uganda og Kongo. Titusenvis av barn er blitt bortført av opprørsgruppen for å bli barnesoldater og sexslaver."
Og Israel er en terrorstat. Ironisk.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Tekstmelding fra Gaza
« #51 : 05. januar 2009, 16:24 »
Nå er vel faktisk USA generelt sett som er det eneste landet som gidder å gå inn å faktisk gjøre noe. De startet bra da de stoppa 2. verdenskrig da de nuka Japan. Synd at de ikke kan bruke den samme løsningen i dag. Trist men sant.

USA er helligdom! Obama er Gud! Og dens veier er uransakelige!

En dag kommer han til å skuffe hele USA. Alle de hvite folka som stemte på han kommer til å angre. Obama er bare oppskrytt.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget KreV

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 21


Utlogget Scarface

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

Sv: Tekstmelding fra Gaza
« #53 : 05. januar 2009, 16:39 »
Sitat
Nå er vel faktisk USA generelt sett som er det eneste landet som gidder å gå inn å faktisk gjøre noe. De startet bra da de stoppa 2. verdenskrig da de nuka Japan. Synd at de ikke kan bruke den samme løsningen i dag. Trist men sant.

Enig med deg der. Noen jeg syns er veldig synd er at presidentene i Usa opp gjennom tidene ikke hørte på generalene sine. For eksempel da de ville atombombe Kina for å forhindre kommunistene i og overta, eller da mange av de allierte ville fortsette fra Berlin og helt opp til Moskva rett etter andre verdenskrig.

Utlogget Scarface

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

Sv: Tekstmelding fra Gaza
« #54 : 05. januar 2009, 16:53 »
Fakta om Hamas;

Hamas ble grunnlagt av Ahmed Yassin og Mohammad Taha sent i 1987 som en etterfølger til Det muslimske brorskap og har som målsetting å erstatte staten Israel og de okkuperte områdene med en islamsk stat. Hamas anser seg for å være en global bevegelse, som er forpliktet av islam og dens jihad («hellig krig» eller «hellig bestrebelse»).

Hamas-charteret fra august 1988[7] erklærer at hele Palestina er muslimsk land som aldri kan overgis til ikke-muslimer. I innledningen til Hamas-charteret slås det fast at «Vår kamp mot jødene er svært omfattende og alvorlig». Charteret referer eksplisitt Sions vises protokoller og forholder seg til dem som om de var autentiske.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Tekstmelding fra Gaza
« #55 : 05. januar 2009, 17:04 »
Merkelig nok så er det valgkamp i israel nå..For et sammentreff.
Blir vel lenge til vi får noe som ligner fred i midtøsten.Utrolig kjipt for sivile på begge sider som blir ofre for for militære aksjoner. Jeg synes livene til både palestinere og israelere er like mye verdt.

Utlogget Scarface

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

Sv: Tekstmelding fra Gaza
« #56 : 05. januar 2009, 17:24 »
Sitat
Merkelig nok så er det valgkamp i israel nå..For et sammentreff.

I og med at Hamas sendte raketter mot Israel så kan vel ikke akkurat dette kalles for et sammentreff.
En kan vel heller si at slik går det når man velger å angripe verdens 4. største militærmakt.
Det palestinerene må skjønne er at Pennen er mektigere enn sverdet i denne konflikten. Hadde de heller demonstrert fredelig, tatt saken opp til FN osv, så kunne dette vært unngått. Men når de demokratisk velger et parti/organisasjon som har som mål å prøve å utslette Israel så kan de takke seg selv. I og med at Israel er fullstendig ovelegent militært sett.

Utlogget Dan

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 391
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 391

Sv: Tekstmelding fra Gaza
« #57 : 05. januar 2009, 17:40 »
Sprøsomkjeks og Scarface har forstått det. Bra innlegg fra begge to Smiley

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Tekstmelding fra Gaza
« #58 : 05. januar 2009, 17:47 »
I og med at Hamas sendte raketter mot Israel så kan vel ikke akkurat dette kalles for et sammentreff.
En kan vel heller si at slik går det når man velger å angripe verdens 4. største militærmakt.
Det palestinerene må skjønne er at Pennen er mektigere enn sverdet i denne konflikten. Hadde de heller demonstrert fredelig, tatt saken opp til FN osv, så kunne dette vært unngått. Men når de demokratisk velger et parti/organisasjon som har som mål å prøve å utslette Israel så kan de takke seg selv. I og med at Israel er fullstendig ovelegent militært sett.

Bare så kjipt å være 6 år og få en rakett inn i huset sitt, enten den kommer fra et israelsk kamphelikopter eller fra en åsside i gaza. De uskyldige får lide uansett, og gir dermed næring til hat som igjen styrker de ekstreme posisjonene både i israel og på palestinsk side.

Det er noen nyanser her som kanskje går deg hus forbi.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Tekstmelding fra Gaza
« #59 : 05. januar 2009, 17:49 »
Merkelig nok så er det valgkamp i israel nå..For et sammentreff.
Blir vel lenge til vi får noe som ligner fred i midtøsten.Utrolig kjipt for sivile på begge sider som blir ofre for for militære aksjoner. Jeg synes livene til både palestinere og israelere er like mye verdt.
Det er nok ikke å komme unna at det er valgflesk. Dyrt i menneskeliv i så måte, men angrepet hadde vel kommet før eller siden om det ikke hadde vært valgkamp også.

Det beste hadde vel kanskje vært om begge partene hadde lagt ned våpnene med en eneste gang. Israel har vel kanskje til gode å vise litt good-will når det gjelder å slippe inn forsyninger etc, men er jo en annen side forståelig at de vil Hamas til livs en gang for alle. Når/om dette skjer er vel vanskelig å si, men når/om dette skulle skje er det jo ikke lenger noen grunn for Israel å være i Gaza. Ser uansett for meg en langvarig konflikt, ettersom Hamas har så stor støtte blant sivilbefolkningen.

Bare så kjipt å være 6 år og få en rakett inn i huset sitt, enten den kommer fra et israelsk kamphelikopter eller fra en åsside i gaza. De uskyldige får lide uansett, og gir dermed næring til hat som igjen styrker de ekstreme posisjonene både i israel og på palestinsk side.
Helt enig! Et angrep fra Israel var vel akkurat det Iran var ute etter, fordi de finansierer Hamas og ønsker å opprettholde uroen i området; ekstremistene vil jo sende Israel på haveet. Nå har de jo klart det de var ute etter, nemlig å samle støtte for palestinerne.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!