Skrevet av Emne: Folk flest har ikke peiling på trening  (Lest 12073 ganger)

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Folk flest har ikke peiling på trening
« : 09. januar 2009, 23:54 »
Det er så ofte at når det nevnes “styrketrening” blant folk så begynner få folk å ugle-se deg og viske om at du er en boler osv. Jeg var ute en tur med dama mi, hun skulle handle noe piss, men jeg gadd egentlig ikke å være med så bare taffa etter, så stakk jeg innom en bokbutikk mens hun så på noen klær. Vanligvis ville jeg bare stikket rett bort på treningsenteret å trene siden jeg hater å være ute blant folk (begynner å svette på hendene og klø osv) så jeg stikker til bokbutikken og ser etter noen vektløfting bøker i trening og kostholds seksjonen og alt de hadde var noen tullebøker om hvordan man skal ta knebøy i smithmaskin og hvorfor man ikke skulle ta proteinshake.
Så jeg går bort til han i kassa og spørr om han har noen  bøker om vektløftning. Fyren er veldig kort og er nesten helt skalla bare litt hår rundt hodet. Han var kanskje 1,50cm. Han var sånn ”joda, vi har noen vektløfter bøker i trening og kosthold seksjonen, og jeg  sier  øh, det der er ikke vektløfterbøker det er fitnessbøker for gamle damer og elixia folk, så sier han beklager men det er alt vi har.
Så jeg går bort for å lete litt videre og etter en lang pause så begynner han å si ”jeg liker egentlig ikke å oppmuntre folk til styrketrening, det er så mye bol og dritt, første jeg sier er hva faen (skulle ikke sakt faen men det bare kom ut) han sa at styrketrening var sånn dem drev med i fengsel og at det var den mest primitive idretten som fantes, så ba han meg gå ut av butikken, vi begynte å diskutere litt å han kom bare med usaklige argumenter at man fikk liten pikk og at det er kokain i kreatin osv, klikka litt for meg etterhvert  jeg hadde bare lyst til å gi han en albue for å disrespecta meg og treninga som er min livsstil og stolthet.

Så jeg bare går bor til han å sier hør her din lille reke du vet faen meg ingenting om trening så bare hold kjeften din før jeg vraker hele stedet her... Han synker tilbake i setet sitt og da så jeg at han var helt lik som yoda fra star wars han hadde til og med en liten brun jakke og rynker i panna, så det bare brøt ut av meg HØR ETTER HER YODA,  han så på meg med store øyne... Jeg er en styrkeløfter og har vært det i hele livet, faren min levde og døde for det, natten moren min fødte meg så drev faren min å tok markløft det kreves hard dedikasjon og viljestyrke for å drive med en slik idrett, å han vare bare å ja hvor mye benker du a?? Å jeg bar eHVA FAEN så jeg svinger armen min å knuser skjeven på han. Jeg mente ikke å slå han så hardt, hand falt på gølvet og stønna, å så må jeg bare si sorry for det, så gikk jeg veldig fort.
Det klikker for meg når de snakker dritt om styrketrening og sånt som de ikke har peiling på.
sterk,blid og ronkefri

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Folk flest har ikke peiling på trening
« #1 : 10. januar 2009, 00:01 »
HAHAHA.

Kan ikke si om det du gjorde var rett men det var morsomt iallefall.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Folk flest har ikke peiling på trening
« #2 : 10. januar 2009, 00:02 »
Det var vel ikke helt heldig at du knuste kjeven på han da. Tror ikke han tenkte noe bedre om folk som trener med vekter etter det der.

Utlogget Symbiose

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Sv: Folk flest har ikke peiling på trening
« #3 : 10. januar 2009, 00:03 »
Jeg håper virkelig at dette var et forsøk på en dagligdags novelle? Isåfall underholdt den meg i noen minutter, se bort ifra det under da.

Hvis du virkelig slo til karen om det så ikke var med vilje vil jeg si at det var noe av det dummeste du kunne ha gjort der og da.

Jeg tror ikke fyren ble noe mer overbevist av at du brølte til han for så å gå fysisk til verks.. mest sannsynlig helte du enda mer bensin på bålet og gjorde saken enda verre. Ikke har karen ville fantasihistorier, nå har han faktisk en ordentlig historie på lager som viser hvor babariske de som løfter vekter er Smiley.

Nå tenkte jeg å lage en typisk sanwich der man baker inn noe dårlig i midten så leseren glemmer at jeg sa noe negativt, men fikk det ikke helt til..

positive ting
negative ting
positive ting

Men ja, folk som har fordommer generelt er ganske trangsynte. Smiley
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Utlogget Mysteez

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Folk flest har ikke peiling på trening
« #4 : 10. januar 2009, 00:07 »
Det er så ofte at når det nevnes “styrketrening” blant folk så begynner få folk å ugle-se deg og viske om at du er en boler osv. Jeg var ute en tur med dama mi, hun skulle handle noe piss, men jeg gadd egentlig ikke å være med så bare taffa etter, så stakk jeg innom en bokbutikk mens hun så på noen klær. Vanligvis ville jeg bare stikket rett bort på treningsenteret å trene siden jeg hater å være ute blant folk (begynner å svette på hendene og klø osv) så jeg stikker til bokbutikken og ser etter noen vektløfting bøker i trening og kostholds seksjonen og alt de hadde var noen tullebøker om hvordan man skal ta knebøy i smithmaskin og hvorfor man ikke skulle ta proteinshake.
Så jeg går bort til han i kassa og spørr om han har noen  bøker om vektløftning. Fyren er veldig kort og er nesten helt skalla bare litt hår rundt hodet. Han var kanskje 1,50cm. Han var sånn ”joda, vi har noen vektløfter bøker i trening og kosthold seksjonen, og jeg  sier  øh, det der er ikke vektløfterbøker det er fitnessbøker for gamle damer og elixia folk, så sier han beklager men det er alt vi har.
Så jeg går bort for å lete litt videre og etter en lang pause så begynner han å si ”jeg liker egentlig ikke å oppmuntre folk til styrketrening, det er så mye bol og dritt, første jeg sier er hva faen (skulle ikke sakt faen men det bare kom ut) han sa at styrketrening var sånn dem drev med i fengsel og at det var den mest primitive idretten som fantes, så ba han meg gå ut av butikken, vi begynte å diskutere litt å han kom bare med usaklige argumenter at man fikk liten pikk og at det er kokain i kreatin osv, klikka litt for meg etterhvert  jeg hadde bare lyst til å gi han en albue for å disrespecta meg og treninga som er min livsstil og stolthet.

Så jeg bare går bor til han å sier hør her din lille reke du vet faen meg ingenting om trening så bare hold kjeften din før jeg vraker hele stedet her... Han synker tilbake i setet sitt og da så jeg at han var helt lik som yoda fra star wars han hadde til og med en liten brun jakke og rynker i panna, så det bare brøt ut av meg HØR ETTER HER YODA,  han så på meg med store øyne... Jeg er en styrkeløfter og har vært det i hele livet, faren min levde og døde for det, natten moren min fødte meg så drev faren min å tok markløft det kreves hard dedikasjon og viljestyrke for å drive med en slik idrett, å han vare bare å ja hvor mye benker du a?? Å jeg bar eHVA FAEN så jeg svinger armen min å knuser skjeven på han. Jeg mente ikke å slå han så hardt, hand falt på gølvet og stønna, å så må jeg bare si sorry for det, så gikk jeg veldig fort.
Det klikker for meg når de snakker dritt om styrketrening og sånt som de ikke har peiling på.


Utlogget eirikk

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 395
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 395

Sv: Folk flest har ikke peiling på trening
« #5 : 10. januar 2009, 00:12 »
wtf

Utlogget J Skåren

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 752
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 752

Sv: Folk flest har ikke peiling på trening
« #6 : 10. januar 2009, 00:15 »
 Grin Grin
Brumunddal AK



Utlogget BennyMilkshake

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

Sv: Folk flest har ikke peiling på trening
« #7 : 10. januar 2009, 00:17 »
Det er så ofte at når det nevnes “styrketrening” blant folk så begynner få folk å ugle-se deg og viske om at du er en boler osv. Jeg var ute en tur med dama mi, hun skulle handle noe piss, men jeg gadd egentlig ikke å være med så bare taffa etter, så stakk jeg innom en bokbutikk mens hun så på noen klær. Vanligvis ville jeg bare stikket rett bort på treningsenteret å trene siden jeg hater å være ute blant folk (begynner å svette på hendene og klø osv) så jeg stikker til bokbutikken og ser etter noen vektløfting bøker i trening og kostholds seksjonen og alt de hadde var noen tullebøker om hvordan man skal ta knebøy i smithmaskin og hvorfor man ikke skulle ta proteinshake.
Så jeg går bort til han i kassa og spørr om han har noen  bøker om vektløftning. Fyren er veldig kort og er nesten helt skalla bare litt hår rundt hodet. Han var kanskje 1,50cm. Han var sånn ”joda, vi har noen vektløfter bøker i trening og kosthold seksjonen, og jeg  sier  øh, det der er ikke vektløfterbøker det er fitnessbøker for gamle damer og elixia folk, så sier han beklager men det er alt vi har.
Så jeg går bort for å lete litt videre og etter en lang pause så begynner han å si ”jeg liker egentlig ikke å oppmuntre folk til styrketrening, det er så mye bol og dritt, første jeg sier er hva faen (skulle ikke sakt faen men det bare kom ut) han sa at styrketrening var sånn dem drev med i fengsel og at det var den mest primitive idretten som fantes, så ba han meg gå ut av butikken, vi begynte å diskutere litt å han kom bare med usaklige argumenter at man fikk liten pikk og at det er kokain i kreatin osv, klikka litt for meg etterhvert  jeg hadde bare lyst til å gi han en albue for å disrespecta meg og treninga som er min livsstil og stolthet.

Så jeg bare går bor til han å sier hør her din lille reke du vet faen meg ingenting om trening så bare hold kjeften din før jeg vraker hele stedet her... Han synker tilbake i setet sitt og da så jeg at han var helt lik som yoda fra star wars han hadde til og med en liten brun jakke og rynker i panna, så det bare brøt ut av meg HØR ETTER HER YODA,  han så på meg med store øyne... Jeg er en styrkeløfter og har vært det i hele livet, faren min levde og døde for det, natten moren min fødte meg så drev faren min å tok markløft det kreves hard dedikasjon og viljestyrke for å drive med en slik idrett, å han vare bare å ja hvor mye benker du a?? Å jeg bar eHVA FAEN så jeg svinger armen min å knuser skjeven på han. Jeg mente ikke å slå han så hardt, hand falt på gølvet og stønna, å så må jeg bare si sorry for det, så gikk jeg veldig fort.
Det klikker for meg når de snakker dritt om styrketrening og sånt som de ikke har peiling på.


haha, honnør for at det der var jævlig gøy å lese

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: Folk flest har ikke peiling på trening
« #8 : 10. januar 2009, 00:17 »
skjønner at du blei sint, men likavel, kor gammal er du?
fjorten å talt
sterk,blid og ronkefri

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Folk flest har ikke peiling på trening
« #9 : 10. januar 2009, 00:49 »
CARE-im skrev blandt annet:
Å jeg bar eHVA FAEN så jeg svinger armen min å knuser skjeven på han. Jeg mente ikke å slå han så hardt, hand falt på gølvet og stønna, å så må jeg bare si sorry for det, så gikk jeg veldig fort.
Det klikker for meg når de snakker dritt om styrketrening og sånt som de ikke har peiling på.
Du bør ta en tur til en psykiater litt faderlig fort.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Major Eirik Von Thunder

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 721
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 721

  • Fornærmelser avler kun perler i mitt sinn!
Sv: Folk flest har ikke peiling på trening
« #10 : 10. januar 2009, 01:02 »
Bokhandler: Styrkeløftere er store, dumme, har kort lunte og er voldelige.
Du: Næsj, det er jei faen ike. *wham* *bam*
--------------------------------------------------------------------------------------

Sånne som deg som ødelegger for brorparten av oss "atleter". Ikke rart det er fordommer ute og går!

Hadde du vært litt eldre måtte du sitte inne for å knuse kjeven hans.

300 - 230 - 297,5 - 822,5 @ 110
245 - 185 - 280     Raw
24 år, -110 Senior,  Lørenskog AK (styrkeløft)

"DIT SVIN! DE MAA BRUGE KOMMA I MIDTEN AV LEDSETNINGER!"
-"OG VEM SIER SAA?"
-"DIN MOR!"
Welhaven med norges første "morra di"-vits, 1831.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=79423.msg1248249;topicseen#new


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Folk flest har ikke peiling på trening
« #11 : 10. januar 2009, 01:07 »
Ho ho, han bokhandleren hadde jo rett i alt han sa.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Folk flest har ikke peiling på trening
« #12 : 10. januar 2009, 01:08 »
Ho ho, han bokhandleren hadde jo rett i alt han sa.


no shit sherlock Tongue

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Folk flest har ikke peiling på trening
« #13 : 10. januar 2009, 01:13 »
Ho ho, han bokhandleren hadde jo rett i alt han sa.


 Grin Var det som "slo" (haha) meg også. Regner med at hele denne historien bare er tull. Det burde den være ihvertfall.
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget NifS

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 593
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 593

  • i dont want to know your name, i just want BANG!
Sv: Folk flest har ikke peiling på trening
« #14 : 10. januar 2009, 01:23 »
haha wtf!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!