Skrevet av Emne: Hvor er deres nasjonal følelse?  (Lest 6008 ganger)

Utlogget metalhead

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 99
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 99

Sv: Hvor er deres nasjonal følelse?
« #15 : 11. januar 2009, 13:29 »
Å vise avsky for hærvekr og vold ved å denge noen med balltre... Fantastisk logisk og humant. Dere som gir et slikt innlegg honnør bør tenke dere om... Sier ikke at OP ikke har noen poenger men det finnes moderasjon og litt bedre metoder enn som så (på politisk plan, dette er deres ansvar, ikke vårt, væpnet med håndfeng og raseri).
Prinsippet med motild fungerer ikke i samfunn med mennesker, det er slik konflikter eskalerer og fortsetter.
Ærlig talt.
Nei, det er klart det er bedre å stå med nisselua i hånda og la mobben gjøre som de vil. Ikke rart Norge er et populært land for innvandrere.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hvor er deres nasjonal følelse?
« #16 : 11. januar 2009, 13:38 »
Trekk den nisselua LITT lenger nedover øra a!

ps: nisselue referansen er så utrolig utadert, og minner meg om de tragiske aksjeforumene.

Tror det er viktig å huske på at ganske mange rett og slett gir faen. Personlig ØNSKER jeg at muslimene tar over, sånn at politikerene virkelig får gnidd det inn i trynet hvor feil de har tatt.
Sa brura

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Hvor er deres nasjonal følelse?
« #17 : 11. januar 2009, 13:47 »
Tror det er viktig å huske på at ganske mange rett og slett gir faen. Personlig ØNSKER jeg at muslimene tar over, sånn at politikerene virkelig får gnidd det inn i trynet hvor feil de har tatt.

Selv om det unektelig virker tilfredsstillende, tror jeg slett ikke at det er verdt det. Mitt store håp er at de største forkjemperene for innvandring og fremmedkultur selv blir "beriket" i en eller annen form, så de selv får kjenne det på kroppen. Men disse hyklerne sitter vel trygt i Oslo vest, langt unna det flerkulturelle paradis de selv har skapt i andre deler av byen

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hvor er deres nasjonal følelse?
« #18 : 11. januar 2009, 13:56 »
Beriket eller befruktet ja. Vi kan takke hippieliberale vestkantfruer for at vi på østkanten må være redd for at damene våre ikke skal bli gjengvoldtatt på vei hjem fra jobb om kvelden.
Sa brura

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Hvor er deres nasjonal følelse?
« #19 : 11. januar 2009, 14:08 »
Beriket eller befruktet ja. Vi kan takke hippieliberale vestkantfruer for at vi på østkanten må være redd for at damene våre ikke skal bli gjengvoldtatt på vei hjem fra jobb om kvelden.

Dette problemet fiksa jeg for dama mi, og ei venninde av hu som bor på grønland i dag morges. Løsningen på det problemet er: CS-Gas. Mulig det ikke er helt lovlig veskefyll, men jeg vil si at alternativet er værre.
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hvor er deres nasjonal følelse?
« #20 : 11. januar 2009, 14:09 »
Hvor skaffer man det?
Sa brura

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Hvor er deres nasjonal følelse?
« #21 : 11. januar 2009, 14:10 »
Nei, det er klart det er bedre å stå med nisselua i hånda og la mobben gjøre som de vil. Ikke rart Norge er et populært land for innvandrere.

Det er ikke snakk om å stå med nisselua i hånda, det er snakk om at de som faktisk kan løse problemet gjør det. Å gå ut for å denge demonstranter funker jævlig dårlig. Det er ikke noe vi kan gjøre, om vi så hadde samlet en svær mob og dengt hver eneste jævel (de er jo faktisk jævler) så hadde de tatt hevn og kommet sterkere tilbake.
Ikke tro jeg er blåøyd eller idealist, det er den ypperste fornærmelsen jeg kan tenke meg, men jeg innser at politikerne må gjøre jobben sin, NÅ!
Så om du absloutt må denge noen så deng dem til de ordner opp og presenterer en mer permanent løsning. Om du vil ha full borgerkrig i gatene, så vær så god og ta med deg alle kompisene dine med balltrær og annet å slå med gå bananas.
Må si jeg er glad jeg ikke bor i hovedstaden...

Nordmenn er feige, det er det ingen som bestrider, men jeg syns ikke karer som denger andre karer er så jævlig tøffe heller da etter at jeg vokste fra Jean Claude Van Damme stadiet for en 12-13 år siden.

Men, som sagt; for all del, deng løs om du vil og se om det hjelper i lengden.

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Hvor er deres nasjonal følelse?
« #22 : 11. januar 2009, 14:35 »
Dette problemet fiksa jeg for dama mi, og ei venninde av hu som bor på grønland i dag morges. Løsningen på det problemet er: CS-Gas. Mulig det ikke er helt lovlig veskefyll, men jeg vil si at alternativet er værre.

Heller nervegass Smiley
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Hvor er deres nasjonal følelse?
« #23 : 11. januar 2009, 18:17 »
Heller nervegass Smiley

Heller den som hitler brukte, var jo effektiv den.. Dddde holddtt sssegg uunnnaaa dddaaa JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJjjaaah!!

Utlogget KreV

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 21

Sv: Hvor er deres nasjonal følelse?
« #24 : 11. januar 2009, 18:31 »
Ikke tro jeg er blåøyd eller idealist, det er den ypperste fornærmelsen jeg kan tenke meg, men jeg innser at politikerne må gjøre jobben sin, NÅ!

At de BURDE gjøre jobben sin betyr ikke at de MÅ gjøre det. Velgerne er jo ganske trofaste uansett hvor mye vi blir voldtatt. Jeg er villig til å sette en fin sum på at norges neste regjering består av sosialister, med AP i spissen.

Utlogget metalhead

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 99
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 99

Sv: Hvor er deres nasjonal følelse?
« #25 : 11. januar 2009, 19:09 »
, men jeg innser at politikerne må gjøre jobben sin, NÅ!
Forsåvidt enig med deg, men hva har politikerne gjort hittil? Og tror du virkelig de kommer til å gjøre noe?! Tipper sosialistene gnir seg i hendene og er fornøyde nå, for det er jo tydeligvis sånt samfunn de vil ha?what Håper virkelig folk bruker innsiden av hodet ved neste valg!

Det er innvandrerne som burde være redde for å gå rundt i byen og gjøre faenskap, ikke den gjengse osloborger som er redd for å komme i veien for dem.

Utlogget Tannfeen

Sv: Hvor er deres nasjonal følelse?
« #26 : 11. januar 2009, 19:47 »
Dette problemet fiksa jeg for dama mi, og ei venninde av hu som bor på grønland i dag morges. Løsningen på det problemet er: CS-Gas. Mulig det ikke er helt lovlig veskefyll, men jeg vil si at alternativet er værre.

Pepperspray mener du?

Vet ikke om det er så lurt å stå i en sky av CS-gass når det kommer en overgriper.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Hvor er deres nasjonal følelse?
« #27 : 03. mai 2011, 12:21 »
At de BURDE gjøre jobben sin betyr ikke at de MÅ gjøre det. Velgerne er jo ganske trofaste uansett hvor mye vi blir voldtatt. Jeg er villig til å sette en fin sum på at norges neste regjering består av sosialister, med AP i spissen.

Du hadde rett!
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!