Skrevet av Emne: Stærsk humor  (Lest 8721 ganger)

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Re:Stærsk humor
« #15 : 12. februar 2003, 20:22 »
HAR IKKE VILLE SATT MIN LIT TIL DISSE SHAKERNE: HUSK AT MELKA ER KALDT NÅR DERE HELLER DEN OPPI OG LOKKET BLIR JO PRESSET PÅ OGSÅ SHAKET! NÅR DA DENNE MIKSDUREN VARMES OPP UTVIDER DET SEG: SOM ALT ANNET I VARMT VÆR(UTENOM SNØ DA:-)) OG DA GÅR DET GALT!

HA DE STÅENDE I KJØLESKAPET ER NOK DET BESTE.
ELLERS SÅ KAN MAN JO BARE TA MED PULVER PÅ DE OGSÅ KJØPE SEG MELK OG BLAND DEN DIREKTE PÅ STEDET OG FORTÆRE DEN DER. ETT SIKKERT ALT.


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

SteamHammer

  • Gjest
Re:Stærsk humor
« #16 : 19. februar 2003, 09:02 »
MiniQuiz
Har du noen gang opplevd at det virker som om det er bare når du har det travelt at du MÅ lete etter den siste tingen du skal ha med deg?
Men... hvorfor er det bestandig slik at den tingen du leter etter alltid ligger på det siste stedet du leter?
Fortærende, ikke sant? Men slik er livet Cheesy

1. Premie: Fottur fo to i Jotunheimen
2. Premie: Fottur for én i Jotunheimen.
3. Premie: En eske håndvrengte rosiner

Utlogget masan

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 652
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 652

Re:Stærsk humor
« #17 : 19. februar 2003, 12:58 »
Fordi du leter ikke flere ganger etter en ting som du allerede har funnet =)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Re:Stærsk humor
« #18 : 20. februar 2003, 10:03 »
Min shaker spratt opp liggende inne i kabinskapet på flyet mellom Trondheim og Gardermoen.
Skinnjakker og kåper var badet i tykk og fin protec....... Jeg nappa raskt til meg veska og sa noe sånnt som - "I svarte" hva er det som har kommet inn i dette skapet da..........   Deretter hastet jeg ut av flyet..........


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Re:Stærsk humor
« #19 : 20. februar 2003, 10:17 »
Jeg bare må komme med en liten pikant historie som ligger noen år tilbake i tid. Den er nok ikke så morsom for dere som den var for de av oss som bivånet det hele, men allikevel.....

Jeg trente en gang på en plass i Drammen som gikk under kallenavnet "Fiskehallen". Der var det en styrkeløfter - la oss for anonymitetens skyld kalle ham Persen - som skulle ha knebøydag.

Under oppvarmingen på 250 kilo eller så hadde han fått på seg løftedrakta, og alt gikk etter skjema. I neste løft kan man vel ikke si at alt var like rosenrødt, for i bunnposisjon med 290 kilo på skuldrene hørtes plutselig en forferdelig "skvaling" innefra drakta.
Persen dreit bokstavelig drakta full i løpet av tidels sekunder. Trykket var så stort at "herlighetene" kom ut gjennom drakta mens Persen med litt hjelp fikk buksert stanga på plass...... Persen hadde ikke stort andre kommentarer enn den obligatoriske "Åå i svarte helvete" mens han løp bredbent gjennom gymmet og ut på dassen - som til alles fordel lå ute i oppgangen til gymmet.......

Det ble ikke mer knebøy på Persen den dagen - ikke for oss andre heller for den saks skyld!! Når jeg tenker meg om gikk det vel nesten 14 dager før han stakk trynet innenfor dørkarmen igjen.


Som sagt sikkert ikke så morsom historie det der, men for de som opplevde det - påfører den magekramper bare ved tanken - det var virkelig ustyrtelig morsomt....

mvh
tric


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Re:Stærsk humor
« #20 : 20. februar 2003, 10:30 »
Jeg bare må fortelle en historie selv om den er litt tragikomisk siden den det gjelder hadde en rekke mer eller mindre alvorlige rusproblemer.

Han dreiv det gymmet jeg trente på den gangen og var ikke fremmed for at en måtte ha i seg ei halvflaske eller så før lunsj.
Denne gangen hadde han definitivt gjort det, og satt derfor bak disken og vippet på kontorstolen med ryggen nesten inntil veggen, da to unge kroppsbyggere kom bort for å spørre ham om doping og sånn. Hvor farlig det var også videre. En kan nok si at denne karen var ganske liberal mht doping! Han sa derfor, mens han slo ut armen i en vid bevegelse - "jeg har brukt doping siden 1975 - og aaaaaldri merket så mye som en biiivirkning". I det han sa det forsvant brått stolen under ham, han dundret i gulvet, knallet hodet i veggen - og lå stille!
Etter et minutt eller så kviknet han til spratt opp og mumlet noe uforståelig for så å gå og legge seg i senga som han hadde i en krok på gymmet.......... Forsåvidt en trist historie, men episoden i seg selv var ubeskrivelig tragikomisk - selv om ingen lo der og da selvfølgelig.

Det skal sies at han skjerpet seg noe mht alkoholen i en periode etter dette. Nå er han dessverre død.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Relax

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 422
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 422

Re:Stærsk humor
« #21 : 20. februar 2003, 10:52 »
Morsomme historier det tric, kom gjerne med flere. Jeg kan nok  tenke meg åssen han Persen hadde det ja, huffa meg  Grin Grin Grin

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Re:Stærsk humor
« #22 : 20. februar 2003, 20:14 »
*Ler så jeg griner*




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Prodius (MB)

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 870
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 870

Re:Stærsk humor
« #23 : 21. februar 2003, 13:45 »
Stakkars persen Cheesy
Treningsstudio: ¨
Raufoss Badeland¨

SteamHammer

  • Gjest
Re:Stærsk humor
« #24 : 22. mars 2003, 17:35 »
Time to share experience

Ser at Søknadsfristen for å delta i Treningsforum Open er 1. april - ja, jeg venter til 1. april med å melde meg på.

Det skal bl.a. vurderes følgende:
1. Symetri
2. Definisjoner
3. Hvor muskuløs du er.

Symmetrien er det ikke noe galt med: Endelig er bilringen like stor på høyre og venstre side sett forfra  Cheesy
Definisjoner kan jeg mange av, for det meste tekniske og matematiske definisjoner, men det er ikke tema på dette forumet. Cheesy
Relativt muskelløs, eh he, muskuløs - er ikke greit å være lyselektriker, ehemm, dyreslektik....dyseliker...eh he, dyselektiker. Ble for mange dor eh...ord. Cheesy

Ha ei god helg

SteamHammer

  • Gjest
Re:Stærsk humor
« #25 : 25. mars 2003, 13:29 »
Denne starter seriøst, men sl\klir litt ut, og så ETER det på seg litt  Cheesy
http://ghx.dns2go.com/olympics/IntroToPL.wmv
..og me det samme: Se på uttakningen til OL i Stuping like før 11. sept. forfjor: http://ghx.dns2go.com/olympics/afganolympics.mpeg

SteamHammer

  • Gjest
Re:Stærsk humor
« #26 : 13. april 2003, 12:40 »
Etter trening  er det viktig å.....
Da jeg trente på "Ting Tar Tid" eller 3T som det også kalles, fikk jeg en dag ØYE på en plakat på veggen.
"HUSK UTØYNINGER" stod det med store bokstaver. Ikke uttøyninger, men utØyninger. Jeg sa jeg mente at det må jo være farlig!!! Dessuten gjør det vondt og så blir det jo så mørkt.... Plopp, Plopp  Cheesy


Utlogget swisslunatic

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Re:Stærsk humor
« #27 : 15. april 2003, 13:14 »
En av treningskameratene min fant igjen en banan i siderommet på treningsbagen. Den hadde ligget der i tre uker sammen med Inzer knebøydrakta. Det er kanskje en av grunnene til at Inzer knebøydrakter stinker?

Utlogget Joakim

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 141
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 141

Re:Stærsk humor
« #28 : 15. april 2003, 14:55 »
Huffameg Geir
trener du på 3T ? Cheesy Cheesy Cheesy

SteamHammer

  • Gjest
Re:Stærsk humor
« #29 : 15. april 2003, 15:55 »
Huffameg Geir
trener du på 3T ? Cheesy Cheesy Cheesy
Nei da... jeg gjorde det FØR Klaiber Gym åpnet. Når ser jeg ingen grunn til 3T lengre Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!