Skrevet av Emne: mma interiserte i lillehammer området.  (Lest 2894 ganger)

Utlogget Scott "the pitbull" Ferrozzo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

mma interiserte i lillehammer området.
« : 27. februar 2004, 12:40 »
Noen mma interiserte som bor i nærheten av lillehammer? Trener selv bakkekamp 1-2 ganger i uka, hadde vært gøy om noen flere hadde delt interessen.
Hadde vært gøy om flere enn meg og kompisen ville vært med. Er ingen organiserte treninger her heller så det vi lærer tar vi fra instruksjonsvideoer.
NO PAIN, NO GAIN

Utlogget agandhjin

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 130

  • Eating u alive
Re:mma interiserte i lillehammer området.
« #1 : 28. februar 2004, 15:36 »
Desverre bor jeg i Arendal, men det virker som vi har omtrent samme opplegg.

Eller dvs. at vi startet med 2 og nå er ca 13 stk. Og det går fort! Vi kjører helst submission Wrestling, men nå har vi begynt med lowkick og body punches også. Så får vi se hvordan dette utvikler ser.

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Re:mma interiserte i lillehammer området.
« #2 : 28. februar 2004, 17:05 »
vi har noe av det samme opplegget i vestfold. Leier inn instruktører og trener mye på egen hånd, både bjj og standup og valetudo/mma.

et spm: Er du Scott Ferrozzo fan? he he, glemmer aldri matchen mellom tank og Scott - klassiker=)

Utlogget Scott "the pitbull" Ferrozzo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Re:mma interiserte i lillehammer området.
« #3 : 01. mars 2004, 07:26 »
Scott Ferrozzo er jo en kultfigur, er vel ikke av de dyktigste fighterne som har gått i "the octagon". Smiley
Liker vel egentlig Rampage best nå, liker bodyslams  8)e
Skulle ønsket at det var noen flere interiserte her i byen også, hadde vært gøy og hatt litt organisert trening. Er jo ikke alltid like lett å lære av videoer..
NO PAIN, NO GAIN

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Re:mma interiserte i lillehammer området.
« #4 : 01. mars 2004, 08:48 »
Desverre så er mma veldig lite utbredt i Norge, derfor er det så viktig at vi med interesse er med på å bidra til at sporten integreres som en sofistikert gren og ikke en brutal "ikke-sport" som mange uvitende ser på den idag.

MMA er pr dags dato den sporten som vokser raskest i verden og i fremtiden vil den også nå populæriteten i Norge. det har gått fort over kort tid og det vil ihvertfall ikke stagnere.

Scott er en kultfigur ja, han er nok ikke den personen jeg ser på som en rollemodell i mma. Rampage er morsom og underholdene å se på, noe som også har gitt ham stor populæritet i japan!

mitt tips til deg er å undersøke om det finnes noen personer i lillehammer området som kan instruere i mma/shoot og overtale den personen til å organisere en klubb. Andre muligheter er å kontakte en instruktør som man avtaler med at kommer feks en gang i uken mot betaling. Det er dyrt og kanskje lite, men bedre enn ingenting!=)

Lykke til!

Utlogget Scott "the pitbull" Ferrozzo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Re:mma interiserte i lillehammer området.
« #5 : 01. mars 2004, 12:12 »
Enig med deg toxic. Prøver å samle noen folk sånn at vi kunne fått en instruktør hit, det er det store målet Smiley
Tenkte dette var et fint sted å begynne. Jeg ser på mma som en sport på lik linje med fotball og håndball, skjønner at folk kan synes det ser brutalt ut, men synes allikevel det er kjedelig å bli "uglesett" hvis jeg sier jeg liker å drive med "fighting" på fritiden. Liker forumet, her er det lettere å møte likesinnede. 8)
NO PAIN, NO GAIN

Utlogget airkk

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 12

Re:mma interiserte i lillehammer området.
« #6 : 01. mars 2004, 21:23 »
..

Utlogget Thomas Hytten

  • Treningsforum Crew
  • Moderator Team
  • *****
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 110

  • Train hard, fight easy
Re:mma interiserte i lillehammer området.
« #7 : 01. mars 2004, 22:56 »
Hei,

en av mine elever er tidvis bosatt i Lillehammer. Om det er av interesse kan jeg sette dere i kontakt med ham. Etterhvert kan vi se om vi ikke kan få til et nærmere samarbeid om det skulle være av interesse. Så ta kontakt enten her på IM eller på telefon 91554999.

www.mixedmartialarts.no

Utlogget Scott "the pitbull" Ferrozzo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Re:mma interiserte i lillehammer området.
« #8 : 01. mars 2004, 23:28 »
Tusen takk! Jeg skal slå på tråden en av de nærmeste dagene, dette høres ut som kjempegreier! Grin
NO PAIN, NO GAIN

Utlogget Scott "the pitbull" Ferrozzo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Re:mma interiserte i lillehammer området.
« #9 : 01. mars 2004, 23:35 »
Dette høres ut som kjempegreier! Kansje vi kan få opp både interessen og aksepten for mma her i byen. Skal bli moro å jobbe videre med dette. Ble glad jeg nå. Grin
NO PAIN, NO GAIN

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Re:mma interiserte i lillehammer området.
« #10 : 02. mars 2004, 20:36 »
Skal bare komme inn med noe til deg som lurte på om det er bokseklubb i lillehammer: det er med hjertesorg jeg sier det, men nei, ingen bokseklubb der.. den nærmeste bokseklubben da er Raufoss...


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget No-Dachi

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Re:mma interiserte i lillehammer området.
« #11 : 17. mars 2004, 12:35 »
Jeg bor i Lillehammer, og kunne godt tenke meg å få litt mer trening Smiley`så hvis det ikke koliderer med kung-fu treninga så... vet ikke så veldig mye om mma, men trening er generelt gøy Smiley
men når er det dere trener og sånt?

Utlogget Minotauro

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Re:mma interiserte i lillehammer området.
« #12 : 17. mars 2004, 22:53 »
Jeg har en kompis på Jørstadmoen. Der er det en liten gjeng som har interesse for MMA, selv om ikke ferdighetene er så alt for store. Hender jeg tar en tur innom Lillehammer så jeg stiller gjerne opp for å leke litt Smiley

Lykke til!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!