Skrevet av Emne: PVL Mutant Mass Strawberry/Banana  (Lest 3004 ganger)

Utlogget J-King

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 723

PVL Mutant Mass Strawberry/Banana
« : 28. januar 2009, 17:46 »
Navn:
PVL Mutant Mass 6.8 kg Strawberry/Banana, /jordbær og banan smak)

Smak:
Jeg er alltid vært kritisk på smaken, selv om jeg får de fleste tilskudd ned i magen uten problem. Smak er viktig for meg når jeg kjøper protein, en smak man ikke går lei og en smak som er god er veldig viktig. Jeg har prøvd ut ti talls forskjellige merker med jordbær smak, og dette er desidert den beste jordbær smaken jeg har vært borti, men jeg merket ikke så mye til banan smaken? Hvor er den? Men jordbær smaken var veldig god, jeg pleier tilogmed å blande meg vann etter trening, så var den forsatt like god.

Konsistens:
Konsistenser på de fleste "gainere" man finner på markedet er veldig enkelt satt opp, maltodextrin og myse er ofte den konsistensen man finner på de fleste gainere. Men jeg syntes da man går lett opp i fett hvis man bare inntar gainere med det, fordi folk tenker ikke at maltodextrin har kjappere opptak enn sukker i kroppen, og kan lagre fett mye enklere på den måten.  Men i denne gaineren finner man proteiner som er andre pvl produktet iso-stack, som innholder ti forskjellige protein typer som f.eks kasein, egg, myse og flere. Karbohydratene er akkurat de man finner på vextargo, noe jeg syntes er det beste av karbs hittils.

Fordøyelighet:
Merket ikke noe negativt, ingen klumper ellerno sånt. Fikk litt klumper med melk når jeg tok mer enn det som står i bruksanvisninger, men ingen store eller for ekle klumper.

Pris:
Jeg hadde 2,2 kilo som koster 349, men den gikk veldig fort unna så jeg ville ha gått for 6,8 kilon som koster bare 699. Veldig bra pris iforhold til andre konkurente, mye bedre gainer til en lavere pris.

Totalvurdering:
Jeg er fornøyd med dette produktet ved alle sider, og skal kjøpe 6,8 kilo pakken neste gang, så den får en desisert terningskast seks av meg! =)


Forhandlere:
Selges på nett www.nordicnutrition.no . Ville handlet for 1000kr sammen der, så får man med en rekkebonusvarer, kjekkt.

Selges også på Kost1, MuscleShop og sikkert flere andre nettsider osv.

Utlogget Symbiose

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Sv: PVL Mutant Mass Strawberry/Banana
« #1 : 31. januar 2009, 20:56 »
Ganske grei anmeldelse, men fortell litt mer om hvordan det gikk når du brukte gaineren?
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Utlogget J-King

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 723

Sv: PVL Mutant Mass Strawberry/Banana
« #2 : 01. februar 2009, 02:42 »
Det er mange som inntar gainer flere ganger om dagen, men ettersom jeg ikke er no stor fan av å legge på meg unødig fett pga hurtig karbs, men merket ikkeno av den effekten. Gikk opp i vekt ganske enkelt, uten å bli "feit" noe som jeg vil si er positivt. Jeg inntok IKKE gaineren flere ganger om dagen, tok det etter trening, og muligens kombinasjon med noe annet om morran, hvis jeg har dårlig tid. Gikk opp i vekt, uten å legge på meg altfor mye, så synts det gikk ganske bra ettersom målet mitt var det, noe som ikke alltid er så enkelt.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: PVL Mutant Mass Strawberry/Banana
« #3 : 01. februar 2009, 02:50 »
Enig i alt du skriver her. Har prøvd den selv med sjokolade smak. Må si at jeg overdrev litt og la på meg jævlig fort, men det er best å være klar over at man ikke skal ta så mye som står på boksen (3 ganger daglig), dette er bare noe ved siden av et kosthold så man skal være forsiktig, la på meg litt unødvendig med fett.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Raptuz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 21

  • No pain No gain!
Sv: PVL Mutant Mass Strawberry/Banana
« #4 : 25. mai 2009, 21:05 »
Jeg tok en toppa skje etter trening 3-4 ganger, og la på meg 3,5 kg.. Og det var på 8 dager.. Så jeg drøyer videre inntak til utpå høsten..Hehe.. Kunne vært muligheter for å bli litt chubby hvis man følger anbefalingene på pakken ja!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!