Skrevet av Emne: To menn siktet for åtte voldtekter i Oslo  (Lest 6217 ganger)

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

To menn siktet for åtte voldtekter i Oslo
« : 29. januar 2009, 00:09 »
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=536670

"To menn siktet for åtte voldtekter i Oslo

En afrikansk mann fra Togo i midten av tjueårene er siktet for fire av voldtektene

Den andre siktede er en 24 år gammel mann fra Somalia. Mannen som er asylsøker sitter nå i varetekt."


Jeg er på ingen måte overrasket  :Smiley

Litt statistikk:

"Selv om majoriteten av de registrerte gjerningsmennene har norsk statsborgerskap, har en høy
andel en annen landbakgrunn enn norsk. Personer med annen landbakgrunn enn norsk blir stadig
mer overrepresentert blant gjerningspersonene i de anmeldte voldtektene, sett i forhold til
befolkningssammensetningen i Oslo. I 2007 hadde gjerningspersonen i 72,8 % av forholdene en
annen bakgrunn enn norsk. Det tilsvarende tallet i 2004 var 63,2 %, mens det i 2001 var 53 %."


Skremmende utvikling.

(Kilde: http://www.politi.no/pls/idesk/docs/f2051920309/voldtektioslo2007.pdf)

mekla

  • Gjest
Sv: To menn siktet for åtte voldtekter i Oslo
« #1 : 29. januar 2009, 00:15 »
Send dyrene hjem, vi trenger dem ikke.!

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: To menn siktet for åtte voldtekter i Oslo
« #2 : 29. januar 2009, 00:18 »
Finnes det noe statistikk over hvilken land de fleste utenlanske voldtektsmenn tilhører til?

Jeg kan tenke med at en stor andel av dem må være afrikanske.

Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Heineken

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Sv: To menn siktet for åtte voldtekter i Oslo
« #3 : 29. januar 2009, 00:35 »
Veldig rart at dette var utlendinger ja..

"Huff å huff for noen rasister dere er" <-- Nå er det bare å vente på at en eller annen skal skrive noe sånt som dette.
Jaja

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: To menn siktet for åtte voldtekter i Oslo
« #4 : 29. januar 2009, 00:39 »
Veldig rart at dette var utlendinger ja..

"Huff å huff for noen rasister dere er" <-- Nå er det bare å vente på at en eller annen skal skrive noe sånt som dette.

Tror ikke det skjer Tongue

Når ting blir lagt frem på en ordentlig og ikke - diskriminerende tone da går det nok bra for de fleste (er utenlandsk selv).
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: To menn siktet for åtte voldtekter i Oslo
« #5 : 29. januar 2009, 01:20 »
FRP...............
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Johnny21

  • Gjest
Sv: To menn siktet for åtte voldtekter i Oslo
« #6 : 29. januar 2009, 02:30 »
KRF.....



IntX

  • Gjest
Sv: To menn siktet for åtte voldtekter i Oslo
« #7 : 29. januar 2009, 02:46 »
Det finnes ikke metoder som er harde nok til å håndtere psykopater som dette. Jeg håper noen voldtar dem hardt og brutalt i retur.

Utlogget NifS

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 593
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 593

  • i dont want to know your name, i just want BANG!
Sv: To menn siktet for åtte voldtekter i Oslo
« #8 : 29. januar 2009, 03:26 »
"eller noen i familien dems" ?

idiot.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: To menn siktet for åtte voldtekter i Oslo
« #9 : 29. januar 2009, 10:48 »
[sarkasme]
Vi må ikke være så redde for det vi ikke forstår. Det er VÅR skyld at dette skjer, samfunnet har feilet; vi har ikke tatt oss godt nok av dem; vi har kun oss selv å skylde på. Hadde vi gitt dem mer penger og andre goder, er jeg _sikker_ på at samtlige hadde vært villige til å delta i kampen om å gjøre det norske samfunnet til et samfunn for alle, og _alle_ hadde villet bidra; hvite, gule, svarte, blå; et land dit alle kan komme om de ikke trives i sitt eget, DET landet er det vi vil bygge, ved hjelp av de som kommer hit. (Fordi vi ikke klarer det selv)
Innvandrere er en ressurs, av den enkle grunn at nordmenn ikke produserer nok unger til å holde landet i gang. Innvandring er faktisk en nødvendighet om dette landet ikke skal gå helt på trynet.

Vi må ha forståelse for at det er vanskelig å komme hit fra sult, krig, vold og hællvete, der de ikke er vant til å få svar på sine rop om hjelp; vi har enkelt og greit ikke gitt disse nordmennene god nok beskjed om hva de kan få hjelp til, hva slags rettigheter de har, og gitt beskjed om at vi her i landet klarer å løse problemer ved dialog. Det er VÅR feil!

For ikke å snakke om at det er vår feil at deres eget land har blitt som det har blitt!

Alle som sier i mot innvandring er enten idioter, Frp-ere, rasister, eller alle tre; de tre er også mye det samme, om man skal si det som alle mener. Slike meninger skal man bare overse, fordi grunnlaget for at man er i mot innvandring alltid er hudfargen på personen. Det er selvsagt _ingen ting_ i det noen sier at det er forskjell på å være ubegrunnet rasist og det å være kritisk på annet grunnlag enn hudfarge og etnisitet; rasister hele hurven! Hører dere! RASISTER!!!11one one
[/sarkasme]

Fra spøk til revolver: send dem hjem uten rettsak. Skjønner ikke hvorfor det skal være vanskeligere enn det. De har ikke gjort seg fortjent til noe annet, imho.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: To menn siktet for åtte voldtekter i Oslo
« #10 : 29. januar 2009, 10:59 »
Møkkafolk, send ut hele hurven som allerede er her og steng grensene totalt. Eneste måten å unngå flere og flere slike saker.

Siden over 70% av voldtektssakene er gjort av folk med innvandrerbakgrunn, ville mao 70% av disse sakene ikke_forekommet__om_vi_ikke_hadde_pakket_her_i_landet_vårt.

Hva alternativet til disse menneskene ville vært om de ikke hadde kommet hit, driter jeg fullstendig i.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget gluntiss

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: To menn siktet for åtte voldtekter i Oslo
« #11 : 29. januar 2009, 11:07 »
Er det ikke deilig å ha noen å hate
Føles det ikke godt å ha noen å hate
Er det ikke herlig å slå dem flate
Er det ikke deilig å ha noen å hate

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: To menn siktet for åtte voldtekter i Oslo
« #12 : 29. januar 2009, 11:10 »
Tilnærmet helt enig med deg, Flesknes. Problemet er bare at vi har ei regjering som tilsynelatende overkjører folket i enkelte saker, feks denne. Har ikke det minste tro på at flertallet av de etnisk norske i Norge er gira på å ha dem her. Men nå er det jo en gang sånn at tullingene langt ute på venstresida er de som brøler "rasist!!" høyest, og derfor blir hørt... Tongue

Synes for øvrig tallene som Mofo (?) fant i en annen tråd, var interessante; om jeg ikke husker helt feil var over halvparten av de som stemte på Ap og Sv innvandrere. Ikke så rent lite skummelt av vi som er etnisk norske ikke lenger har "mest" å skulle ha sagt i eget land.

Er det ikke deilig å ha noen å hate
Føles det ikke godt å ha noen å hate
Er det ikke herlig å slå dem flate
Er det ikke deilig å ha noen å hate
Fine venstreside-retorikken.... Wink
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: To menn siktet for åtte voldtekter i Oslo
« #13 : 29. januar 2009, 11:17 »
Er det ikke deilig å ha noen å hate
Føles det ikke godt å ha noen å hate
Er det ikke herlig å slå dem flate
Er det ikke deilig å ha noen å hate

Si det til de jentene som har blitt møkkbanka og voldtatt, så ser du hvor morsom du er.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget gluntiss

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: To menn siktet for åtte voldtekter i Oslo
« #14 : 29. januar 2009, 20:00 »
Si det til de jentene som har blitt møkkbanka og voldtatt, så ser du hvor morsom du er.

Noen burde voldta deg og se hvor morsom du egentlig er.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!