Skrevet av Emne: Reisen - Steintrollets vei mot stjernene! no med bilder  (Lest 1767 ganger)

Utlogget steintrollet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

Ja, eg veit det. Tittelen på den nye loggen min er megaharry som berre det biggrin

Eg er eit stykke mannfolk på 19 år. Er 184 cm høg og veier ca 87-90 kg. Er lærling offshore og går då turnusen 2 veke på fire av og må legge opp treninga i forhold til dette.
Har trent ein del år no, men har ikkje heilt fått til:S Det vil seie at eg har trent relativt tungt den meste tida, men hatt problemer med kostholdet ved sidan av. først no det siste året har eg begynt å gjere noke med dette, og har i denne perioden komt meg opp ti kilo i kroppsvekt.

Maksløfta mine i dei tre store er som følgande:
benkpress 112,5 kg
markøft     175 kg
knebøy er usikker men trur eg har hatt 130 kg

Eg trener gjennom kroppen to ganger i veka fordelt slik:

Mandag:
Bryst
Rygg
Mage

Tirsdag:
Skuldre
Armer
mage

Onsdag:
Bein
legger

Torsdag:
Samme som mandag

Fredag:
Samme som tirsdag

Lørdag:
Samme som Onsdag

Eg skal etterkvert legge inn treningsloggar og eventuelle bilder av dagsformen. Wink
Dama digger muskler, så eg trener;)

Skal ha 120-130 kg i benken, 180 i mark og 120 i knebøy i år

Utlogget steintrollet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

Sv: Reisen - Steintrollets vei mot stjernene
« #1 : 15. januar 2009, 02:25 »
Ein ganske dårlig start på denne tråden, men men det er vel bedre å komme seg i gang før eller sida.

Hadde den dårligaste beinøkta i dag. Dette som følge av tåpelige faktora som prating under trening, samt ein tragisk dagsform med mangel på energi.

Økta gjekk som følgande:

Varma kjapt opp på ergometersykkel i fem seks min maks

Knebøy oppvarming på 50 kg etterfulgt av 2 sett på 80 kg 5 reps, 2 sett 100 kg 5 reps, 1 sett 110 kg 3 reps

Utfall med manualer: 8 reps per fot med to 17,5 kg manualer, 8 reps per fot med to 20 kg maualer, 6 reps per fotmed to 25 kg manualer

Lårdurls: 1 sett 8 reps med 45 kg, 1 sett 8 reps med 50 kg, 1 sett 8 reps med 55 kg.

Tok også eit eller to kjappe sett med ståande leggpress med stang ( berre tok ei stang fra benkpressfolket med tilhørande vekter)

Skulle egentli ha med desse øvelsane i dag også: Strake markløft, good mornings, mage men veit ikkje ka som skjedde what Huh
Dama digger muskler, så eg trener;)

Skal ha 120-130 kg i benken, 180 i mark og 120 i knebøy i år

Utlogget steintrollet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

Sv: Reisen - Steintrollets vei mot stjernene
« #2 : 15. januar 2009, 22:29 »
Heisann Grin

Er egentli fortsatt slapp og forkjøla, men ville på trening i dag uansett. Det viste seg å være ny rekord i antall personar på treningsrommet i dag, slik at det garantert vart kø på apparata. Merkli nok virka det som alle andre også skulle trene bryst i dag slik som meg Cry så det vart masse venting.

Begynte derfor på markløft: oppvarming 50 kg 8 reps + 100 kg 8 reps. Gjekk så over på 5sett med fem reps på 125 kg sumostil.

Fekk også ein del spørsmål fra noken yngre folk om utførelsen av øvelsen, og prøvde så godt eg kunne å gje dei gode tips.

Etter dette kjørte eg oppvarming på benkpressen (når den først var ledig) på 50 kg for så å kjøre 5x5 på 87,5 kg

Til slutt (ja rakk tre øvelsa i dag Huh) kjørte eg  fire sett med nedtrekk med kabel (berre slengte på noken tunge vekter uten å tenke meg om).

Etterpå gjekk eg i ti minutt.
Dama digger muskler, så eg trener;)

Skal ha 120-130 kg i benken, 180 i mark og 120 i knebøy i år

Utlogget steintrollet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

Prøva no å legge inn noken bilder av dagsformen... på grunn av dårli belysning så endte eg opp med å bruke en sånn tullete effekt på camen

Dama digger muskler, så eg trener;)

Skal ha 120-130 kg i benken, 180 i mark og 120 i knebøy i år

Utlogget steintrollet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

det gjekk det... må vel legge til enoken til då:P







Dama digger muskler, så eg trener;)

Skal ha 120-130 kg i benken, 180 i mark og 120 i knebøy i år

Utlogget steintrollet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

Logg for i dag:

Følte meg ganske så bra i dag i forhold til dei forrige øktene denne veka. Litt synd at eg neste veke skal ut på jobb igjen (synd i forhold til treningsfasilitetane der eg jobba), men går utifra at dei neste to vekene blir litt meir trening med fleire reps.

Polakkane viste seg etterkvert på gymmet igjen, og eg veit ikkje ka som feila meg men eg må vise dei at eg e sterkere enn dei kver trening (egentli ikkje vanskeli, men nødvendig).

Dagens økt var skuldre, biceps, mage, triceps og gjekk som følgande:

-Militærpress oppvarming med stang+5x5 på 50 kg (grisenkelt men auka når eg kjem heimatt fra nordsjøen)

-Trente en skulderøvelse for baksida av skuødra tre sett på 8kg per hand (veit ikkje ka øvelsen heitte. Ligge på en benk med sida av kroppen min vendt mot benken, og løftar manualen med strak arm fra golvet og opp)

-Dips: oppvarming 2 sett med kroppsvekt 8 reps+ 1 sett med 15 kilo ekstra 12 reps + 1 sett med 20 kg ekstra 8 reps + 1x8 reps med 30 kg ekstra + 1x6 reps med 35 kg ekstra (måtte briefe for polakkane:P)

-Trente litt nedtrekk med tau med en arm i gangen 2 eller tre sett med 6-8 repetisjonar på 20 kg eller noke sånt.

-Litt bicepscurls med manualer. 1x8 12 kg (oppvarming) + 2x6 reps på 17,5. Dette var altfor enkelt

-Litt bicepscurls med stang. 5x5 reps med 40 kg (grislett)+tok enda eit sett på samme vekta for å slite meg ut (det skjedde ikkje).

-5x30 reps crunches med fem kilo i ekstravekt

Alt i alt ei grei trening, men kunne gjerne slengt på en del meir kilo på stengene då:s Grin
Dama digger muskler, så eg trener;)

Skal ha 120-130 kg i benken, 180 i mark og 120 i knebøy i år

Utlogget steintrollet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

jepp då va eg tilbake fra nordsjøen

Det har vært litt tilfeldig kva eg har trent mens eg har vært ute. Trente ein del alternative øvelsa slik som:
-bulgarske utfall
-1 fots knebøy
-benkpress med manjualer og brystmaskin
-crunches med i skråbenk

Ellers så gjek det meste i standardøvelser, med unntak av dips, markløft og vanlig knebøy (hadde ikkje stang og dipsstativ).

I tillegg så rota eg meg bort i spinningtrening som eg sleit meg heilt ut på Grin
Dama digger muskler, så eg trener;)

Skal ha 120-130 kg i benken, 180 i mark og 120 i knebøy i år

Utlogget steintrollet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

jepp då va det på tide å prøve litt logging igjen, noke eg må innrømme at eg har vert dårlig til:/
Befinner meg for tida offshore med litt begrensa treningsmuligheter så det blir litt jallaopplegg dei neste 10 dagane.

I dag trente eg armar, leggar og mage (merkli kombo som følge av at eg berre hadde ei trang dongeribukse å trene i) dette såg slik ut:

Starta med litt dynamisk beveglighetstrening av arma og bein (svinging med bein og arma)
Tåhev i smithmaskin: 20x80 kg og lempa på vekter opp til det var tom for skiver (ca 140 kg) og trente mellom 8-14 reps på dette
bicepscurls med manualer: 8x15 kg, 8x20 kg, 6x22,5 kg, 8x 20 kg og 6x20 kg
Pushdons med tau: trente mot maksvektene til apparatet 4 sett med 8-12 reps
Crunches på skråbenk med 10 kg vektplate: 3 sett med 25 reps

Sucky trening sidan eg ikkje får trent noken av favorittøvelsane mine her ute. Men kjente det godt i biceps.
Dama digger muskler, så eg trener;)

Skal ha 120-130 kg i benken, 180 i mark og 120 i knebøy i år

Utlogget martiiin

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 93
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 891

  • Blodbøy ftw!
Måtte nesten innom her og kikke.. Må si du har bra motivasjon som trener 6 ganger i uka ! Trent lenge? Skikkelig bra bein på deg!
Alder: 21     Vekt: 93

Stevnepers: 235-175-220 = 630

logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=84090.0

Utlogget steintrollet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

takk for det... har trent en del år egentli men berre 1,5 år av det va seriøst då..
synst egentli beina e det svakaste punktet mitt eg:( knebøyen min er en skam

har også såpass masse fritid sidan eg jobba offshore så e lett å komme seg på trening når eg har friperiode;)
Dama digger muskler, så eg trener;)

Skal ha 120-130 kg i benken, 180 i mark og 120 i knebøy i år

Utlogget steintrollet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

slenger inn kostholdsopplegget mitt som eg følge slavisk for tida...

Frokost 1:
1 måleskei med prottispulver + 4 dl melk
5 riskaker

Frokost 2:
Stor skål med havregryn+ melk+ kanel (2,5 min i microen)
Eggerøre som består av 6 egg+karri+pizzakrydder+tre skinkebeta+ost+pepper

Snacks:
1 boks cottage cheese med en boks hermetiserte ananasringa
6 kornimokjeks med sylte eller peanøttsmør

Lunch:
200-300 g kjøtt med brød og salat
1 apelsin

Før trening:
1 måleskjei med prottispulver
1 eple eller banan

Etter trening:
2 skjeie med prottispulver
banan eller brød med sylte

Middag:
200-300 g kylling, fisk eller anna kjøtt
pasta, poteter, eller ris
halv pakke brokkoliblanding

Kvelds:
1 skål med havregrynsopplegget igjen
1 stor hand med hvalnøtter
2 skjeier med proteinpulver

Jepp fann opplegget i fleks så gjerne kritiser. Føler eg må ha eit opplegg ellers får eg ikkje i meg nok mat..... Denne planen gjelder kun i fire veker i gangen på grunn av begrensa utvalg i maten når eg har reist ut på jobb.
Dama digger muskler, så eg trener;)

Skal ha 120-130 kg i benken, 180 i mark og 120 i knebøy i år

Utlogget steintrollet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

Befinner meg for tida i tønsberg på kurs, noke som ikkje akkurat e det kjekkaste som finst:(
Tenke å besøke treningssenteret spenst i dag (litt skeptisk) og trene det eg føla for....

Ellers. Har bestillt meg captain of crush 1, 1,5, 2 som ligge i posten når eg kjem heim på fredag så det e noke å glede seg til;)
Dama digger muskler, så eg trener;)

Skal ha 120-130 kg i benken, 180 i mark og 120 i knebøy i år

Utlogget steintrollet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

Sidan eg e på kurs denne veka må eg trene på Spenst i Tønsberg. I dag sjekka eg ut plassen og kom fram til følgande:
- Her mangler det jammen frivekter
- Her var det for mange fancy apparater
- Det va litt dyrere enn det eg e vandt med heime
- Desinfeksjonsmiddel?? What the fuck??
- Sto eit fint oppslag ved inngangsdøra om ein fest for medlemma der ein kunne ete pizza og drikke voksenbrus......

jeje loggen for økta:
varma opp med å gå til treningsrommet + gå på sånn tvilsom elipsemaskin i fem min.
Lette etter markløftstanga som ikkje var der
Fann noken manuala  og trente biceps: 8 reps (kver hand) på 14 kg, 8 reps 18 kg, 6 reps 20 kg, 6reps 22 kg, 4 reps 22 kg, 3 reps 22 kg+ 4 reps 18 kg.
Magemaskin med 40 kg på 20 reps.. datt så ut av tellinga av reps og kg men veit eg trente fire sett
Benkpress: 40 kg 10 reps, 60 kg 10 reps, 80 kg 8 reps, 100 kg 6 reps, 100 kg 4 reps, 110 kg 1 reps (låsemekanismen på smithmaskina svikta slik at eg ikkje fekk sette stanga på plass).
Trening av bakside av skuldra 30 kg 8-10 reps for to tre sett
pulldowns med stang og tau fire sett på 35 kg

Egentli ei tulleøkt på grunn av manglande utstyr:(

Blei også litt sur på den personlige "treneren" som skulle forklare bruken av smithmaskina, noke som eg har brukt massevis før.
Dama digger muskler, så eg trener;)

Skal ha 120-130 kg i benken, 180 i mark og 120 i knebøy i år

Utlogget steintrollet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

Yey fekk pakken min fra Strongman Roy Holte i dag:D
Den består av captain of crush 1,  1,5,  2 + expand your hand bands, så no skal eg fikse litt på grepstyrken framover;)

Eg merka det at eg så vidt greier coc#1 no, men satsa på å greie noken reps på den no framover. Etterkvert skal eg gå over til 1,5 også. Banda e visstnok for å trene fingrane i motsatt retning, slik at man ikkje får ein slags ubalanse mellom musklane på begge sidene av fingrane.
Dama digger muskler, så eg trener;)

Skal ha 120-130 kg i benken, 180 i mark og 120 i knebøy i år

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!