Skrevet av Emne: Noe mer å anbefale ?  (Lest 1004 ganger)

Utlogget Polishboy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 205
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 205

Noe mer å anbefale ?
« : 14. februar 2009, 13:34 »
Jeg har vart inn på http://www.muscleshop.nu/ og bestilit Animal Pak, Jungel Warfare , Horse Power , Volu-Mass 5.0. Noen så har prøvd noen av disse produktene ?



``Ting tar tid``

Utlogget hanhans

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 23

Sv: Noe mer å anbefale ?
« #1 : 18. februar 2009, 13:37 »
har prøvd en boks animal pack. kan ikke si jeg merket noe, utenom at jeg fikk en nokså rar farge når jeg tisset...haha Huh fikk vel en real vitaminoverdose.
men tror ikke jeg kommer til å bruker penger på det flere ganger!

har lest en del reviews av jungel warfare, vurderte det en gang i tiden, orka ikke kjøpe. virker som et "noe tvilsomt" produkt.

BP 1x160
KB 2x220
ML 1x250

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Noe mer å anbefale ?
« #2 : 18. februar 2009, 13:41 »
Jeg har vart inn på http://www.muscleshop.nu/ og bestilit Animal Pak, Jungel Warfare , Horse Power , Volu-Mass 5.0. Noen så har prøvd noen av disse produktene ?




Hvorfor ikke kjøpe noen kartonger med egg istedet som slår disse tullete produktene ned i støvlene,dette er nok bare lureri dessverre......

Utlogget "terje"

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 21

Sv: Noe mer å anbefale ?
« #3 : 18. februar 2009, 16:12 »
Jeg har vart inn på http://www.muscleshop.nu/ og bestilit Animal Pak, Jungel Warfare , Horse Power , Volu-Mass 5.0. Noen så har prøvd noen av disse produktene ?




Enig med kenboy der må jeg si..har prøvd Horsepower og Animal Pack..ikke merket noe utenom at man blir gira når man tar den før trening, men blir jo det ved å ta en battery eller drekke to kopper kaffe også. Får du sendt disse produktene til Norge? Er jo forbud mot salg av de fleste produktene på denne siden i Norge.

 Men hvis det er et produkt jeg synes er bedre enn andre av disse NO produktene/energi/pump så må det bli Super Charge...har hjulpet meg å trene selv i de hardeste periodene på jobben(skjer ikke at jeg gjesper med en Super innabords).

PS. skulle sjekke hva Jungle Warfare var for noe og selvfølgelig var det ett av få produkter som var utsolgt. Tilfeldig? Det at det er "bænna" av de fleste idrettsorganisasjoner er jo tidenes markedsføringstriks...bare folk leser at de er det må folk kjøpe for da må det jo være så nærme "bol" som man kan få tak i "lovlig"..hehe lol.

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Noe mer å anbefale ?
« #4 : 18. februar 2009, 20:27 »
Hvorfor ikke kjøpe noen kartonger med egg istedet som slår disse tullete produktene ned i støvlene,dette er nok bare lureri dessverre......

Hva med å bare kutte ut slike kommentarer? På hver eneste tråd hvor det er spørsmål om erfaring med produkter o.l. kommer den leksa der. Helt unødvendig.

JW og ALRI har vært i hardt vær i en tråd på bodybuilding.com, hvor det hevdes at tilskuddet inneholder steroider. En dansk lege brukte seg selv som testobjekt, og konkluderte med at det inneholdt nettopp steroider. Så pass på, og kanskje du bør vurdere en PCT.
Om det funker vet jeg ikke.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!