Skrevet av Emne: lysst til å bli provosert og få en god latter? se her!  (Lest 10820 ganger)

Utlogget Tannfeen

Siv Jensen kommer med sånne utspill fordi valget nærmer seg. Hun prøver å samle stemmer hos sinte nordmenn som har opplevd et eller annet negativt hos muslimer, men jeg tror ikke det kommer til å gå så bra. Det norske folket tenker på flere ting enn bare intigreringspolitikken.
Det eneste Frp kan vise seg med er fremmedfrykten, men den kommer ikke til å hjelpe dem i valget.

Og det der med snikislamisering er litt for drøyt, det er fakta at det blir dannet ghetto aktige steder i storbyer, men det er mer fordi at mange innvandrere er samlet på et sted og muslimer er ikke nødvendigvis domienerende. Muslimske ungdommer som vokser opp i Norge lar religionen sin bak seg  som alle andre ungdommer. Så det med snikislamisering er bare noe hun prøve å lage debatt med å skape velgere for Frp.

Tja..

Jeg vil anta at med islamifisering så menes det å påvirke samfunnet, ikke bare ens egen nærmeste omgangskrets, til å godta islamsk levesett. I eksempler der halalkjøtt kreves som fengselsmat, eller hvor gutter og jenter kreves adskilt i undervisningen, eller hijab kreves godkjent som tillegg til en nøytral politiuniform så er det på god vei islamifisering. I Malmø mener jeg dette allerede er et faktum, og det er tross alt ikke utenkelig at dette kan skje her til lands. Ingen er tjent med det, og ingen kan kreve at samfunnet skal godta det heller.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Tja..

Jeg vil anta at med islamifisering så menes det å påvirke samfunnet, ikke bare ens egen nærmeste omgangskrets, til å godta islamsk levesett. I eksempler der halalkjøtt kreves som fengselsmat, eller hvor gutter og jenter kreves adskilt i undervisningen, eller hijab kreves godkjent som tillegg til en nøytral politiuniform så er det på god vei islamifisering. I Malmø mener jeg dette allerede er et faktum, og det er tross alt ikke utenkelig at dette kan skje her til lands. Ingen er tjent med det, og ingen kan kreve at samfunnet skal godta det heller.

Noen av kravene er jo rett og slett idiotiske ja. Men å si at Norge har blitt påvirket eller "overtatt" av muslimer stemmer ikke mine øyne. Andregenerasjonsinnvandrer som vokser opp her blir mindre og mindre tilknyttet sin egen kultur og religion, det blir på en måte mer blanding.
Det avhenger av tid.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Tannfeen

Noen av kravene er jo rett og slett idiotiske ja. Men å si at Norge har blitt påvirket eller "overtatt" av muslimer stemmer ikke mine øyne. Andregenerasjonsinnvandrer som vokser opp her blir mindre og mindre tilknyttet sin egen kultur og religion, det blir på en måte mer blanding.
Det avhenger av tid.

Jeg vil ikke uten videre gå med på den uten forbehold. At dagens unge muslimer i Norge ikke er sine foreldre opp av dage er naturlig. At de hører på hiphop, drikker alkohol og røyker eller har hvite venner betyr ikke nødvendigvis at de ikke har mange av de holdningene som deres foreldre som resultat av religionen. Eksempelvis kleskodeks for kvinner, syn på homofili, muslimske avhoppere osv. Vi har alle hørt innslaget med Raja hvor noen 'ungdommer' ble intervjuet, og jeg tviler på at de er de eneste som hadde de holdningene.

Igjen, det er ikke de som har innrettet seg som er problemet.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
Tror selv problemet er blåst opp! Det som er skummelt er de som følger sharialoven!
Og de kan man skille ut ved at de har turban og hvertfall en knyttneve med sjegg, har de ikke det føler de ikke loven.
Har selv vært en del på Holmlia og andre steder rundt om og den sorten ser man _lite_ av!
Men selv om de ikke er religiøst fanatiske så skal man ikke stikke under en stol at en del innvandrere fra muslimske land har et annet kvinnesyn enn oss.

Ellers er jeg i mot særtillatelser pga religion være seg kristisendom, islam eller andre greier. Hvis noen vil at gutter og jenter skal bli adskilt i skolen og lignende burde det ikke være lov. Men er forøvrig mange religiøse skoler som burde bli stengt. F.eks her i Kristiansand har du noen sånne sekter som har sine egne barneskoler. Sykt!
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=547220

Siv Jensen burde slutte å snakke om ting hun ikke har peiling på ...
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Tannfeen

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=547220

Siv Jensen burde slutte å snakke om ting hun ikke har peiling på ...


At alt ikke er rosenrødt i Rosengård i Malmø?
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
At alt ikke er rosenrødt i Rosengård i Malmø?

Nei. Snikislamisering finnes ikke i Rosengård ifølge dem som styrer der, mens Siv prater bullshit ut av ræva si Tongue
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Tannfeen

Nei. Snikislamisering finnes ikke i Rosengård ifølge dem som styrer der, mens Siv prater bullshit ut av ræva si Tongue

Vel, mener du at Malmø verken er snikislamisert eller islamisert? Du kan vel ikke nekte for at Malmø er et eksempel på at integrering har gått galt, og innvandring gått for langt?
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Protein1991

  • Gjest
Vel, mener du at Malmø verken er snikislamisert eller islamisert? Du kan vel ikke nekte for at Malmø er et eksempel på at integrering har gått galt, og innvandring gått for langt?
Og grønland....og hele Norge
http://www.youtube.com/watch?v=RWt0kBPPxXw#noexternalembed   <-- LOL

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Noen som har sett Fitna, btw?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Tannfeen

Noen som har sett Fitna, btw?

Tror jeg så den på youtube engang før den ble fjernet.

Ganske ironisk at han som laget filmen ble drept for å ha portrettert Islam som en voldelig og hensynsløs religion.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Wilders lever vel i beste velgående enda han, så vidt jeg veit? Banna fra UK though.
Theo van Gogh og Pim Fortuyn, derimot.. Tongue Nederland er for øvrig et prakteksemplar hva feilslått integrerings- og innvandringspolitikk angår; et skrekkeksempel for resten av verden.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Tannfeen

Wilders lever vel i beste velgående enda han, så vidt jeg veit? Banna fra UK though.
Theo van Gogh og Pim Fortuyn, derimot.. Tongue Nederland er for øvrig et prakteksemplar hva feilslått integrerings- og innvandringspolitikk angår; et skrekkeksempel for resten av verden.

Ah, my bad. Wink

Jeg blandet sammen, men så vidt jeg husker så ble vel Theo van Gogh knertet pga Islamkritikk. Wilders står vel i fare for å møte samme skjebne.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget wannabebig

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 158
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 158

Jeg syntes folk på dette forumet og sånn ellers i Norge og i vesten har et ufortjent dårlig bilde av Islam. Riktignok, finnes det ekstremister som utfører terrorhandlinger og det er jo en kjent sak at kvinnene er undertrykt, men ser man bort ifra disse aspektene så vil man oppdage at Islam er en religion og et livsyn vi burde lære mye av. Jeg syntes det er helt forkastelig av media og trekke sammenhnger mellom Islam og ekstremistene når ``reglene`` disse personene følger ikke har en dritt med Islam å gjøre. Som et eksempel, så er Jihad(hellig krig), i Koranen forbundet med mange lover, blandt annet at det ikke skal gå ut over uskyldige, krigsfanger skal leve under relativt gode kår og kvinner og barn skal ikke røres.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!