Skrevet av Emne: Jente skal bli superdeilig.  (Lest 49479 ganger)

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #30 : 25. februar 2009, 21:34 »
Kunne ikke la være da de andre spiste det? Jeg kommer fra en familie som lager pizza og annen drit støtt og stadig. Omgangskretsen min lever også hovedsakelig på junkfood (liten overdrivelse), men jeg sier alltid nei.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Waal

  • Gjest
Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #31 : 25. februar 2009, 21:47 »
Du mangler litt disiplin, neste gang du blir fristet til å spise noe drittmat, så er det best å gå, fram med havregryna og begynne å straffespise havregryn med vann Cool

Utlogget neXurN

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 53

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #32 : 25. februar 2009, 21:48 »
Okei, jeg vet det var svaaakt! Dårlig samvittighet...

Bare du har innstillingen på plass pleier man lett å holde seg unna, det har jeg selv erfart..
Har selv ikke rørt goderi eller brus på over 1 år :p

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #33 : 25. februar 2009, 21:50 »
Brus=sukkervann! Sukkervann=ikke godt!
Smil med det smilet du har.

Utlogget neXurN

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 53

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #34 : 25. februar 2009, 21:52 »
Brus=sukkervann! Sukkervann=ikke godt!

Vann og melk er tingen {3

Waal

  • Gjest
Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #35 : 25. februar 2009, 21:58 »
Ah god ide. Skal gjøre det neste gang, frem med havregryna og vann når det frister med noe usunt!
Bra dere gir meg gode metoder på å holde seg unna.. det blir jeg glad for!!

Jeg vet ikke om du er ironisk her, men det funker for meg hvertfall Wink

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #36 : 25. februar 2009, 21:59 »
Heisann

Bra forbilder ( de to øverste) ...
Disse jentene kom ikke dit de er i dag med trening et par ganger uken, men å trene etter deres regime vil nok heller gjøre deg drittlei enn motivert.

Hvor mange ganger uken trener du, eller har planer om å trene?
Maten må du nesten bli litt strengere på om du ønsker oppnå de målene som dine foorbilder tilsier.

Ellers syns jeg du så ut som en flott og normal ungjente Smiley

Nann-Rosita
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #37 : 25. februar 2009, 22:03 »
Hei!
Først og fremst så er du ei kjempeflott jente akkurat som du er, og de to øverste bildene av forbilder er et godt mål langt der fremme Huh
Jeg skjønner du har liten erfaring med kostholdet og mange spørsmål. Det er som noen har evnt tidligere til deg mange flotte utøvere på forumet som også har lagt ut mye bra lesestoff. -her er en stickytråd om spisedag som kan gi noen svar: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48854.0
Og så er det en egen gruppe som heter mat og drikke, her er det også mye bra: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?board=27.0

Om du sprekker en gang iblant så ikke la det ødelegge dagen, bare stopp med den ene bollen, og ikke spis 3 til fordi du allerede har sprukket.

Masse lykke til med trening og kost, og hadde du skiftet tittel på loggen din hadde du nok fått enda flere fornuftige svar Wink
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #38 : 25. februar 2009, 22:04 »
Heisann

Bra forbilder ( de to øverste) ...
Disse jentene kom ikke dit de er i dag med trening et par ganger uken, men å trene etter deres regime vil nok heller gjøre deg drittlei enn motivert.

Hvor mange ganger uken trener du, eller har planer om å trene?
Maten må du nesten bli litt strengere på om du ønsker oppnå de målene som dine foorbilder tilsier.

Ellers syns jeg du så ut som en flott og normal ungjente Smiley

Nann-Rosita

Du er jo en av disse flotte personene jeg hentydet til Wink
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #39 : 26. februar 2009, 08:52 »
Ah god ide. Skal gjøre det neste gang, frem med havregryna og vann når det frister med noe usunt!
Bra dere gir meg gode metoder på å holde seg unna.. det blir jeg glad for!!


og... Det med en spisedag i uken? Er det virkelig så lurt?
Hva burde jeg spise på spisedagen?


Spisedager (hvis du skal gå ned i vekt) er lurt fordi du får opp leptin nivåer, noe som gjør at du blir mettere og mindre søtsugen resten av uken, det igjen gjør at du stresser mindre osv. Pluss at det selvfølgelig er motiverende psykisk sett.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget MarreLom

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 381
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 381

  • I'm gonna win. There's no way I'm goin' down.
Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #40 : 26. februar 2009, 09:15 »
Jeg har ett spørsmål. I 2008 kjøpte jeg noen "fett-forbrennings-piller" som skulle forbrenne fett raskere eller noe slikt. Jeg fikk aldri startet med dette, for kjæresten min sa det ikke var bra.
Men nå vil jeg høre hva dere har å si. Pillene ser slik ut:



Disse funket fint for meg, merket at jeg kunne yte litt ekstra og svettet litt mer, men er selvsagt ikke bare å legge seg på sofaen og tenke no virke de, tren hardt samtidig som du bruker dem og du vil nok se resultater.. Husk at kostholdet også teller inn;)
Alder: 20
Benkpress: 145kgx1
Markløft: 180kgx1
Knebøy: 140kgx1
Karate: Wado Ryu - 9 år
MMA: Intermediate
Muay Thai: Beginner

Nå pause fra kamsport trening ettersom jeg er på vei inn i millitæret
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87205.msg1265953#msg1265953

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #41 : 26. februar 2009, 09:22 »
Jeg ville vært forsiktig med en spisedag når du skal ned i vekt, da dette kan skli helt ut. Hvis du skal ha en spisedag bør dette bety at du unner deg noe ekstra/spiser litt fler karbs/bra fett itillegg til næringsrik mat. Spisedag bør ikke bety at at du låser deg inne og spiser alt du kommer over av junk, - som noen faktisk gjør.

Jeg ser at du har store ambisjoner og det er bra. Men du må lese deg litt opp på kosthold. Pr dags dato ser det ut som det går mye i karbohydrater og lite protein og fett. Les rundt på nett (og her på forumet) og spør alt du kan. Kikk også på treningsloggene til jentene/kvinnene her på forumet, mange dyktige mennesker her. Kunnskap er gull. Lykke til Wink

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #42 : 26. februar 2009, 10:32 »
Jeg ville vært forsiktig med en spisedag når du skal ned i vekt, da dette kan skli helt ut. Hvis du skal ha en spisedag bør dette bety at du unner deg noe ekstra/spiser litt fler karbs/bra fett itillegg til næringsrik mat. Spisedag bør ikke bety at at du låser deg inne og spiser alt du kommer over av junk, - som noen faktisk gjør.

Jeg ser at du har store ambisjoner og det er bra. Men du må lese deg litt opp på kosthold. Pr dags dato ser det ut som det går mye i karbohydrater og lite protein og fett. Les rundt på nett (og her på forumet) og spør alt du kan. Kikk også på treningsloggene til jentene/kvinnene her på forumet, mange dyktige mennesker her. Kunnskap er gull. Lykke til Wink

Nja. Sukker er det som best får opp leptinnivåene dine. Jeg spiser rundt 2000-2200 kcal 6 dager i uken med bare sunn mat, men på spisedagen spiser jeg 3400 og mesteparten er junkfood. Hvorfor er det dårlig? 3400 er bare rundt 200 over vedlikeholdsnivået. Jeg føler i alle fall at jeg er mett langt ut på formiddagen på lørdagen og klarer meg bra resten av uken liksom.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget ubertass

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 768
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 768

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #43 : 26. februar 2009, 10:41 »
Sukker...

Alvorlig talt !

http://www.myorevolution.com/art_kosthold2.asp?NyhetsID=36

Sitat
Baser hovdeddelen av kaloriinntaket på karbohydrater denne dagen. Karbohydrater er det næringsemnet som mest effektivt stimulerer leptin (15,16). Mer spesifikt så er det karbohydrater som omdannes til glukose i kroppen som er mest effektivt. Minimer sukker og fruktoseinntaket, og legg fokus på stivelsesrik mat som pasta, poteter og ris.

Det kan kanskje virke som eg er ute etter å ta deg, "wannabe-arnold", men det har veldig masse med at du spyr ut kvasifakta som det virker som du har kokkelert i ditt eget forvirra hode, uten noko som helst hold i virkeligheten.
http://ubertass.blogspot.com
RPE handler om å leve i nuet !
There is nothing worse than aggressive stupidity.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #44 : 26. februar 2009, 10:44 »
Ser ikke noe galt i sukker en dag i uken nei.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!